Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi & joulu, mitä ajatuksia tästä yhdistelmästä?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään joka joulu aatoksi anopille eli mummilaan. Se onkin sellainen oikein vanhanajan ihana mummila, jossa on puutarha ympärillä, kaunista sisällä ja ulkona, kynttilät ja oma kuusi, röykkiöllinen paketteja joulupukin tuomana. Lapsemmekin rakastavat mummiaan ja joulua anopillani.

Joulupäiväksi menemme mun äidin luo ja siellä myös ihanaa, serkkulauma riehuu ja on paljon puhetta ja riemua.

Mulla ja mun miehellä on kyllä molemmilla ihan superkivat äidit, ei voi muuta sanoa :)

Vierailija
22/29 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että voimme olle myös kotona ja minunklin vanhempien luona joulun pyhinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin mielestä emme saisi käydä appiukon luona koska siellä on mieheni äitipuoli joka on ollut lapsesta asti tärkeä ja toimii mummupuolena lapsillemme. Koska me emme hyväksy kenenkään syrjimistä jouluna ihan anopin mielialan takia, anoppi loukkaantuu ja käy kännissä hakkaamassa oveamme.

Meillä sama, isäpuoli ei hyväksy velipuolta ja osoittaa mieltään kälypuolelle, joka ei voi sietää äitipuolta ja on riidoissa vävypuolen kanssa kiukutellen myös appipuolen kanssa.

Vierailija
24/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo ex-anoppi asuu kivenheiton päässä, mutta ei se mun jouluun vaikuta yhtään mitenkään.

Vierailija
25/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aiotko kuitenkin mennä?

Vierailija
26/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko anoppi mennä joulusaunaan vävyn kanssa samaan aikaan ??

Vierailija
27/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olisi. Minulla on ihana anoppi, mutta hän lähti jouluksi uuden miehensä kotikonnuille.

Vierailija
28/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo mielikuvan hiukan erilaisista jouluperinteistä ja erilaisista joulupöydän antimista, sillä anoppini on italialainen.

Mulla oli italialainen anoppi 20 vuotta, mutta en mennyt koskaan Italiaan joulua viettämään vaikka muuten siellä kävinkin paljon kylässä. 

Vierailija
29/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko anoppi mennä joulusaunaan vävyn kanssa samaan aikaan ??

koko perhe samaan aikaan sitten tulee pukki