Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko kuvittelee, että meillä vietetään isänpäivää

Vierailija
10.11.2007 |

Sanoi viikolla, ettei kannata tehdä isoa kakkua, että ostaisin vain valmiin pakastekakun ja ettei mitään kallista lahjaa tarvi ostaa, kun on rahasta vähän tiukkaa. Äsken kysyi lapsilta, että oletteko tehneet isälle isänpäiväkorttia.

Olen sanonut monta kertaa, ettei meillä vietetä isänpäivää, kun ei vietetty äitienpäivääkään ja vieläkin se tosissaan luulee, että jotenkin huominen päivä huomioidaan. Turha luulo, huominen on vain päivä muiden päivien joukossa.

Taidanpa käskeä äijän nousta aamulla hoitaman lapset ja itse vain jatkan unia ja klo 11 sitten huudan sängystä, että kulta keitä kahvit.

Niinhän sekin teki äitienpäivänä. Ei ollut kakkua, ei kahvia, ei lahjaa, ei kukkia, ei onnitteluja eikä mitään muutakaan kuin normaalit kotityöt vain itse tehtävänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En tosin aio olla röyhkeä,ihan tavallinen vain.

Vierailija
2/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kakku, hienot ateriat, lapsilta kortit ja lahja ja minulta kalliskin lahja. Toivon vain, että mieskin joku kerta muistaisi minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystä ja nukut niin pitkään kuin nukuttaa. Isäthän viettää isänpäivän lasten kanssa touhuten ja tutustuen isyyteen

Vierailija
4/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai minkäikäisiä ovat? Älkää pilatko lapsien iloa omalla tappelulla. meillä lapset odottaa täpinöissä että saa viedä isille aamupalan ja itse kerhossa tehdyt kortit.

Vierailija
5/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

megariita siis meneillään joten siitä syystä tekis mieli heittää isänpäivä helvetin kuuseen mutta muistelen hänen kyllä muistaneeni minua äitienpäivänäni joten täytyy kantaa korteni kekoon heh heh.

Vierailija
6/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin äitienpäivänä kakku (mies teki, lapsi 1 v) ja kahvit keitti