Minkälainen on Tanja jonka tunnet/tiedät?
Kommentit (10)
Ja se petti miestään avioliiton aikana, mutta luulee vielä tänäkin päivänä että (nyt)Ex-mies ei tiedä...
Aika yksinkertainen, tekee olettamuksia ihmisistä joita ei tunne.
Esittää liikaa, vois vajota maan alle...
Mutta tosiaan se Tanja, jonka tunnen, oli ensin todella mukava ja ystävystyin sen kanssa hyvin ekana vuonna.. kävimme yhdessä baarissa ja koska olimme luokkakavereita teimme myös parityöt yhdessä.. seuraavana vuonna otimme mukaan yhden toisen tytön, jonka aikaisemmat luokassa olleet kaverit vaihtoivat koulua.. teimme se vuosi tehtävät yhdessä muutenkin liikuimme koulussa aina porukassa.. ehkä eniten häiritsi, että tämä tanja kertoi minun asioita tälle kolmannelle tytölle, vaikka olisin halunnut pitää ne asiat meidän kahden välisenä.. no, kun sitten tuli kesäloma, kirjoittelin kyllä tämän tanjan kans jonkin verran ja odotin innolla taas syksyä, koska kaipasin sitä hauskanpitoa mitä viime talvi oli ollut .. syksy tuli ja sain huomata, että tämä Tanja ja toinen tyttö olivat alkaneet olemaan kesällä parhaimpia kavereita ja minua ei kaivattu seuraan.. jo ekalla tunnilla ku saimme ryhmätyön, tanja sanoi melkein suoraan että hän ja se toinen tyttö tekevät työt kahdestaan.. tanja saattoi puhua minulle vain silloin ku se toinen tyttö ei ollut koulussa.. voin sanoa, että se syksy oli elämä pahimpia aikoja ja olin aika masentunut.. no, tällä hetkellä tanja on minun mese-listassa, mutta emme pahemmin mitään enää puhu.. ei minulla ole mitään sanottavaa henkilölle, joka petti minut..
Pirtsakka, nelikymppinen blondi, perusiloinen, kiva työkaveri, reipas ja mukava :)
joka talloo jalkoihinsa kaikki tielleen osuvat. Puhuu paljon ja kovalla äänellä (joko itsestään tai pahaa muista), luulee olevansa parempi kuin muut. Pitää seiskaa suurimpana sivistyksen lähteenä.
mutta vähän yksinkertainen.
Toinen taas lihava ja laiska.
Ihan kaunis mutta vähän liikakiloja, vaalea ja pitkä. Luonteeltaan kiltti ja iloinen, tulee kaikkien kanssa toimeen. On matkustellut paljon ja miehensäkin löytänyt jostain kaukaa!
vetyperoksidiblondi, hoitsu, yh, masentunut, tupakoi, epätoivoinen, roikkuja, kitisijä, etsii epätoivoisesti miestä mitä tahansa (varatutkin kelpaa)
näyttää ainakin kymmenen vuotta vanhemmalta kuin ovat.
Parhaiten tuntemani on Eka: Puhelias, huumorintajunen ja erittäin mukava.
Toka: Sisäänpäin sulkeutunu vähän höhlä, yksinkertanen ihminen