Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JESH! Tehy-laki etenee :))

Vierailija
13.11.2007 |

Töihin vaan ahneet hoitsut! :) Niin ne muutkin tekevät raskasta työtä pienellä palkalla.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanko tuota alaa kiertää yhä enenevissä määrin. Siis sairaanhoitajakoulusta tulee se etä sinne pääsee kun ei muualle pääse.

On se kiva sitten vanhana joutua johonkin vanhainkotiin kun kaikki huippuyksilöt on siellä hoitajina.

Vierailija
2/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskotte hoitajien pysyvän alalla jonkin pakkolain turvin. Tuosta kyllä loputkin hoitajat raivostuvat ja voitte olla varmoja että lopputuloksena on joukkorynnäkkö pois alalta. Että jotkut ihmiset voivat olla yksinkertaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse meidän muiden maksaa veroissamme hoitajien älyttömiä palkkavaatimuksia. Hyvä kun näin itse maksavat omasta pussistaan palkankorotuksensa!

Vierailija
4/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy yhtäkkiä poliiseja hakeamaan heidät väkisin töihin? Jos taas uhkana on sakko, kaikki jättävät sen tietenkin maksamatta! Maksamattomista sakoista taas kyyditään poliisivoimin vankilaan. Mistä löytyy niin isolle porukalle vankilapaikat, kun vankiloissa muutenkin on täyttä? Kuinka paljon tulee maksamaan täysihoito vankiloissa? Luulenpa että tulee monin kerroin kalliimmaksi tämä pakko" hoito" kuin se että maksettaisiin suosiolla lisää palkkaa hoitajille. On se mielenkiintoista nähdä, miten ihminen pakotetaan tekemään työtä. Minä ainakin istuisin ja kieltäytyisin töistä. Otettaisiinko ruoskat käyttöön vaikka millä konstilla saataisiin niskuroiva hoitaja tekemään hoitotoimenpiteet?

Vierailija
5/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä löytyy yhtäkkiä poliiseja hakeamaan heidät väkisin töihin? Jos taas uhkana on sakko, kaikki jättävät sen tietenkin maksamatta! Maksamattomista sakoista taas kyyditään poliisivoimin vankilaan. Mistä löytyy niin isolle porukalle vankilapaikat, kun vankiloissa muutenkin on täyttä? Kuinka paljon tulee maksamaan täysihoito vankiloissa? Luulenpa että tulee monin kerroin kalliimmaksi tämä pakko" hoito" kuin se että maksettaisiin suosiolla lisää palkkaa hoitajille. On se mielenkiintoista nähdä, miten ihminen pakotetaan tekemään työtä. Minä ainakin istuisin ja kieltäytyisin töistä. Otettaisiinko ruoskat käyttöön vaikka millä konstilla saataisiin niskuroiva hoitaja tekemään hoitotoimenpiteet?

Vierailija
6/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi töihin ollenkaan. Jättäisin sakot maksamatta tai sitten joisin varmuuden vuoksi pari pulloa olutta joka päivä...

Vierailija
7/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on lähiaikoina tulossa paaaaljon suurempi joukkoirtisanoutuminen, ja lopullinen sellainen. Kuka hoitaja enää aikoo palata töihin tällä kohtelulla, palaisitko itse?

Vierailija
8/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja potilas kuolee hoidon puutteeseen niin syyte napsahtaa.

Tästä oli jossain iltapäivälehdessä, taisi joku kansanedustaja niin sanoa.

Vierailija
9/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja potilas kuolee hoidon puutteeseen niin syyte napsahtaa.

Tästä oli jossain iltapäivälehdessä, taisi joku kansanedustaja niin sanoa.

Vierailija
10/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä puhua alan vaihdosta, mutta kun niitä hyvä palkkaisia työpaikkoja ei todellakaan ole juuri avoinna. Ja työttömiä on valmiiksikin.

Voihan sitä kokeilla kaupan kassana tai puhelinmyyjänä oloa, mutta kun ei nekään mitään hrkkua ole eikäö palkkakaan ole kummoinen.

Huvitti kun joku hoitajat. netillä hoitsu oli listannut yön aikana tekemänsä työt, ei siinä kovin kiirettä ole ollut, kun oli ehtinyt kirjanpitoakin tehdä... Raukka kuvittelee olevansa töissä vain istuakeen perseellään kansliassa.

Vierailija
11/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se meitä kovin äkkiä lannista. Taistellaan loppuun saakka.

Vierailija
12/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa lääkärit alkavat massoittain vääriä lääkärintodistuksia kirjoittamaan, sinä on äkkiä itsekin syytettyjen penkillä.

Vierailija
13/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan ei tule hoitamaan sinua tai lapsiasi tai vanhempiasi tulevaisuudessa, sillä kukapa haluaisi alalle jolla palkka on vastuuseen nähden surkea ja joudut olemaan orjan lailla pakkotöissä kun irtisanoutuakaan ei saa.

Vierailija
14/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia sairauksia voi todeta katsomalla...

Voi aina alkaa viirata vaikka päässä.. on selkä kipee, tulee ripuli...

Kiusa se on pienikin kiusa vaikka vaan muutaman päivän ajan.

Vierailija
15/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valmistun joulukuussa, enkä aio laillistusta edes hakea, vaan haen saman tien toiseen kouluun. Tämä seurausta tämän hetken tilanteesta.

Vierailija
16/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuolee siinä työvuorossa johon joku ei suostu tulemaan, se ei riitä syytteeseen. Pitää olla todistettavasti osoitettuna että joku tietty potilas on kuollut juuri tietyn hoitajan tekemisen tai tekemättä jättämisen takia. Ja sehän on täysi mahdottomuus tällaisessa tilanteessa. Potilaita kuolee sairaalassa aina, kukaan ei voi sanoa että juuri tietyn hoitajan poissa olo aiheuttaisi juuri yhden tietyn potilaan kuoleman.

Vierailija
17/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan hoitajat ovat toimineet niin kuin liitto sanoo, eiköhän tässäkin tapauksessa

Vierailija
18/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin sitä mieltä, että on moraalitonta käyttää irtisanoutumista lakkoaseena. Mutta mun mielestä on vielä niin paljon moraalittomampaa säätää laki, jolla pakotetaan ihmisiä töihin! Sotii kaikkia niitä perusoikeuksia vastaan, joita minun mielessäni ihmisillä on demokratiassa.

Lisäksi kyseessä on sama julkinen sektori, joka maksaa hoitajien palkat. Ei voi välttyä ajatukselta, että käytetään lainsäädäntöä lakkoaseena, vaikka miten asiaa perustellaan. Kyllä tässä asiassa sais hallituskin punnertaa niska limassa sovinnon eteen, eikä paeta muka-ulkopuoliseksi.

Vierailija
19/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaamiset työvuoron aikana tapahtuneista asioista, toimenpiteistä, lääkityksistä ja muusta on PAKOLLISTA. Jokaisesta potilaasta on kirjattava ihan kaikki. Ei sitäkään hommaa minuutissa sutasta. Varsinkin kun olet hoitajana vastuussa jokaisesta sanasta minkä olet paperille tai koneelle vääntänyt. Ne ovat lainmukaisia potilasasiakirjoja, joissa ei tietoa edes saa niin vaan mennä suttaamaan ja muuttamaan vaikka olisit itse virheen kirjoittanut.

Lisäksi sairaanhoitajalle kuuluu potilaan hoitosuunnitelman laatiminen. Haluaisitko että sinun hoitosuunnitelmasi sutaistaan siihen malliin että jää syöpä sitten sen takia paranematta?

Vierailija
20/70 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii pakolla mennä töihin ja taistella siirtoja vastaan, koska niihin pakotetaan joka puolelta....ihan perseestä koko touhu on nyt vaik ei se aikaisemminkaan ole hääviä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän