Lue keskustelun säännöt.
jos vaihtaa työpaikkaa toiseen kaupunkiin...
17.11.2007 |
Olen hoitoalalla ja nyt vakityössä, ensimmäinen ikälisä saatuna.
Mitä jos nyt vaihdan toiseen kaupunkiin töihin, niin saanko silti sen saman ikälisän? Luetaanko edelleen hyväksi ne kaikki tekemäni työt tässä kaupungissa? Vai miten nuo hommat menee?
Tai ylipäänsä, jos nyt irtisanon itseni tästä virasta ja haen uutta paikkaa muualta, niin menetänkö siinä jotain saavutettuja etuja?
Ja tämä ei nyt liity millään tavalla lakkoasioihin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö kukaan tiedä??