Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei haukuta Tele-alan ihmisiä?

Vierailija
11.11.2007 |

Nehän vaarantavat mahdollisella lakollaan yhtälailla ihmisten terveuden. Miksi ei pakkolaki koske heitä ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut älkää järkyttykö, sillä teleala ja farmaseutit lakkoilevat laillisin keinoin! He eivät käytä rikollisuutta apuna.



Siksi heitä ei vihata vaan heidän lakkoilunsa saa kaikkien tuen! Niin, no ei tietenkään hoitsujen koska teitä vihastuttaa jo pelkästään se että joku muu saa myös palkankorotuksen kuin te



Kannattaiskohan kertoa tehyn johdollekin tämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla