Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko olevasi hyvä manipuloimaan?

Vierailija
14.05.2024 |

Ajattelet että toinen ei huomaa mitään. Luulo ei ole tiedon väärti. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voi lisätä vettä myllyyn ja esittää tyhmää. 

Vierailija
2/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole tarvinut miettiä, olisinko hyvä manipuloimaan, koska en voi kuvitellakaan tekeväni niin. Se, että manipuloi tai haluaa manipuloida toisia, on sairasta. Heikkouden merkki. 

Jos manipuloi, ei olisi pärjännyt rehellisyydellä ja avoimuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, eikä ole tullut mieleen edes yrittää. Olen enemmänkin hyvä manipuloitava, tai ollut aikaisemmin. Nykyään tiedän paremmin, mitä itse haluan.

Vierailija
4/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin, mutten halua.  Vain pelko ajaa ihmiset tekemään pahaa toisille.

Vierailija
5/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen myös muita etevämpi matriisiajattelija joten tiedän että olen.

Vierailija
6/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surkea manipuloimaan. Syy on enimmäkseen se, että koen manipuloinnin olevan väärin.

Vierailija
7/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee olevansa 

Vierailija
8/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun asiat kehittyvät manipuloijan toivomaan suuntaan, silloin se on onnistunutta sellaista. Onhan se yksi keino edistää omia asioitaan tässä maailmassa.

9/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta manipuloida ketään. Enkä ehkä olisi taitava siinä vaikka yrittäisin.

Ajattelen kyllä olevani hyvä huomaamaan jos toinen ihminen yrittää manipuloida minua, mutta se toinen ihminen ei välttämättä huomaa että huomaan. En mitenkään pyri ilmaisemaan, että huomaan kyllä mitä hän yrittää, vaan vetäydyn passiiviseksi ja hiljaiseksi. Sellainen tilanne on kiusallinen.

En ole aikoihin kokenut olevani manipulointiyrityksen kohteena, mutta nuorempana, kun olin enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, sellaisia tilanteita joskus tuli.

Vierailija
10/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan naispuolinen työpari on koittanut manipuloida minua uskomaan, että nimittelen häntä kaikilla mahdollisilla termeillä, kun totesin hänen kerran toimivan töykeästi. Taisi ottaa herneen nenään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme