Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
että muistaa tuoda limsapullon ja tupakkaa sitte ku tulee kotio. Niin ja viittisitkö pesasta sen alkkarit? Ei oo vaihtanu niitä pariin viikkoon. Kiitti.
sänkyyni päästä!
Vähän kyllä epäilen, että hän kuksii kahta naista, jotka on ystäviä keskenään!!!
Pidä se siellä! Jos joku huolii mun miehen olen ikionnellinen. En missään nimessä halua sitä takaisin.
Niin ja varattu kuin myös minäkin. Helppo panohan minä olen kuin myös sinäkin. ;)
Mut nyt täytyy emnnä, ihana, nautinnollinen seksi alkaa ihan just... Avaan tosta vielä viinin ja sytytän kynttilöitä ja upea ilta alkaa. Hyvää yötä...
No ehdin vielä valmistella jotain kivaa yllätystä ja lukea pari aloitusta...
Sorry nyt vaan. Ei ole asuntolainaa, mutta ei sitten miestäkään edes yhdeksi illaksi.
Ei se tekis mulle sitä et valehtelis...
muistathan pestä ne sen alkkarit.
Tää mies on kyllä puhdas ja käy suihkussa ainakin kerran päivässä. Taidan laittaa vielä saunan lämpiämään, alkaa tulla vähän vilu...
Vierailija:
muistathan pestä ne sen alkkarit.
Niin että pese nyt vaan ne alkkarit.
Eikö kukaan ny sitte pesekkään mun miehen alkkareita?
Kohta nukkumana ja kivaa turvallista ja tuttua seksiä tarjolla molemmille. Sen jälkeen on hyvä nukahtaa toisen kainaloon.
mutta jo kuorsaa makkarissa, sammutti äsken telkkarinkin... taidat jäädä ilman?
Olen pettynyt AV:laisiin
HÄVETKÄÄ...
Taksi tuli juuri pihaan! Ihanaa... Good night ladies!
av-mammoja ärsyttää. Meillä on rakastajan kanssa ihana joulu tiedossa. Mies saa " hätäsoiton" työpaikalta ja joutuu lähtemään perheensä luota kesken jouluaaton... MINUN LUOKSENI! Täällä odottaa tasokas gourmet-tason jouluillallinen niiden taviskinkkujen ja -laatikoiden sijaan.
Mun miehelle soitetaan että tuu kaivaan hautaa jouluna!
Mulle tulee mieleen että kun sä et oo onnistunut niin haluat kostaa-Ja jos kolahtaa niin voit miettiä et miks .. Jos sulle tosiaan antaa varatun kans paneminen jotain,se on täysin sun asia ja seuraamukset myös koska niiltähän me ei vältytä