Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*¤*TONSKAILIJAT MARRASKUUHUN*¤*

05.11.2007 |

Jahas, aloitetaankin uusi pino, kun edellisessä tuli jo viesti nro 61...

Tässä vielä vanhaan pinoon laittamani teksti.

Mulla taitaa olla kp 17/~26, ja eilen ja tänään tullut ihme veriviiruja valkovuodon seassa. Mitähän ne voi olla, ei kai mulla ovis näin myöhään ole?! Tai sit kierto onkin pitempi, ja ovis vasta nyt. Itse kyllä ajattelin, että ovis oli jossain kp11-13 paikkeilla. No, varmuuden vuoksi herätin miehen vielä yöllä kesken unien, jos se vaikka olikin ovisvuotoa :) Ja lupasin jättää sen ensi viikolla rauhaan, raukka kun tekee 60h työviikkoa ja haluaisi ehkä nukkuakin välillä...

Ja näin ihme unta että olin raskaana, jo niin pitkällä että vauvan tunsi mahan läpi... Alitajunta kyllä paljastaa vauvakuumeen, vaikka kuinka coolina yrittäisi olla :) Mut siis ei meillä mikään kiire ole, kun toisaalta hirvittää ajatus kahdesta pienestä yöheräilijästä. Jos nyt ensi vuonna (ennen joulukuuta) syntyisi, niin hyvä.

Kandi 17/~26

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretääs tänne munkin viesti tuolta vanhasta pinosta:

Moi!

Kandi, ettei vain olisi kiinnittymisvuotoa??!!

Sopis hyvin ajankohtaan, jos oviksesta ois nyt 5 päivää (jos kierto ois oletettu 26pv). Eikös kiinnittyminen tapahdu hyvinkin noihin aikoihin, 5-7 pv oviksesta. Täällä on peukut sulle pystyssä että enneuni toteutuu bd

Poppis vei sanat myös mun suusta! Mulla on vähän ollut syyllinen olo myös siitä, että raskauduin viimeksi helposti, ja nytkin olen kuumeillut ihan avoimesti. Tiedän, ettei lapsia niin vain tehdä, vaan niitä saadaan jos saadaan. Mulla on taustalla sairastettu PID, jossa munasarjat ja -johtimet tulehtuivat, ja se voi aiheuttaa lapsettomuutta. Tiedä vaikka olisi torvissa tukkeumia, kohdunulkoisen riski siis mulla jkvn suurempi. Hyvin onnellinen olen jos lisää lapsia meille vielä suodaan, ja tietenkin myös tuosta yhdestä :)

Kiva että täällä on myös teitä, jotka olette vielä haaveiluasteella ja aloitatte yrityksen myöhemmin. Joukkoon sopii mukaan aivan mainiosti!

Viipero kp 6/28-29

Vierailija
2/110 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt omana itsenäni;)

Kandi, mäkin ajattelin heti kiinnittymisvuotoa! dbdbdbdb!!!:)

Voi rähmä, mulla on menossa varmaan jo kp 45 eikä edelleenkään tietoakaan menkoista:(((((( Täytyy nyt vaan pistää jäitä hattuun tän kuumeilun suhteen. Mälsää on.

Queen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi, mullahan tuli tässä kierrossa 2 päivää veristä ovislimaa juuri oviksen aikaan ja tosiaan ei ole ikuna ennen moista ollut?

Mun piti tulla nyt oikein " ääneen" sanomaan, kun jotkut on pahoittaneet mielensä meitin " esikoista pitkään yrittäneiden" jutuista. Ainakaan siis itselläni ei ole ollut minkäänlaista tarkoitusta pahoittaa kenenkään mieltä! On se kyllä hieno asia ettei kaikkien tarvitse yrittää lasta kuukausia ja vuosia, muutenhan tämä maa kantaisi päällänsä liian monta katkeraa naista :D Jos nyt yhtään ymmärrätte tästä mun tekstistä mitä yritän sanoa :) Eli Henna ja muut, älkää nyt missään nimessä ajatelko silleen että teidän plussat ja vauvat olisi muilta pois. Eihän se asia nyt suinkaan niin ole! Ihan rauhassa täällä vauvakuumepuolella varmasti kukin saa " höyryillä" näissä vauvakuumeasioissa :)

Mulla on tosiaan loppukierto meneillään, huomenna tai ylihuomenna alkaa menkat. Rinnat on ihan törkeän arat ja muutenkin tutut pms-oireet jyllää lukuunottamatta känkkäränkkää, joka on eksytetty parhaan mukaan :) Oli pakko tehdä tänään testi, kun eräpäivä oli tässä kuussa ja negaahan se oli...

Tietääkö kukaan paljonko maksaa yksityisellä gynellä käynti? Siis sellainen perussetti, mihin sisältyy ultra jne?

Vierailija
4/110 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Täällähän jännät paikat meneillään. Peukkuja Kandille!

MM. Mulla maksoi Gynekäynti Koskarissa 85e. Siihen kuulu ultraus ja papa- koe. Se huojensi mieltä paljon kun sai tietää että elimistö toimii normaalisti.

Poppis vei myös multa sanat suustani :) Sitähän varten tää palsta on että voi purkaa niin iloja kuin suruja.

En oo täällä paljon siitä puhunut että mehän yritettiin mun ex-ukon kanssa kaks vuotta lasta. Syytä siihen lapsettomuuteen ei löydetty. Joten tiedän miltä täällä monista tuntuu. Se että Milo sai alkunsa noin nopeasti, oli mulle suuri ihme koska olin varautunut tosi pitkään yritykseen ja ehkä jopa hoitoihin. Olisihan se hienoa että jos seuraavakin saisi helposti alkunsa.

Queenille tsemppiä pitkän kierron kanssa.

OM. Menkat loppu eilen ja nyt alkaa höyläys ;) Tää yritys tekee tosi hyvää parisuhteelle. Meillä on ollu tosi hauskaa. Ainut vaan että Milon masukipuyöt vähän verottaa jaksamista.

Jep, nyt on pakko alkaa väsäämään ruokaa ukolle<3

Paljon plussa onnea kaikille!

Hermione kp7/30-33

Vierailija
5/110 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille vauva saa tulla kun on tullakseen, mutta kun minä imetän vielä Annia (5kk), ei menkat ole vielä alkaneet. Haaveissa olisi kuitenkin toinen vauva pienellä ikäerolla. Ehkäisyä emme ole käyttäneet synnytyksen jälkeen, mutta peitonheilutukset ovat jääneet vähän vähälle ;). Ukkokin lämpesi ajatukselle toisesta vauvasta joten sekin puoli olisi kunnossa ;).

Fay

Vierailija
6/110 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan tulla kertomaan että Kandin kanssa täälläkin jännätään, voi kun se ois ollut " sitä" mitä monet epäilikin:)) bdbdbdbd

Mulla alkaa taas huomenna uusi levy pillereitä popsittavaksi.... Vaikka vannoin etten enää ikinä niitä syö kun niin sekoittivat mun kropan, mutta taas kuuliaisesti joka aamu otetaan;) Tosin lopetettava ajoissa jos tonskailemaan aletaan, kun en ovuloinut kahdeksaan kiertoon pillereiden lopettamisen jälkeen viimeksi, ja kymmenennestä eli toisesta missä ovuloin sai O alkunsa.

Paljon ++++++++++++-tuulia kaikille!

A

Vierailija
7/110 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein siihen kiinnittymisvuotoon luottaisi, kun ei edes ole kovin yleistä... Mut ei toki haittaakaan, jos se on sitä ;) Lähinnä pelkään et kierto heittää häränpyllyä ja venyy.

Onko kukaan muuten testaillut kohdunkaulaa kierron eri vaiheissa? Se taitaa jo olla aika hardcore-kuumeilijan hommaa ;) Mä en ainakaan kyllä osaa siitä oikein tulkita mitään, joten jätän sen suosiolla väliin.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Kenelläkös on piinapäivät seuraavaksi?

Kandi kp18/~26

Vierailija
8/110 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että lisää enskoja tippuilee tänne tonskiin! =)

Voi kandi ku oisitkin jo raskaana! =D Jänskätään!

Mulla vasta kierto alkuvaiheessa ja en nyt sitten tiedä miten tää tästä lähtee muotoutuun..Joka päivä oon käynyt katsomassa jos lisää juttua tulee..Hengessäolo on siis kova..=D

Nyt ei muuta..

t. poppis kp12/? (uskaltaiskohan antaa?!?!? XD)

Vierailija
9/110 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä jokapäivä täällä kurkkimassa, josko olis jotain jännättävää :) Ottaiskohan se Kandi tän tonskakuumepinon ekan plussan bd. Vai onko joku Kandia edellä kierrossa? Plussaonnea kaikille...

Mulla olis ovisajankohta varmaan joskus viikonloppuna. Loppuviikosta ehkä selviää voidaanko alottaa yritys tästä kierrosta vai vieläkö lykätään. Musta välillä tuntuu, että pakahdun tähän vauvakuumeeseen. Haluisin niin kovasti pikkusisaruksen J:lle.

Lapsien " teosta" vielä sen verran, että mä suhtaudun hyvinkin nöyrästi siihen asiaan vaikka eka meillä tärppäsikin " helposti" . Meillä on ihan lähipiirissä lapsettomuudesta kärsiviä/kärsineitä pareja ja mä ajattelen todellakin, että jokainen lapsi on lahja. En mäkään välttämättä toisella kerralla tuu raskaaksi yhtä helposti, jos tuun ollenkaan. Ja ollaan onnellisia vaikka lapsiluku jäis tähän yhteen, kun joillekkin ei anneta sitä yhtäkään :(

Mä oon myös miettinyt tota J:n suhtautumista, jos tulis kilpailija taloon. J on kanssa ainoo lapsenlapsi toistaseksi molempien vanhemmille. Eikä meillä muutenkaan lähipiirissä ole muita lapsellisia, joten huomio on J:llä taattu :)

Ainiin tervetuloa fayfiorina tänne tonskailemaan.

Eipä tässä kait muuta tällä erää.

pesukarhu

Mä repesin tolle Poppiksen " uskaltaisko antaa" jutulle :D

Vierailija
10/110 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tehty niin olis ihan kiva jos joku taitava sellasen tekasis :)

Sain tänään slaagin, mulle oli tullut poliisilta kirje. No aattelin jo notta mitäs on tullu tehtyä. Siinä kyseltiin mun edesmenneen isäni aseesta. Mun kuulema pitäs joko palauttaa ase tai hankkia hallussapitoon oikeuttava lupa... hyvin mielenkiintoista sillä mulla ei ole mitään hajua pistoolin kohtalosta. Huomenna meen asemalle ja ilmoitan pistoolin kadonneeksi :P

No vauva juttuihin. Nyt menossa kp 14/28. Ovis on joko ollut tai on tulossa, en tiedä.. tai sitten sitä ei ole. En oikein ole jaksanut keskittyä ku alkukierto on aina niiiiin pitkä. No viikon päästä pääsee taas piinailemaan ni sitten kiinnostaa.

No nyt puuroa syttämään lapselle :)

T: Ull-Maij & Jani

Vierailija
11/110 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myös vauvakuume, mutta ei auta edes yrittää ottaa puheeksi=( Ja kieltämättä elämäntilanne on sellainen ettei tulisi hyvään aikaan....mutta silti toivon salaa että " vahinko" tapahtuisi jos nyt tätä sanaa saa käyttää..toivottu ja rakastettu olisi ihan varmasti jos näin sattuisi käymään.

Hurjasti ++++++++++++++onnea niille jotka sitä tarvitsevat! Ottaisin itsekin, mutta ei taitaisi ukko tosiaan tykätä:' ( Saa kai täällä silti käydä haaveilemassa, saahan...?

-Ankka-

Vierailija
12/110 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin eilen että missä luuraat :)

Kaikki on tervetulleita mukaan, myös haaveilijat... ainahan voi sattua " vahinko" :D

T: Ull-Maij & Jani

Vierailija
13/110 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro murut!

Kuis se nyt olikaan taas kun pongailin tuossa keskiviikkona mitä ilmeisemmin ovis " limaa" .. ja vasemmalla puolella alamasulla nippaili!! Tuleeks tätä limaa nyt sit ovis päivänä vai ennen/jälkeen?? En nimittäis ikää ennen ole tätä huomannut ;D

Reiluun viikkoon en pillereitä oo napsinut ja hetikö muka oviksen olisin pongannnut?? Siitä on nimittäin 2 vuotta ku viimeks pongasin :)

No joo.. valaiskaahan mua!!

Tää lähtee samantien vaihtaa tytöltä hajut housusta ;D

Vierailija
14/110 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli siis Niameyn, nostin sen vain näkyville tähän uuteen pinoon.

Sitten vastausta Niameyn kysymykseen. Eli mun käsittääkseni limat enteilee ovista, eli mahdollisesti ovis olisi sulla tuloillaan. Nyt vain miestä hätyyttelemään ;)

Tylsää tämä alkukierron odottelu... Onneksi menkat sentään loppui, mullakin kestää vuoto 7 päivää :( , joten nyt pääsee taas tositoimiin.

Plussaonnea kaikille!!

Viipero kp 10/28-29

Vierailija
15/110 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...seuraanne kivaan?

Joskus aikanaan kuumeilin esikkoa enska-pinossa (joskus ja joskus, siis viime vuonnahan se oli!). Nyt sitten kuumeillaan pikkuveljeä (saa se siskokin olla!) 7 kk:n ikäiselle pojanvilkerillemme. Yritystä ei sentään aloitettu saman tien, kun menkat alkoi, sillä ne todellakin saapuivat 5,5 viikkoa synnytyksen jälkeen, imetyksestä huolimatta! Ja oikeastaan meillä on tilanne vielä se, että " odotamme" lääkärin virallista lupaa aloittaa raskautumisyritykset. Mutta sitä lupaahan me ei oikestaan olla jaksettu oikein odottaa, kun " vahinkojahan" voi sattua :D Minulla todettiin raskausaikana kasvain pissarakossa ja sen tilannetta pitäisi nyt sitten tarkistella. Onneksi kasvain todettiin loppujen lopuksi hyvänlaatuiseksi, vaikka tähystäneen lääkärin mielestä se oli pahanlaatuinen. Viikon epätietpisuuden jälkeen saimme sitten tulokset, joista varmaa oli ainoastaan hyvänlaatuisuus. Kukaan ei oikein osaa sanoa, mikä se kasvain loppujen lopuksi on. Mutta sen tilanteeseen saadaan selvyys joulukuun puolessa välissä.

Yritystä meillä on siis ollut. Viime kierrossa olin huomaavinani " kiinnittymisvuodon" , jollaista tuli esikoisestakin. Mutta mitä sitä vielä, menkat alkoivat, tosin 6 päivää myöhässä! Nyt sitten odotellaan ovista saapuvaksi, jospa sen aika olisi ensi viikolla.

Olitte keskustelleet siitä, miten uuden kuumeiluun ja nopeasti tärpin saaneisiin suhtaudutaan. Meillä esikoista tehtiin 4-5 kiertoa, joten en todellakaan odota, että nyt tärppäisi yhtään sen aiemmin. Ja olen todella iloinen heidän puolesta, jotka onnistuvat saamaan 2 viivaa heti ekasta kierrosta! Mutta täytyy pitää mielessä, että normaali onnistumisaikahan on noin puoli vuotta. Olisihan se aivan mahtavaa, jos pystyisi " suunnittelemaan" raskautumisajankohdan, kun tietää, että tärppi käy melkein heti. Mutta aina ei voi voittaa, ja senkin kanssa on opittava elämään, että toista ei meille mahdollisesti tule pitkiin aikoihin (jos kasvaimesta löytyykin jotain poikkeavaa tms.).

Plussaonnea kaikille, eritoten Kandille tsemppiä!

-Avecos

Vierailija
16/110 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri " pakotti" jo testaamaankin, kun varaillaan sitten risteilyä jos en ole raskaana. No eihän siihen testiin mitään toista viivaa tullut, mut toisaalta nyt on vasta kp21/~26... Eli ihan turhaan kulutin rahaa testiin. Mut täytyy kyllä sanoa, että JOTAIN erilaista mun kropassa nyt tapahtuu. Neuvolassa veikkaili, et varmaan alan taas ovuloimaan. Joko sitä, tai sit jotain muuta..?! No, ensi viikolla pitäisi alkaa menkat, joten uutta testiä loppuviikosta jos tätiä ei kuulu.

Kandi, toisaalta helpottunut mut toisaalta harmittaa...

Vierailija
17/110 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan ennen nukkumaan menoa täytyy tulla varovasti hehkuttamaan että taitaa ne menkat vihdoin alkaa..tän illan on ainakin mahaa juilinut lupaavasti..voi kun huomenna jo muutuis tää kiertopäivä varmaan 50 ja jotain ykköseksi ja pääsis taas jännäilemään!!!

Avecos (menikö oikein?) Tervetuloa:)

Sä et tainnut o- tai vauvapuolella enää kirjoitella vai kirjoittelitko? En ainakaan muista sun nickiä?:) Kurja tuommoinen kasvain, toivottavasti ei aiheuta enää harmia! Sulla alkoikin menkat nopsaan, niin ja ull-maijlla kanssa,huh..mulla kun alkoi vasta melkein 1v2kk synnytyksestä.

Kandi, testasit kyllä tosiaan niin aikasin että vielä on hyvät mahkut plussaan:)

Toiveikkaana tätiä odotteleva Queen

Vierailija
18/110 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen: Juu, en enää sitten enää kirjoitellut o-puolella enkä vauvoissa, seurannut olen kyllä koko ajan kuulumisianne. Kuumeilupuoleltakin sitten tipahdin pois kiireideni (mukamas) takia. Moni nimimerkki on tuttu sieltä kuumeilupuolelta.

Ja niistä menkoista, neuvolassa vaan täti totesi, että sinun kroppasi on sitten sellaista sorttia, että on valmis uuteen yritykseen heti. Paljonpas lohdutti, kun olin asennoitunut siihen, että ainakin niin kauan ne pysyy poissa, kun täysimetän. Ja katinkontit siis. Positiivista kuitenkin oli, että menkat on nykyisin paljon kivuttomammat!

Ovulaatiota nyt yritetään pongailla. Tuloillaan varmaan ensi viikolla, juuri silloin, kun ollan reissussa ja mies työmatkalla... Kivakiva.

Kandihan oli testaillut ajoissa! Toivottavasti ne kaksi viivaa piirtyy sitten ensi viikolla testiin! Kaveri sai eilen tyttövauvan ja voi kamalaa, kuinka itsellä tuli ikävä synnytystä ja aikaa laitoksella! Oikeasti, tuli ikävä SYNNYTYSTÄ!

Kivaa viikonloppua kaikille!

-A kp 15/(28-)34

Vierailija
19/110 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä taas. :)

Tuntuu et kesäkuuhun on vielä niiin pitkä aika. Mut toissa päivänä saatiin tietää asia mikä helpottaa odotusta, veljen vaimon laskettu aika on kesäkuun alussa! :) Mä oon niin innoissani, hyvällä tuurilla niiden pikkuisen ja meidän kakkosen ikäeroksi tulisi 9-10kk. :)

Meillä tosiaan Eve sai alkunsa ekasta kierrosta, ja olis kiva et toinenkin onnistuis yhtä helposti, mikä saattaa olla aika epätodennäköistä..

Bejpi ja Eveliina 10kk+

Vierailija
20/110 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Viiperolle kun nostit uuteen pinoon viestini :D Epähuomiossa klikkasin vaan ekan pinon minkä huomasin ja kirjoitin siihen...

Ja kiitopsia valaisusta!!

No meillä meni kyl nyt ovis ihan mistiin... loppukuusta sit vois tätiä odotella jos suvaitsee tulla ihan normi aikaan!

Oikeestaan ihan kivakin kun huomasi oviksen ja vaikkei mitään nyt touhuiltukkaan nii ainakin pääsee kiertoa seuraamaan ilman suurempia jännäämisiä :D Jos sit seuraavassa kierrossa osuis parempaan saumaan!

Nyt laittaan evästä ettei ihan vallan ala heikottaan!

Niamey kp ??