kotiäiti vuosien jälkeen töihin, mistä töitä ov
Ammatti minulla on, mutta ei vakipaikkaa. Pätkätötä olen tehnyt aikaisemmin ja nyt olen haeskellut mukavaa työpaikkaa. Hakemuksia olen laitellut ja kahdessa haastattelussakin olen ollut, mutta ei ole tärpännyt. Olin tällä viikolla haastattelussa ja paikka olis ollut mieluinen, mutta en saanut paikkaa. Harmittaa! Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (4)
itse jouduin aikoinaan laskemaan palkkatoivetta roimasti että pääsin töihin. Nyt olen palkkaa sitten pikkuhiljaa saanut nostettua ylöspäin mutta eipä tuo ole veläkään miespuolisten työkavereitten palkkojen tasolla (ei tosin enää kaukana niistä)
työelämään. oon vanhuspuolen lh, mutta sain unelmapaikan koululaisten ip-ohjaajana, eli osa-aikatyö = minkä halusinkin !!
tsemppiä sulle =)
En ole etelä-suomesta missä on hoitsujen työtilanne toisenlainen. Sekin vielä, että kolmivuorotyötä en ala enää tekemään. Alan vaihtoakin olen mietiskellyt, oman firman perustamista jne. Löytäis jonkin suunnan työelämään.
Kaksi lasta vuoden ikäerolla, eli ei antanut minusta hyvää kuvaa työnantajalle. Töitä ei löytynyt, vaikka aktiivisesti hain. Lopulta menin vuokratyöfirman kirjoille kokeilemaan. Ensimmäisestä paikasta sain heti vakituisen työn kun äkkäsivät että olen hyvä työntekijä, vaikka viimeiset vuodet olenkin kotona ollut.