Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä ei haukuta Tele-alan ihmisiä?
11.11.2007 |
Nehän vaarantavat mahdollisella lakollaan yhtälailla ihmisten terveuden. Miksi ei pakkolaki koske heitä ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mut älkää järkyttykö, sillä teleala ja farmaseutit lakkoilevat laillisin keinoin! He eivät käytä rikollisuutta apuna.
Siksi heitä ei vihata vaan heidän lakkoilunsa saa kaikkien tuen! Niin, no ei tietenkään hoitsujen koska teitä vihastuttaa jo pelkästään se että joku muu saa myös palkankorotuksen kuin te
Kannattaiskohan kertoa tehyn johdollekin tämä?