Lue keskustelun säännöt.
Miksi ette vastaa jos teillä on ilmoitus ostopalstalla???
06.11.2007 |
Monesti olen nyt laittanut viestiä ja kysellyt myytävästä tuotteesta mutta mitään vastauksia ei tule.
Yhdellekin olen pari viestiä jo laittanut mutta vastausta ei kuulu.
Olen odottellut viikonkin niitä.
Poistakaa hyvät ihmiset ilmoitukset jos ette ole enää myymässä tai vastatkaa viesteihin!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastauksia kyllä olen saanut mutta yleensä myyty.
Miksi sitten pitää vielä ilmoitusta?