Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän 6-vuotiaat tietoisia
13.11.2007 |
Jokelan tapahtumista? Onko puhuttu eskarissa? Omani ei tiedä: eskarissa ei puhuttu ja kotona katsoo telkasta vain Juniorilta lastenohjelmia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eskarissa eivät puhuneet koska lapset eivät olleet kuulleet siitä mitään mistään - olivat kyllä olleet varautuneet puhumaan jos joku olisi ottanut asian esille mutta näin ollen ei.
Ja me emme kotona puhu asiasta, jossei ole pakko. Paikalla myös 4v pikkusisko, joten...
Jos vaan voimme säästää lapsemme tuon tiedon tuskalta niin sen teemme.