Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi avaat ketjun, etkä vastaa siihen?

Vierailija
25.12.2007 |

Siis on ymmärrettävää, jos otsikosta et tiedä mitä viesti koskee, mutta esimerkkinä tuo paras saamasi suklaa-ketju.



Otsikosta selvästi näkee mitä kysytään ja ei voi olla kenellekään liian vaikea. Ja jotai 7 vastannutta ja äsken ainakin jotain yli 30 lukijaa.



Selittäkää mule!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viesti on esim. täynnä kirjoitusvirheitä, en jaksakaan kommentoida.

Suklaaketjua en ole avannut.

Vierailija
2/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jokaista asiaa pitäisi kommentoida?



En ymmärrä sinua.



Tämä koko viestien lukeminen voi olla joillekin hupia itsessään. Asioista voi oikeasti olla myös eri mieltä, sitä omaa kantaa ei vain ole pakko julistaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa, onko tullut kommentteja omaan kommenttiin jne..

Vierailija
4/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajan viesti on täynnä kirjoitusvirheitä tai kovin sekavasti kirjoitettu, en yleensä vastaa. Menee liikaa energiaa, kun yrittää miettiä mitä aloittaja mahtoi tarkoittaa. Hyvä esimerkki oli tuo 8 yllätysvierasta ketju, en saanut mitään tolkkua aloituksesta.



Joskus haluan vain myös katsoa mitä muut ovat vastanneet, oma mielipide asiasta ei ole välttämättä kovin jäsentynyt.

Vierailija
5/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lukijoiden määrä tosiaan kasvaa, kun käydään kurkkimassa onko omaan kommentoitu.

Vierailija
6/9 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään uutta aiheesen liittyen.



Jos kysymys on provo.



Tai muutoin outo, loukkaava, tyhmä.



Yleensä pidän surffailusta, vastaamiset on extraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käyn joskus katsomassa että onko keskustelu lähtenyt joillekin sellaisille hauskemmille urille jota ei otsikosta voisi päätellä. Mutta jos ihmiset ovat todellakin kertoneet kymmenen sivun verran että paljonko ovat saaneet suklaata (tai mikä aihe se nyt on sitten ollutkin) niin suljen ketjun. Ei voi ketään kiinnostaa se kuinka monta suklaarasiaa meillä täällä on.

Vierailija
8/9 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikka sinulla ei olisi asiasta mitään mielenkiintoista tai uutta sanottavaa? itse harvoin vastaan keskusteluihin, käytän kuitenkin päivittäin n.puoli tuntia lukien muiden keskusteluja. katselen mitä ihmiset ovat mieltä asioista ja pohdin omaa kantaani. minulla ei vaan ole tarvetta saada ihmisiä " puolelleni" . joskus vastaan, jos ap esim kysyy neuvoja hankalaan elämäntilanteeseen ja minulla on siitä jotain kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän