Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^^*^^^^^^ Haahujen parempi marraskuu :) ^^^^^^^*^^^^^^

03.11.2008 |

Nyt kaikki Haahut kertoilemaan pitkästä aikaa kuulumisia :)

Hop, hop, pinoon!!

Viime kuun jutustelut:

[http://http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=f...|http://http://www.va…]

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään vähän matalalentoa :( Eilen testattu nega ( puhdas sellainen), tätiä ei näy, oireitakin olis. Mutta enpä uko että raskaana olen :( Olisi se eilen edes haamun näyttänyt jos niikseen olisi.

Epätoivoinen Hermione kp 29/? dpo 15

Vierailija
2/44 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy:

Suurta hiljaisuutta..

Minun puoleltani moneen viikkoon. Tulin lomaviikkoni aluksi lukemaan kuulumisianne ja olen nieleskellyt täällä kyyneliä koko aamun.

Lämmin osanottoni Irishille! Kuten töissä todettiin kuluneella viikolla läheisen pois nukkuminen on paska juttu. Varsinkin silloin kun kyse on vielä nuoresta ihmisestä, jolla olisi niin paljon vielä annettavaa toisille.

Nau oli kokenut taas surua. Paljon halauksia sinulle! Olet mielessä! Toivottavasti asiat selviävät. Tuo kaksi km on inhottava tilanne, ei muka vielä hälyyttävä, mutta itse tietää, että jotain on pielessä.

Danjalle myös voimia! Kurjaa miten raha säätelee tätä elämää. Jaksamista päätösten kanssa.

Ja kaikille muillekin paljon halauksia ja tsemppiä vauvahaaveisiin ja elämään ylipäätänsä.

Täällä kaikki on ollut aivan liian kiireistä. Miehen leikkaus siirtyi, kun anestesialääkäri kieltäytyi nukuttamasta infektion vuoksi. Nyt odotellaan seuraavaa aikaa. Katsotaan miten joulun käy. Ensin olimme todella pettyneitä, mutta jälkeenpäin on tuntunut hyvältä että näin kävi.

Neljä viikoa on kulunut harjoittelussa ja kaikki vapaa-aika muksun kanssa leikkiessä. Tyttö on välillä maailman ärsyttävin uhmäikäinen, joka heittäytyy lattialle kirkumaan, mutta välillä aivan ihana ja innostuu kaikista leikeistä. Nyt vauvajutut on kaikkein hienointa ja meillä iskäkin saa vaatettaa nukkeja ja antaa niillle maitoa. Lehdestäkin piti lukea kaikkien kastettujen nimet, kun tyttö vaan huutaa "vauva" ja osoittaa kuvia. Onneksi kaverille on pian syntymässä vauva, joten saa meidän neiti ihmeteltävää.

Viikko sitten oma isoisäni nukkui pois. Suru on ollut sellaista maltillista. Hän oli saanut maalliset asiat hoidetuksi ja oli jo sitä mieltä, että aika käy pitkäksi kun pitää vaan odottaa koska kuolee. ikää oli jo yli 90v. Hautajaisjärjestelyjä on tässä silti edessä ja tällä viikolla pääsen vielä hyvästelemään hänet sairaalan kappeliin, jossa arkku myös suljetaan.

Nyt on onneksi lomaviikko, joten ehtii hieman tekemään omiakin asioita. Niin, ja olihan minulla kai niitä iloisia asioita. Testasin tänään vahvan plussan, tummemman kuin kontrolliviiva. Eli eipä tarvitse miettiä onko tuo tuossa vai ei. Kaksi keskenmenoa takana, eli olen toistaiseksi raskaana, katsotaan kuinka kauan. Myönnetään, että aika skeptinen olen.

Mukavaa ja kirpeää marraskuuta kaikille!

Myy (4+3?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua lainkaan :( Minä pidän täällä peukut pystyssä että nyt edes tämä raskaus sinulla onnistuisi.

Vierailija
4/44 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MOI myös muille!!

Hermione, täällä kanssa epätoivo valtaa välillä mielen.. 3vuotta täytyy vuodenvaihteessa, mutta yritetään silti pysyä toiveikkaina =)

On: ei ihmeempiä (kopion 3kuumeilijoista, laiska ei jaksa kirjotella)

Viimeviikolla alkuviikosta tikuttelin ovista, en kyllä bongannu kuin yhtenäpäivänä kunnon viivat..sitten en enää tikutellutkaan. Mut loppuviikko vierähti petipuuhissa en tiedä mikä meidät niin innosti, mut en kyllä valita ; )

Ja taas tänään tuli lapsiluku puheeksi, meillä kävi jätevesi kartoisuta tekemässä pari asiantuntijaa ja siin tarjousta kirjoittaessa tuli puhdistamon koko kyseeksi, jos mennään tällä lapsiluvulla niin riittää pienin malli, mut jos lisäännytään niiin sitten tarvii isomman.. niinpä niin jos valitaan se pienin saadaan varmasti kaksoset tai jotain ja heti joutuu laajentamaan puhdistamoa.. mut sitten jos ei tulekaan..

Tänään minulla on ollu toiveikas olo, vähän alamahaa nippaillu ja limakalvot tuntuu "herkemmiltä" tai pehmeämmiltä.. enpä sitten tiedä mitä se meinais.. parempi kuitenkin kun ei taas yrittäisi toivoa mitään! Viikonloppuna olisi kaverin 30v juhlat tässä on nyt viikon verran aikaa pähkäillä et jodako vaiko eikö.. Ehkä testaan la lupaa ottaa, tai sitten en.... Kunnon irtiotto tekis kyllä hyvää! (Meillä on se risteilykin vielä varaamatta..)

=) Mami kp18/24-30

Vierailija
5/44 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sitä vähiten odottaa... Mulla olis kp 3, kun menkatkin tuli; niukkana tosin ja vain yhtenä päivänä. Ajattelin, että ei himpura, mun kohtu ei ole vieläkään toipunut kesäisestä leikkauksesta kun edelleen on menkat näin niukat ja vieläpä paljon niukemmat kuin edelliset. No, sitte tuli rinnat aroiksi ja ajattelin, etteihän niiden pitäis kuukautisten jälkeen tältä tuntua. Tein sitten huvikseni testin tänä aamuna ja yllätys yllätys tuli kaksi viivaa. En oikein usko tätä vieläkään todeksi!

t. Kauralastu (4+2)

Vierailija
6/44 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täälläkin plussaa rv joku 5+2? Ovis oli ilmeiseti vasta kp 20 tässä kierrossa joten vasta kp 34 näytti haalean viivan joka sittemmin vahvistui!

Ihana mutta kauhean huono olo :) Oksettaa ja huimaa ..

Hermione rv 5+2?

Vierailija
7/44 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauralastu ja Hermione! Toivottavasti kaikki menee hienosti!!!!

Voi kun itsekin plussais. Yks nega testattuna pe, mutta tätiä ei näy, joten huomenna varmaan testailen taas. Km:n jälkeen ei oikein tiedä kierron pituutta. Kaikenlaisia nipistelyjä ja jomotuksia on ja vähän huonoa oloa. Vehnänalkioöljyä ostin tänään, jos se auttais noihin keskenmenoihin...

nau kp 31/30

Vierailija
8/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täti tulee pian, ettei veny kierto kovin pitkäks ja pääsee pian uuteen yritykseen.

nau kp 32/30

Vierailija
9/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun negaa vaan näyttää :(

Täällä alkaa olemaan varsin paisunut olo, tissit kuppikokoa isommat masu kuin jalkapallo, mies otti eilen jo ekan masukuvankin. Voin sen liittää tähän loppuun. Niin tämä ei ole mikään iltaturvotus masu vaan se on ihan aamusta asti tuollainen pallukka :) Olo on tosi huono, onneksi :)

Hermione ja rv 5+ ja huomenna eka neuvola...
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=db05805d-b4af-11dd-a475-…!

Vierailija
10/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hermione ja kauralastu!!!!!!!!!!!

Mä käyn täällä aina välillä vaklaamassa teitin kuulumisia, ja olipas ihania tällä kertaa, ja oikein tuplasti :O))!!!

Hirmuisesti onnea ja tarriksia!! Hurja masu sulla hermione, jo isompi kuin mulla :O)))!!!

T. Hyttynen ja Hunni 13+3

Vierailija
11/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisiköhän meistä sinne jutustelemaan? Kun mua ei oikein innosta mitkään tavalliset pinot vielä kovinkaan, kun pelottaa se km kuitenkin..

Niin että myy, kauralastu, Hyttynen? Olisko pino o-puolella mitään. Minä voin kyllä siitä pitää taas huolen ainakin siihen asti kun tuo meidän Onnimuru tuolla masussa pysyy :)

Ja naun me halutaan heti pian kuin vaan suinkin mahdollista sinne mukaan, eikös vaan! Pitää täällä sulle kovasti peukkuja pystyssä :=)

Hermione ja Onnimuru rv 5+

Vierailija
12/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione tsemppauksesta! Nyt vaan elättelen hataria toiveita, et nuo mun mammaksin testit oiskin viallisia (olleet ulkona pakkasessa...) ja oisinkin raskaana ;). Niin outoja nipistelyjä tuntui navassa. Nyt ei oo tätijomotuksia vähään aikaan tuntunut. Vähän huonoa oloa on. Täytyy hakee huomenna uusia testejä, jos ei täti ehdi yllättää. Tähän asti kierto on ollut aina säännöllinen, jopa ekan km:n jälkeen, saa nähdä mikä nyt on tilanne. Haluisin niiiin kovasti pian teidän kanssa pinoutuun o-puolelle!!!

nau kp 32/30

Vierailija
13/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-puolella onkin ollut haahujen pino, mutta se on kyllä hautautunut jonnekin melko pitkälle! Olishan se kiva kun olis kuitenkin se pino, jossa pääsis päivittää vanhojen jänskätyskamujen kuulumisia :O)!! Joten eikun perustamaan :O)!!!

Peukutuksia nau, luupavalta kuulostaa ainakin :O)!!!!!!

T. Hyttynen ja Hunni 13+4

Vierailija
14/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pistän taas pinkkaa pystyy :)

nau. Mä oon niin täällä joka uloke pystyssä että sieltä se plussa tulisikin! Oireet on ainakin lupaavat! Ja minähän kanssa plussasin taas aika myöhään, joten ei menetetä vielä toivoa!!

Vierailija
15/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione ja Kauralastu! Mahtavia uutisia. Tämän puolen pino taitaakin kuivahtaa kasaan, mutta hyväähän se toisaalta tarkoittaa. Itselle ei uutta "näissä asioissa", mutta se oli odotettavissakin. Eikä sen puoleen kauheesti vauvatakaan.

Vierailija
16/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään uusia testejä ja huomenna taas testailen...

nau kp33/30

Vierailija
17/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tehtyä epätoivoiset roskisdyykkaukset puolentunnin päästä ja tikussa näkyi huperhyperhaamu. Rfsu:n testi kyseessä, eli ei kovin herkkä, mutta en nyt kovin kalliita testejä raaski käyttää, kun saattaa kierto olla km:n jäljiltä sekaisin.

Täytyy parin päivän jälkeen taas testata, jos tarvetta on. Viimeinen pupuilupäivä tais olla kp 17, joten kai sen plussan pitäis jo näkyä, jos on tullakseen...

nau kp34/30

Vierailija
18/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa käydä ostamassa luontaistuotekaupasta Mulimen- tippoja. ne on auttanut tosi monella saamaan kierron takasin kohdilleen. Ja siten myöskin raskautumaan. Mä ajattelin nyt viimeksi että jos ei tärppi ole käynyt niin olisin ne hakenut, kun mullahan oli kanssa kierron kanssa ongelmia.

Haleja täältä ja toivottavasti pian tärppää :)

Vierailija
19/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää tipat mielessä, jos osun luontaistuotekauppaan. Yleensä mulla on kierto ollut 28-30pv eikä oo ollut ongelmia sen suhteen, mut ehkä tästä toisesta km:sta menee kauemmin aikaa keholla toipua. Jospa sitä vyöhyketerapiaakin saisin aikaiseksi kokeilla. On myös alkanut mietityttää kilpirauhasen toiminta, kun mulle sopii monet oireet joita vajaatoiminnassa on ja suvustakin sitä löytyy. Kuinkahan helposti julkisella pääsis kilpirauhastesteihin vai pitääkö oottaa vielä 1 km? Tai onkohan kalliita yksityisellä. Olis sitten ainakin yks huoli vähemmän.

nauku

Vierailija
20/44 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille! Ihanaa saada välillä vähän parempiakin uutisia!

Täällä ei mitään uutta. Sairastuin juuri oviksen aikoihin ja touhuilut ovat sitten jääneet, joten taitaa olla tämä kierto sitten tässä. No, ei mahda mitään, joten uutta yritystä sitten kehiin, sääli että siihen menee taas hetki.

Peukkuja *naulle*!

t. marjapensas