Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalaiset odottajat ovat sopeutuvaisia..

Vierailija
06.11.2007 |

-mennään sille lääkärille, jolle käsketään (jos nyt lääkäriä on edea aina saaatavilla..), neuvolaakaan ei voi (kai?) valita ja mukisematta on nieltävä tylyn terkkarin huomiot liiasta painonnoususta

-odotetaan kutsua np- ultraan ja ties minne

-synnytysosastollakin puetaan kiltisti määrätyt vaatteet

Onko sinusta koskaan tuntunut, että jonkin lainen oma-aloitteisuus ja itsemääräämiskyky puuttuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkaisi synnytysosastolla marista, että en laita näitä vaatteita kun nää ei oo edes Espritiä eikä tällänen kaula-aukkokaan ole nyt muotia.

Vierailija
2/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin kaikessa niin holhouksen makua. Haluan itse päättää asioistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä haluat verestää omat trenditunikasi synnytyksessä niin eiköhän sekin käy jos vaadit.

Vierailija
4/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan voit valita yksityisellä puolellla käymisen julkisen sijaan, onhan sielläkin neuvolatoimintaa, voit varmasti valita kenelle maksat.

Np-ultraankin voit varata ajan ihan itse yksityiselle puolelle jos niin haluat

Sairaalassa saa käsittääkseni pitää myös omia vaatteita, ei ne sairaalan mekot ole pakollisia, ota toki oma mukaan!!

Ihan turhaan rutiset minusta, kukin tyylillään, mene sinäkin omalla tyylilläsi. Kaikilla ei vaan ole vara lähteä ilmaisesta yksityiselle puolelle. Minulla esim. ei ole enkä kyllä lähtisi vaikka olisikin, hyvin on hommat hoitunu näinkin.

Vierailija
5/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun synnytyssairaalassa jotkut pitivät omia vaatteita. Itselle ei kyllä tullut mieleenkään koska verta valui niin pirusti etten vapaaehtoisesti olisi omiani siihen sotkenut. Olen hoitanut yksityispuolella sellaiset lääkärikäynnit ja ylimääräiset ultrat mitkä olen halunnut. Toisaalta en näe sillä juurikaan lisäarvoa käynkö saman lääkärin yksityisvastaanotolla vai äitiyspolilla puoli-ilmaiseksi, etenkään kun mulle nyt ei ole niin tarkkaa sen lääkärin valinnan suhteen.

Vierailija
6/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvalle täytyy ottaa sairaalaan omat vaatteet. Sairaala tarjoaa vain " paperisia" avopaitoja vastasyntyneille=0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme