Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjaudutaanko sinne facebookiin omalla nimellä ja naamalla?

Vierailija
05.11.2007 |

vai jollain aliaksella?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös määritellä et näkyvätkö tietosi kaikille vai vain ystäville.

Vierailija
2/2 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnistaisi, eikä ystäviäkään saisi. Kuvan voi jättää pois tai laittaa jonkun sellaisen kuvan, josta ei kauhean helposti tunnista. Kaikki tietosi voit piilottaa ulkopuolisilta. Ja senkin voit määritellä mitä tietoja kenellekin ystävälle näytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi