Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO:laiset ja metformiini

07.03.2006 |

Minkälaisella annostuksella teille on aloitettu Metforem/Diformin jos se on määrätty lapsettomuuteen ja onko kaikilla olleet sokeriarvot koholla? Meillä suunnitteilla kolmas lapsi, mutta täysin luomusti ei taida tulla. Ensimm. luomu v.-95, toinen Clomeilla v.-03 ja nyt odoteltu kakkosen syntymästä saakka kolmosta... Mulla klassinen PCO ylipainoineen ja akneineen... Ajattelin nyt varailla aikaa gynelle ja ehdotella Metforemin kokeilua. Mulla sokeriarvot aina olleet ok.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metforemiä 3x500mg eli 1500mg/pvä .Metforem aiheutti hirvittäviä ripulikohtauksia vaikka annosta nostettiin pikkuhiljaa. Lopetin sen vähäksi aikaa ja sen jälkeen söin Diformin Retard 3x750mg eli 2250mg. Diformin ei aiheuttanut niin pahoja vatsavaivoja ja niissäkin annosta nostettiin vähitellen. Diformiinista sen verran että ihmettelin itse aikoinaan miksi pillerit tulee kokonaisina ulos (ne kyllä huomaa kun ovat niin isoja)ja sain vastauksen että niiden kuuluukin tulla kun ne ovat depotabletteja. Metforem suli elimistöön eli mitään valkoisia pillereitä ei tullut ulos ;)

Tsemppiä!

pco-plikkojen Piippuli tuolta toiselta puolelta

Vierailija
2/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla annostus on ensin 1 tabletti viikon ajan, sitten 2 tablettia 1-2 viikkoa ja sitten 3 päivässä.

Mulla ei edes otettu mitään sokerikokeita ennen metformiinin aloitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän