Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua jotenkin ärsyttää tuo tekstiviestittely mikä liittyy tähän Jokelan tapaukseen.

Vierailija
08.11.2007 |

On tullut varmaan 10 eri viestiä koskien kynttilän sytyttämistä jne. Tarkoitus hyvä, tiedän, mutta operaattorit vaan rikastuu!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla pitäisi surra että olisi sympaattinen? Lähetellä viestejä?

Millä tavalla ne helpottaa omaisia tai uhreja?

Vierailija
22/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituisia ketjutekstareita milloin mistäkin aiheesta keksii ja laittaa menemään... onko operaattoreilla ihan työmies/nainen tätä varten, jonka tehtäviin kuuluu tahkota rahaa... Syyllistetään ihmisiä jos ei viestiä jatka... Tän viimeisimmän viestin sai muuten muokattua yhden viestin mittaiseksi ihan helposti, jos olisin halunnut laittaa sen eteenpäin. Turhia jaarituksia täynnänsä tämäkin viesti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pakko lähettää eteenpäin. Jokainen voi itse päättää lähettääkö vai ei. On olemassa paljon turhempiakin ketjuviestejä kuin tämä. Minusta on mukava ajatus laittaa kynttilä palamaan uhrien muistolle. Enkä ole omimassa kenenkään surua.

Vierailija
24/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään laita näitä kiertoviestejä eteenpäin. Rahastusta.

Vierailija
25/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ensimmäisen viestin lähetti tyyppi, jonka lapsesta kasvaa aikanaan varmasti samanlainen tappaja kuin Pekka-Eric. On lapsen äiti eli viestin lähettäjä sen verran omalaatuinen kasvattaja. Voi sitä tekopyhyyden määrää, tuntemattomia muka surraan ja omaa lasta kasvatetaan uhkailemalla ja huutamalla vaikka lapsi on vielä alle kouluikäinen. Ei tartte ihmetellä lasten mielenterveysongelmia jos kukaan ei puutu asiaan.

Vierailija
26/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi viestiä, en laittanut eteenpäin. En laita muitakaan kiertoviestejä tai -meilejä. Silti olen empaattinen ihminen, ja järkyttynyt syvästi eilisen tapahtumista.

Vierailija
27/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lapsen hyväksi.

Ettei sitten tarviisi 10 vuoden kuluttua päivitellä itsekin että miksi kukaan ei tehnyt mitään vaikka kaikkien olisi pitänyt huomata jne.

Inhottaa kun tässäkin tapauksessa syytetään kaikkia mahdollisia tahoja ja poliisia ja rehtoria jne. Kukaan ei kuitenkaan koskaan älähdä etukäteen _mistään_.

Vierailija
28/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä muutaman kerran yrittänyt hienovaraisesti kasvatustyylistä vihjailla, mutta kun tämä mamma on sitä tyyppiä joka tulee silmille jos joku asia tai ihminen ei miellytä. On muutaman kerran saanut lähtöpassit kapakastakin, kun alkanut ventovieraille räkyttämään ja uhkailemaan. No, sen tiedä että lapsella on onneksi järkeviä lähisukulaisia, jotka toivottavasti pistävät luonnehäiriöisen äidin aisoihin.

Vierailija
29/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette kylmiä ja tunteettomia ihmisiä kun kaiken ajattelette ensin rahassa. itsepähän jokainen viestinsä maksaa.

Vierailija
30/30 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se juuri tekisi niistä tekstareista merkityksellisiä?