Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ryypännyt monta päivää putkeen niin, että on täysin sekaisin päivistä?

Vierailija
10.11.2007 |

Kadi taas tilittää noita järkkyjä ryyppyreissujaan: " sit me vaan yhtäkkiä tajuttiin, että nyt on maanantai ja meidän pitäis olla töissä" :((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en käytä alkoholia enää ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti on saattanut " hulluina vuosina" pätkiä seuraavana päivänä tai ollut jopa ihan pimennossa, mutta en sentään ole montaa päivää putkeen juonut!

Vierailija
4/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kesällä saattoi reissu alkaa maanantaina ja sitten tyyliin torstaina alettiin tajuta, että tarvitaan lisää rahaa viinaan jos meinataan juoda loppuviikko :)) Aina jostain saatiin lainaks ja tuttujen kautta trokattua vaikka sitten sahtia/kiljua ja taas mentiin! Punkattiin millon missäkin pitkin Suomea. Oli jees silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme