Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treen messut & bussit Keskustorilta. Neuvokaa harhailevaa.

Vierailija
17.11.2007 |

Olen huomenna menossa messuille. Mistä bussit messukeskukseen lähtevät? Bussit 1, 7 ja Y7? Keskustorilta joo, mutta eikös sitä ole Hämeenkadun molemmin puolin? Haluaisin harhailla mahd. vähän.



Kiitos jos joku jaksaa neuvoa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee samalta puolelta katua kuin Sokos on. Sillä puolella on enemmänkin bussipysäkkejä kuin toiselta puolella Hämeenkatua. Ihan Hämeenkadun reunasta lähtee.

Vierailija
2/2 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nro 1 menee ihan ent. Pirkkahallin pihaan. Kätevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi