Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonkriisi

Vierailija
08.11.2007 |

En halua laittaa tätä tuonne elämänkatsomuspuolelle, koska liian moni tuttu lukee sitä. En vielä halua puhua julkisesti...

Oon tullu (kristin)uskoon kohta parikyt vuotta sitten. Vaikeita oppeja oli mut mulle sanottiin, että kyllä ne selviää, kun elät uskovaisen elämää ja luet Raamattua.

Mä en tiiä vieläkään voinko uskoa kolminaisuusoppiin. Joka kerran kun kirkossa lausutaan uskontunnustus tai rukoillaan kolmiyhteistä Jumalaa, musta tuntuu väärältä. Oon lukenu ja lukenu kaikenlaisia selityksiä, mut ne tuntuu väärältä.

Jos mä sanon, että mä en usko kolminaisuuteen, niin mä oon kirkoille ja suvulle hengellisesti kuollut. Luopio. Mut mä en koe olevani luopio. Mä uskon Jumalaan, Jumalan Poikaan ja Jumalan Henkeen. Mut mä en vaan näe Raamatusta, että ne ois yks ja sama. 1+1+1 ei oo 1 vaan 3. Ja mä oon tiukasti monoteistinen.

Piän seurakuntaa tärkeänä, mut mistä sit löytys seurakunta, joka on raamatullinen mut ei opeta kolminaisuutta? Uskallanko mä lähteä eri polulle ku millä oon ollu kohta parikyt vuotta? Mitä jos se on väärä? Antaisko Jumala anteeks kun oon tehny parhaan ymmärrykseni mukaan mut jos se oiskin ollu väärä ymmärrys? Ku en mä Jumalaa oo hylkäämässä kuitenkaan...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. tsasouna. net/kolminaisuusoppi. htm

Katso ainakin kohta IV KIRKON KOLMINAISUUSOPPI. Tuolla on muitakin tosi hyviä artikkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän