Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä työantajana KOKEMUKSET

Vierailija
02.07.2013 |

Millainen on? Maksaako palkat ajallaan? Oletko ollut töissä mitä pidit? Paljonko tienasit/tienaat?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea työnantaja. Toki palkat tulee ajallaan (kuten valtaosassa firmoista) mut se onkin ainoa hyvä puoli.

Paska työilmapiiri, työntekijät pakollinen paha, v*ttuillaan päin naamaa... kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
22/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä osuuskaupan työntekijänä olit 23?

NÄissäkin on varmaan alueettain eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastolla vuorot oli mitä oli.

Sopii varmaan sellaiselle jolla ei ole mitään elämää.

Vierailija
24/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tyytyväinen. Hyvät henksuedut, hyvä työilmapiiri ainakin meillä, palkka on huono mutta tulee ajallaan, tulospalkkiotakin tulee.

Mulla on ollut sama esimies vuosia ja tullaan hyvin toimeen.

Joskus vuosia sitten oli vähän "turpa kiinni ja tee mitä käsketään" asenne johdossa, nyt työntekijöitä kuunnellaan ja arvostetaan.

Lisätunteja muualta saa kaikki jos kerkeää ottaa.

Juhlia ja tapahtumia on.

Eipä mulla valitettavaa ole paitsi se itse työ on yksitoikkoista kaupassa eikä ylenemismahdollisuuksia ole usein.

Vierailija
25/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta ja ensimmäinen työpaikka. Onneks lähdin ja takaisin en kyllä mene.

Vierailija
26/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla valitettavaa ole paitsi se itse työ on yksitoikkoista kaupassa eikä ylenemismahdollisuuksia ole usein.

Mikä tuossa urapolkusysteemissä sitten on ollut käsityksesi mukaan kompastuskivenä?

Omissa tuttavissa on useampiakin, jotka ovat sen myötä edenneet urallaan. Mutta ehkä sattumaa sitten.

Vierailija
27/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa urapolkusysteemissä sitten on ollut käsityksesi mukaan kompastuskivenä?

Omissa tuttavissa on useampiakin, jotka ovat sen myötä edenneet urallaan. Mutta ehkä sattumaa sitten.

Niihin hommiin on jo valittu joku ennen kuin hakua on laitettu edes avoimeksi.

Vierailija
28/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus Arinan hotelli-ravintola puolelta.

Palkat maksavat ajallaan. Työtunnit sopimuksessa max 90 h / 3 vkoa PAITSI esimiehillä. Mitä korkeampi esimies olet niin sitä enemmän saat lisäetuja ja kissanristiäisiä. Esim. tuossa paikassa missä olin niin henkilökunnan autoparkkikin oli maksullinen, esimiehet puolestaan parkkeerasivat ilmaiseksi lämmitetyssä hallissa. Ja työpaikan sijainti sellainen että käytännössä juuri kukaan ei voinut tulla kävellen töihin, julkisilla ei yksikään. Johtajan kommentti "kulkekaa hiihtäen niin saatte samalla liikuntaa". Siis kymmeniä kilometrejä vuorotyöaikoina raskaan fyysisen työn päälle....

Itselle jäi hyväksikäyttöfiilis. Varmasti ottavat irti kaiken mitä saavat ja bonuksena korkeintaan kiitos. Jos sitäkään. Ikinä enää en mene tuohon firmaan töihin..! Ja lähdin itse usean vuoden jälkeen.

Vierailija
29/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palkka ja raskas työ. Ei niin mukavia esimiehiä. Aika pakkotahtistakin.

En niin tykännyt.

En voi siis suositella.

Vierailija
30/52 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän selkäranka on s-ryhmän kultakaivo.

Vierailija
31/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Smartumit jne? Myös niille jotka tekevät 30h vko?

Vierailija
32/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies todellinen työpaikkakiusaaja, joka saa jatkaa toimintaansa edelleen. Myyjän palkka todella huono ja työajat huonoja.

Henkilökuntaedut hyviä.

Vierailija
33/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökuntaedut ovat hyvät ja palkka tulee ajallaan.

Täysiä työtunteja ei tahdo saada. Itselläni oli 30 h/ viikossa ja lisätyöt tarjottiin mielummin vuokratyöntekijöille kuin talon omille työntekijöille.

Jos työpaikalla ilmenee ongelmia niitä voi olla vaikea selvittää, kun ainakin meidän osuuskaupassa ylempi johto piti tiukasti esimiesten puolia ja ongelmat haluttiin lakaista matton alle.

Vierailija
34/52 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkilökuntaetuja S-ryhmän osuuskunnat tarjoaa?

Vierailija
35/52 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on auto-ja asuntoetu. Kuljettaja myös. Töitä ei juuri ole, joskus vähän edustamista ja joskus jokin tyhjä lausunto medialle. Palkkaa sellaiset 250000€/v ja bonukset. Viime vuodelta noin 150000€.

Terv. Pääjohtaja.

Vierailija
36/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta upataan.  Olen entinen työntekijä ja enää en sinne töihin suostu. Huonot/Ilkeät esimiehet, sekasortoiset ja vanhentuneet työskentelytavat ja TES:in mukaisia lisiä eivät maksaneet vedoten kaiken maailman ihmeellisyyksiin (mm. anniskeluvastaavanlisä). Vuoroista joutui myös lähtemään keskenkaiken välillä pois, kun ei ollut esim. tarpeeksi asiakkaita. Ja jos et suostunut lähtemään *vapaaehtoisesti* niin siitä saikin sitten kuulla. Henksuedut taisi olla ainoa hyvä asia, mutta niitäkin rupesivat karsimaan ja harvapa niistä oikeasti pääsi kunnolla hyötymään. Peruspalkka (joka max TES) tuli toki aina ajallaan. Komppaan aiempia että ongelmat haluttiin aina nimenomaan lakaista vaan maton alle jos joku kehtasi valittaa...

Vierailija
37/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö tuollainen jätti ei maksaisi palkkoja ajallaan?

Vierailija
38/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot oli osin karseita. Oletettiin että töihin tullaan aina kun soitellaan. Arvostus oli nolla ja sai olla kuin joku maanmatonen jota vaan pomputellaan. Palkka tuli sovitusti ja vähän virheitä. En enää menisi.

Vierailija
39/52 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on myyjänä pari vuotta. Palkat tulevat ajallaan ja henkilöedut ihan hyvät. Omassa työyhteisössä oli hyvä henki ja osaavaa porukkaa, poolilaiset tykkäsivät tulla meille. Näiltä toisaalta kuullut että kaikissa yksiköissä ei ollut yhtä hyvä meininki ja tiedän muutamia yksiköitä joita vältellään huonon työilmapiirin vuoksi. Omat esimiehet olivat mukavia ja "samalla tasolla" muiden työntekijöiden kanssa, vaikka vaihtuvuus on suurta kun hakevat niihin isompiin yksiköihin. Työvälineet olivat aika vanhoja vaikka pyrkivät niitä nyt uudistamaan. Joitain vuosia tehtyjä pyyntöjä ei oikein haluta toteuttaa vaikka niille olisi ollut tarve (osassa vika oli enemmän esimiesten laiskuudessa, koska yksi heistä sai kyllä useampia pyyntöjä menemään läpi.)

Lyhyesti sanottuna, perus palkanmaksu ja edut tulee ajallaan, on vähän tuurista kiinni onko itse työpaikassa mukava työskennellä vai ei.

Vierailija
40/52 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilö oli nestepäinen tomppeli. Karta äästyhmää kuin ruttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme