Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku sanoa mulle jotain lohduttavaa?

Vierailija
14.09.2025 |

Meillä ei ole kovin hyvä suhde miehen kanssa ja oon yrittänyt puhua omista tarpeista. Sunnuntaisin on paikallinen tapahtuma ja olen neljä viikkoa jo toivonut, että mentäisiin yhdessä perheen kanssa sinne. Sen sijaan lupauksista huolimatta mies on nukkunut puolille päiville, vaikka tapahtuma alkaa aamulla yhdeksältä.

En oo puhunut lapsille tapahtumaan menosta, koska en luota siihen että mies sinne kuitenkaan meidän kanssa lähtee.

Aamulla koitin miestä herättää ensin hyvällä, koska sanoi mulle pari viikkoa sitten, että herätä vaikka sitten vaikka kovemmin, jos ei meinaa nousta. Lopulta sitten annoin ihan laidallisen ja kysyin, että miksi ei priorisoi perhettä ja yhteisiä menoja niin, että jo illalla menisi nukkumaan niin ajoissa, että jaksaisi aamulla nousta. Että näyttää nyt todellakin siltä, että vaikka sanoo lähtevänsä meidän kanssa, niin oikeasti ei anna sille ajatustakaan.

Mies suuttui ja minä sain kunnon itkukohtauksen. Lapsetkin ihmettelivät ja toivat mulle kasan pehmoleluja ja tekivät mulle aamupalaa miehen vielä mököttäessä sängyssä. 

Tää hajoaminen on ihan poikkeuksellista, koska oon tottunut olemaan se, joka hoitaa kaikki asiat ja aamulla herää lasten kanssa kun mies vetelee sikeitä. Mies nousi nyt. Mulla on ihan tosi paha mieli siitä, että priorisoi oman ajan perheen edelle.

Järki sanoo, että nyt vaan sovittelemaan, mutta tiedän jo valmiiksi, että ei sano mitään, vaan taivastelee vaan että miksi otan asiat niin raskaasti. Toisaalta järki sanoo, että eroa, mutta sitten oon yksin senkin edestä.

Ensi viikolla on reissussa kavereiden kanssa, joten olisi edes sen takia voinut vaivautua tänään.

En ole itsekään täydellinen, mutta mitään ei tehdä yhdessä, ellen minä suunnittele. 

Sanoin miehelle, että me ollaan kyllä sellaisessa umpikujassa, josta en yksin selviä. Mies vaan mumisi että kyllähän tässä jotain pitäisi varmaan tehdä.

Mä en jaksa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tää tapahtuma todellakaan ole ainoa asia, mutta tähän tää purkautui.

Ap

Vierailija
2/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lohduttavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lohduttavaa. 

Vierailija
4/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain lohduttavaa. 

No kiitos sinulle.

Ap

Vierailija
5/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollaisen miehen haluat niin kannattaa asennoitua olemaan aina valmis antamaan pillua kun mies haluaa. Tarkoittaa myös sitä että annat miehen ottaa sinut vaikka olisit itse nukkumassa. Tiskaamiset, ruoanlaitot, siivoamiset yms. ei merkkaisi mitään, jos mies haluaa ottaa sinut, hän ottaa ja sinä annat.

Lapsia jos olisi, niin lapsille vaatteet päälle ja pihalle, siksi aikaa kun antaudut miehesi otettavaksi. Mieluiten toki niin, että vähintäänkin esität, että haluat miehes tunkeutuvan sisällesi, ellei hänellä ole muunlaisia fantasioita.

Kaikilta riennoilta pitäisi olla valmis tulemaan vähintäänkin yöksi kotiin, sekä ennen riennoille lähtöä, tulisi lypsää mies mahdollisimman tyhjäksi, että jaksaa odottaa kotiin saapumistasi. Pidemmille reissuille et yksin voisi lähteä, vaan mies täytyisi ottaa mukaan.

Myöskin sitoutuisit pitämään itsestäsi vähintäänkin sen verran huolta että olisit miehen silmissä haluttava. Olisit käytännössä siis miehesi tyydytysreikänä, jatkuvasti valmiina, silloinkin kun et itse haluaisi.

Vierailija
6/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kii 👩🏻huora!

Vierailija
7/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tuollaisen paskan miesvihanovellin täti keksi miehestä tällä kertaa. Itkukohtaukset ja kaikki 😆👍

Vierailija
8/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että miehelläsi on kaikki perheen rahat. Normaali äiti kun ottaa lapset, lähtee tapahtumaan ja jättää miehen nukkumaan. Mene töihin ja hanki omat rahat. Ei sitten tarvitse alistua ja orjailla miehelle.

Vierailija
9/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin paskaa ja kulunutta provoa itkukohtauksineen ja lasten pehmoleluineen että yritäpä uudestaan. 

Vierailija
10/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju. Kaikki saa avautua omista traumoistaan ja seksuaalisesta kylmyydestään.

Vierailija
11/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun menet ensi viikolla taas terapiaan ruikuttamaan tätäkin. Tätäkin keksittyä juttua. 

Vierailija
12/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lohduttavaa.

Sanon myös että ilmiannettu miesvihana.

N31

Vierailija
13/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä "sträpärillä" pyllykoloon täysillä.

Vierailija
14/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että lapset oikein toivat pehmoleluja ja tekivät aamupalaa XD. Noh, Porvoossa tunentusti sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
15/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä kohtuuttomalta miehen käytös. Voimia sulle

Vierailija
16/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika. Älä ole kynnysmatto.

Vierailija
17/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla liekkiketjua tästä, ap. No ensi sunnuntaina taas uudelleen. 

Vierailija
18/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
19/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalistihan tämmöisessä tilanteessa mentäisiin lasten kanssa sinne ja jätettäisiin puoliso nukkumaan kun ilmiselvästi tarvitsee enemmän unta, eikä alettaisi ruikuttamaan ja ulisemaan ja tulla oksentamaan palstalle tälläistä soopaa.Ei sulla mitään miestä ja lapsia ole, kunhan satuilet.

Vierailija
20/24 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut tulla liekkiketjua tästä, ap. No ensi sunnuntaina taas uudelleen. 

Jep. Ap hekuimoissaan varmaan odotti kuinka tämä ketju täyttyy miehiä vihaavista ja tuota ap:n mielikuvitusmiestä solvaavista viesteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä