Miten miehesi suhtautuu raskausarpiisi? Minulla...
...meni vatsanahka piloille, kun sitä venytti 2kpl yli 3kg vauvaa.
Rumahan se on, ei käy kieltäminen.
Ajattelin tässä kysyä, millaista kommenttia tai käytöstä saatte miehiltänne osaksenne aiheesta vai ollaanko ihan hissukseen aiheesta?
Kommentit (26)
Vierailija:
Mulla siis vatsanseutu täynnä vaaleita juovia ja vielä rinnoissakin vaikka kuinka paljon arpia. Myöskin alavatsaa koristaa sektioarpi.
Mun seksikkyys ei ole mistään arvista kiinni, niitä on sen verran kun on enkä niille mitään voi.
Myöskin vatsanahkaa on, mutta ei läskiä. Ei tämäkään ole meidän välille mitään ongelmia tuonut.
Miehellä sen sijaan on 10 ylimääräistä kiloa vyötäröllä, jotka on i han syömällä tulleet ja joista hän haluaisi eroon. Mulle on ihan sama, vaikka se 10 kiloa siihen jäisikin, on edelleen ihana komistus :)
korvien väliä juuri tulisi korjata. Minulle on outoa se että ihmiselle on ulkoiset seikat niin tärkeitä. Mitä ihmettä ne arvet estää sua nauttimasta seksuaalisesti. Uskon että joku muu on pielessä suhteessa, ehkä joku sellainen asia jota et tiedosta tai halua nähdä. Usko pois ei ne ole ne arvet!
Itsetuntoakin voisit hankkia lisää!
Vierailija:
Hän oli ylipainoinen ennen kuin tapasi minut ja siitä arvet. Ajattelin, että kun hän oli vasta laihtunut ja pysyy hoikkana, niin nuo arvetkin vaalenisivat, mutta ei. Ne ovat edelleen punaiset, rumat ja joskus tulehtuvatkin, vaikka monta vuotta on ollutkin aikaa parantua. Voisikohan niille tehdä jotain plastiikkakirurgilla? Ne ovat minulle seksuaalisesti turn off:(Minulle ei tullut yhtään arpia raskauksistani, joten en voi samaistuakaan hänen tilanteeseensa. Minulle ulkonäkö on ollut aina tärkeä asia, joten älkää nyt vedotko että pitäisi korjat minun korvien väliäni. Olen yrittänyt, mutta siitä ei ole ratkaisuksi.
kun kerran en lapsen jälkeen näytä samalta kuin ennen. Mies sanoo, että avioliittoon mennessä ollaan sitouduttu näyttämään samalta ja pysymään esim. samanpainoisina. Hän ei halua, että minulla olisi mitään repeämiä tai että löystyisin.
Ollaan eroamassa.
kokemaan. Siis ei tullut raskausarpia. Ihmeellistä. Mutta älkää surko tyai olko kateellisia, vatsapömpöttää siitäkin edestä, vaikka nuorin on jo yli yksi.
Mulla nimittäin ei ole raskausarpia. Kaksi lasta olen synnyttänyt. Olen luonnostani vielä hoikka, että vois kuvitella että kun venyn oikein paljon, niin niitä arpia tulee. Mutta ei!
Tosin en mä nyt asiasta pahoillani ole, hyvä näin, mutta välillä ihmetyttää. Olen kyllä ollut aina kova rasvaamaan ihoani, mahaakin. Ja ihan erioililla olen pistänyt menemään.
Minulla on tosi pahat raskausarvet, olen pienikokoinen ja lapset olivat 4- ja 5-kiloiset (ei nyt kuitenkaan kaksoset...) ja kaiken lisäksi minulla on muutenkin heikko sidekudos.
Ensimmäisessä raskaudessa " repesi" iho navan alapuolelta ja ehdinkin ajatella toista odottaessani ettei tämä tästä pahemmaksi varmaan enää mene, mutta viimeisillä viikoilla iho repesi sitten kunnolla navan yläpuolelta kylkiluihin asti:-(
Mutta miestä eivät arvet todellakaan ole koskaan häirinneet, huolestuneena on korkeintaan joskus kysynyt etteiväthän ne vaan itseäni häiritse. Kuten edellä joku jo kirjoittikin, ihanan asian takiahan ne ovat syntyneet! Itse olen täysin sinut seepraraitojeni kanssa eikä muiden mielipiteet ole tähänkään asti hetkauttaneet:-)