Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuisten uusi viikko <3

03.11.2008 |

Viikko 45!

Tällä viikolla saatetaan päästä käsiksi jo ovulaatioonkin, eli pupuiluviikko!;)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tulee pieniä lumihiutaleita, mies on metsällä ja tyttö mummulassa käymässä ja mä tässä rentoudun koneelle kahvikuppi kädessä...aah...=) On mulla tässä koulutehtiäviäkin kyllä, että ei tää niin autuaallista oo...;)

Tervetuloa kaikille uusille!! Teitä oli monta, mutta en muista nyt kaikkia nikkejä... Mutta Walpu, sut muista, aloitettiin tosiaan molemmat toukokuulla! Harmi, että jouduit palaamaan tänne, mutta hirveästi toivon plussatuulia, ettet joudu täällä kauaa oleilemaan...=) Ja plussatuulia kaikille yhtälailla! Olis jo meillä kaikilla korkea aika!!!=)

Mulla on ihan alkukiertoa, että oviksenkin odotteluun on vielä ainakin viikko (jos ei enemmänkin näin pitkällä kierrolla).. Mutta kävin eilen luontaistuotekaupassa shoppailemassa, kun luin jutun lehdestä tyrniöljykapseleista... Eli Omega7 kyseessä ja pitäis vaikuttaa suojaavasti ja parantavasti limakalvoihin! Ja kun mä just epäilen, että meillä kestää tää yritys just heikkojen limakalvojen takia...

Meillähän on tilanne se, että talosta (johon haemme kaupanpurkua) on löytynyt hometta, joka vaikuttaa heikentävästi limakalvoihin...

Eli nyt toivotaan, että tuosta olis jotain apua...=)

Tämmöistä tällä kertaa...=)

Terkuin Sofi olisko 8/28-37 ja yk7

Vierailija
42/45 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa muudet kuumeilijat mukaan! =)

helene: tsemppiä sinulle! =) Minäkin ihmettelin, knu tänä aamuan tuli vähän vahvempi viiva ovistestiin, mutta ei niin vahva kun joskus on tullut. Eikö hormoonia sitten ole tarpeeksi kuitenkaan? Ja ovislaskurin mukaan ovis olisi vasta huomenna tai tiistaina... häh? No, täytyy yrittää. Onhan tässä jo yli vuosi ollut tätä yritystä.

Kurkku on kipeä ja korva myös. :( Ei voisi paremmuin sitten sattua. miksiköhän olin viime kierrossakin juuri oviksen aikaan kipeä? Onko se joku hylkimisreaktio? Heräsin yöllä klo 04.35 ja sen jälkeen en juuri ole nukkunut.. zzz. Eilen oli jo puuhailua. ;-) Mutta omituisesti sen jälkeen oikein vihloi alapäätä. ??? Hormoonit on niin muuttuneet ettei itse enää pysy perässä. No, jos tänään vielä yrittäisi puuhailla vaikka on tuo kurkku kipeä.

Tsemppiä kaikille! =)

Kp 14/26-30, yk 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muistelen, ettei tyttösiittiöt ihan 5 päivää jaksa...Ite oon ollu luulevinani, että jotain 2 max 3 päivää pysyisivät hengissä ja poika noin vrk. Voin toki olla väärässäkin.

Onnea kaikkien yrityksiin.

maybe baby yk1 kp 25/24-26

Vierailija
44/45 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen päivään päässy koneelle ja nopeesti luin nyt keskustelut läpi...Hirveesti oli tullu uusia mukaan:) Kivaa ja tervetuloa kaikille tasapuolisesti!!!

ON: ovis hukassa...Ehkä vasta tulossa. Oikeestaan toivon että ois vasta tulossa, koska mies sairastu viime torstaina kaameeseen flunssaan/kuumeeseen, joten ei olla päästy kun muutamaan otteeseen pupuilemaan:( Oli vielä tänäänki ihan naatti:( Pientä nippailua oli viime pe ja myös tänään, mut en tiedä oliko ovikseen liittyvää. Oli tarkotus hankkia ovistestejä tähän kiertoon mut jäi hankkimatta kun luin kaikkia huonoja kokemuksia testeistä tuolta "ovispalstalta"...No joo, taitaa muutenki mennä ihan harakoille tää kierto:(

Täytyy lukea huomenna paremmalla ajalla kaikki jutustelut läpi...Nyt ei muuta kun hurjan paljon plussaonnea meille kaikille!!!!

Neppe kp13/24-29, yk7

Vierailija
45/45 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti alkaa googlettamaan tuota siittiöiden elinikää ja monessa paikkaa mainittiin että siittiöt elävät n. 3 vrk. Jossain oli hajonta 2-6 vrk, yhdessä paikkaa maksimi iäksi kerrottiin jopa 1 vk. Perhesuunnittelun sivuilla oli näin:

Munasolun irtoamispäivän lisäksi tarvitaan tietoa siittiöiden ja munasolujen eliniästä: Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. Tämä tarkoittaa sitä, että hedelmöityminen voi tapahtua, mikäli rakastelee ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana. Mikäli ovulaatio voitaisiin tarkasti ennakoida, olisi kaikki hyvin yksinkertaista. Elimistömme antaa kuitenkin tarkan viestin vain siitä,m että ovulaatio on jo tapahtunut - ei etukäteen, koska tämä tulee tapahtumaan. Siittiöiden maksimi-ikä voi olla jopa 7 päivää, joskin hyvin harvoin ja erittäin hyvissä olosuhteissa. Jos haluat olla varma, lisää näihin laskutoimituksiin vielä 2 lisäpäivää. Nämä ohjeet perustuvat siittiöiden 5 päivän maksimielinikään.

Rattoisaa maanantaita kaikille!

Jeela yk 1? kp 21/28 (24-32) ensi kuuta odotellessa että pääsee oikeesti ekalle yrityskierrolle.