*¤*TONSKAILIJAT MARRASKUUHUN*¤*
Jahas, aloitetaankin uusi pino, kun edellisessä tuli jo viesti nro 61...
Tässä vielä vanhaan pinoon laittamani teksti.
Mulla taitaa olla kp 17/~26, ja eilen ja tänään tullut ihme veriviiruja valkovuodon seassa. Mitähän ne voi olla, ei kai mulla ovis näin myöhään ole?! Tai sit kierto onkin pitempi, ja ovis vasta nyt. Itse kyllä ajattelin, että ovis oli jossain kp11-13 paikkeilla. No, varmuuden vuoksi herätin miehen vielä yöllä kesken unien, jos se vaikka olikin ovisvuotoa :) Ja lupasin jättää sen ensi viikolla rauhaan, raukka kun tekee 60h työviikkoa ja haluaisi ehkä nukkuakin välillä...
Ja näin ihme unta että olin raskaana, jo niin pitkällä että vauvan tunsi mahan läpi... Alitajunta kyllä paljastaa vauvakuumeen, vaikka kuinka coolina yrittäisi olla :) Mut siis ei meillä mikään kiire ole, kun toisaalta hirvittää ajatus kahdesta pienestä yöheräilijästä. Jos nyt ensi vuonna (ennen joulukuuta) syntyisi, niin hyvä.
Kandi 17/~26
Kommentit (110)
Nyt vasta tajusin että mulla on kaikkia kivoja raskausoireita. Palelee ihan hitosti, muilla on tekemäni tiedustelun mukaan tässä samaisessa asunnossa kuuma/ok olotila. Mulla on villatakki päällä. Lämmöt kokoajan jotain 36,9. Alaselkää särkee hieman. Rintojen arkuutta en laske ku ne on aina loppukierrosta kipeät.
Miksi tähän oireiden tunnisteluun piti taas lähtä mukaan, sitä tippuu sitten niin korkealta :( No jospa se olisikin +, kaipaan sitä ihanaa odotusaikaa :)
T: Ull-Maij kp25/28 ja Jani 14kk
täti tulee jo etuajassa, menee hyviä piinailupäiviä hukkaan. Mikä sen mukavampaa kuin raastaa hermojaan ja sitten romahtaa :D
Ull-maijlle kovasti ++++++++++++ onnea!! Mulla on jotenkin sellainen tunne, että sulta on nyt plussaa odotettavissa :)
Tuo juiliminenhan on myös raskausoire..
Tärppionnea myös muille piinailijoille!
Kandille pahoittelut menkoista. Mutta kiva kun pääset nyt kunnolla juhlistamaan pikkujouluja. Laskeskelin tuossa, että JOS kävisi niin hyvä tuuri että nyt tärppäisi, niin pahimmat pahoinvoinnit osuisi kivasti joulunpyhille. Onneksi jouluna saa syödä koko ajan.
Mäkin välillä mietin, että onko tämä ihan hullua toivoa toista lasta jo näin pian. Varsinkin yöllä kun joutuu heräilemään niin tuo ajatus välillä hiipii mieleen. Mutta kyllä me silti ollaan jo valmiit siihen rumbaan uusiksi. Vanhasta tottumuksesta. Eipä ole ehtinyt tottuakaan missään välissä liian hyviin yöuniin ;)
Rakkautta uskon riittävän molemmille, ja mahdollisesti useammillekin lapsille. Meillä olisi toiveena neljä lasta, miehen mielestä jopa kuusi..
No, aika näyttää montako meille suodaan (ja kestääkö pää!)
Mekin asutaan maalla ja lapsille olisi toisistaan seuraa. Sitäpaitsi tykkään kun kotona on vilinää ja vilskettä.
Täälläkin edetään kohti kierron loppua. Vielä reilu viikko ennen kuin pääsee testailemaan. Mä oon kans niitä jotka tykkää ihan hulluna jännittää testitulosta, ja petyin vähän kun en viime kierrossa ehtinyt testaamaan tädin jo yllättäessä. Tällä kertaa testaan päivää paria aiemmin, ihan siitä jännittämisen ilosta!
Viipero kp 19/28-29
Että vieläkin piinaillaan! Tänään kp 27 ja jännitys huipussaan! Mä oon yrittäny siirtää taka-alalle nää ajatukset ja toiveet, etten sitten pety niin kamalasti. Mut tottakai mä oon kehitelly ittelleni jos jonkinmoisia raskausoireita! On nälkä koko ajan (mutta ei makean!), mahassa nipistelee ja kaikki hajut tuntuu voimakkailta. Mutta tisseissä ei kyllä näy mitään muutosta!! Eilen mulla oli ihan semmonen tunne mahassa, että menkat alkais. Mut ei oo vielä alkanu. Mä aion kyllä kärvistellä kp 30 asti enneku meen apteekkiin ostaan testin. Tää on vaan niin HURJAN jännittävää aikaa! :) Ai niin, piti muuten vielä mainita toi väsymys, joka on aika hurjaa! Nukun yössä 9 tuntia ja silti olen iltapäivästä niin väsynyt, että nukahtelen sohvalle. Ja tätähän mulla ei tosiaankaan ollu edellisessä raskaudessa missään vaiheessa. Ja tää väsymys alkoi tossa, oisko ollu keskiviikkona. No joo, mut voi olla, että kuvittelen kaiken :D Toivo elää kuitenkin :)
Ok, mut ei tän enempää tällä kertaa. Mä tuun sit viim. keskiviikkona ilmotteleen mikä on tilanne.
Plussaonnea kaikille!
-Larsku kp 27/27-29
Tein TAAS sen prisman pregent stikcin, joo se mun edellenin viiva ei ollut edes siellä päin mihin sen plussan pitäs ilmestyä. Toivottavasti tuo nyt vahvistuu ja olis normaali raskaus, pelottaa se kohdunulkoinen :P
T: Ull-Maij kp25/28 ja Jani
Varovaisesti tulin jo onnittelemaan Ull-maij:aa, onnea siis oikein kovasti ja tarrasukkia että viiva vahvistuu ja raskaus on oikeassa paikassa tällä kertaa!!
Larskulla on tooosi jännät paikat siellä, peukutan täällä sun puolesta että ois tärpännyt! Hyvältähän tuo kuulostaa. Tuu sit heti kertoon meille kun on jotain kerrottavaa!
Viipero kp 19/28-29 edelleen
Varovaiset onnittelut Ull-Maijlle haamuviivasta. Eiköhän se siitä vahvistu. Peukut on täälläkin pystyssä, että kiinnittyis tällä kertaa oikeeseen paikkaan.
Larskulle myös tsemppiä piinailuun. Ootpas sitkeä sissi, kun et vielä testaa. Plussaonnea!!!
Mulla olis nyt kp23/26-28. Ajattelin testata kp28 (meinasin kirjottaa 82) eli perjantaina. Sinne saakka olis pientä piinaa vaikka raskausmahdollisuudet on aika vähäiset sen myöhäisen pupuilun vuoksi.
pesukarhu
larskulle ja U-M:lle plussatuulia puhaltelen, voi kun osuis kohilleen!
aa
nyt muskariin !
U-M. Kuulostaa kyllä nyt niin lupaavalta tuo sun haamu. Enkeleitä vaan toivon matkaan mukaan että kaikki menisi tällä kertaa hyvin!
Larsku. Kyllä sen vaan joskus tietää että jotain on tapahtunut :) Jännittää kovasti sun puolesta.
Han. Me kanssa haaveillaan että lapsia tulisi ainakin neljä. Ja tiedän että varmasti meiltä riittää rakkautta niille kaikille. Esikoinen nyt tietenkin on aina tavallaan vähän erikoisasemassa. Sen tiedän että rankkaa meillä tosiaan tulee olemaan, mutta me ollaan mun miehen kanssa siihen valmiita. Meillä mies aikoo alkaa hoitamaan Milon yö heräämiset ja minä tietenkin hoidan kakkosen. Nostan kyllä hattua mun ukkokullalle. Mutta se on sanonut että lapset on meidän yhteinen projekti päivin öin.
On. Mä yritän nyt vaan ottaa rauhallisesti enkä ole vielä alkanut hötkyilemään vaikka piinalu päivät alkaa tosiaan olla lähellä. Mies jo kyllä kysy että koska päästään testaamaan.
Plussa onnea kaikille ja hyvää päivän jatkoa!
Hermione kp 21/30-33
Eiköhän se ull-maijn viiva nyt vahvistu!
Mulla on se ultra huomenna ja jännittää kauheasti, toivottavasti siellä joku on:)
Muuten se ihana vauvakuumeinen olotila on hiukan latistunut kun ollaan kipeinä tytön kanssa, tyttö on heräillyt pahimmillaan neljältä aamuisin, mies on töissä joka ikinen päivä, viikonloputkin, ja oksettaa ihan koko ajan..no jospa tämä sitten palkitaan huomenna tiedolla että kaikki on hyvin:)
kauheasti plussaonnea, tulkaahan piinailijat raportoimaan:)
Täällähän alkaa olla jo jännät paikat monella! Ja noita haamujakin olette saaneet aikaiseksi! Nyt vaan toivotaan, että haamut on vain haamuja ja oikea plussa pärähtää testiin pian!
Reissusta ollaan palattu, koti on ihan hyrskynmyrskyn. Ja siivoaminen ei oikein ota onnistuakseen. Ei niin millään.
Omaa napaa: Oviksen luulin pongaavani eilen, kp siis tuolloin 23. Eli aika pitkä kierto tulossa, ihan niin kuin edellinenkin.
Mutta kertokaahan nyt, että kun ne ovislimat huomaa, onko silloin ovis tuloillaan vain jo tapahtunut? No, samahan se sille loppupeleissä on, kun jotenkin vain on sellainen tunne, ettei tässä(kään) kierrossa tärppää. Olikohan se taas Larsku (sorry, unohdan AINA nimimerkit, joille jotain kommenttia herää...) kun kertoi siitä tunteesta, että nyt on tärpännyt. Esikoisesta minullakin oli vahva tunne, että nyt tuli tärppi, ihan heti peiton heiluttelun jälkeen. Aika huisia ajatella, että niin voi joku olla varma tunne, mutta se oli, ja ihan oikea tunne olikin! Nyt sitten sitä tunnetta ei olekaan ollut, joten odotellaan.
Nyt pakko mennä...
-Avecos kp 24/34-39 *odottaa jo joulua*
Mutta totta! Haalea plussa paukahti testiin tossa pari tuntia sitten!
Mä en pystyny odottaan keskiviikkoon, kun tuntui, että menetän yöunet tän asian vuoksi. Niinpä kävin ostamassa apteekin oman testin ja heti kun tulin kotiin, niin tein sen. Aika haalea viiva tuli, mutta kuitenkin ihan selkeästi nähtävissä. Tää on niiiiiiin ihanaa!!! Mies ei antanut lupaa soittaa sille tuloksesta, vaan haluaa sen nähdä sitten kun tulee illalla kotiin töistä. MÄ en pysy housuissani! Oon ihan sekasi onnesta! Mut pakko kai tässä on mennä tekemään kotiaskareitakin...
Kauheesti plussaonnea kaikille muillekin! Toivottavasti saadaan kohta o-puolelle tonskailijoita!
-Larsku
Onnea Larsku, vautsi miten hieno juttu, nyt kovasti tarrasukkia ja kaikenmaailman liimaa sinne !!!!
Mä olen kehittänyt itselleni pahoinvointia muistuttavan ällö olon, vitsi miten ihmisen kroppa reagoi noihin raskaustoiveisiin, ei ole millään mahdollista tuntea ällö oloa vielä menossa vasta kp 22/30-jotain.
Pimee akka siis !
aa
Onnea larsku!!!:) Ihanaa!!!:)
Tämä poistuu taas takavasemmalle yrjötyksineen;)
Larskulle onnittelut, jospa minäkin saisin sen kunnon plussa aikaiseksi.
Aamulla testaan. Ihmettelette varmaan miksi näin ahkerasti kulutan testejä, syitä on kaksi. En saa käyttää minulle määrättyä lääkettä kun olen raskaana, syy nro2 haluan mahdollisimman nopeasti tiedon onko normaali raskaus :D
T: Ull-Maij kp 26/28 ja Puns, pieni lapseni <3
Ai kun hienoa, nyt se sun haaveesi toisesta pienestä toteutuu! Ihanaa! voidaankin sit taas treffailla päivisin, koska ethän sä nyt mee töihin? :D
Ja Ull-Maj:lle kovasti peukkuja!
-Osse
Larskulle kovasti onnea!!! Hieno homma :)
Ja Ull-maij, tulehan sitten heti kertomaan mitä testi näytti!
bd että plussaa!
Viipero kp 20/28-29
Huuuh, miten hienoa! Täällä jo plussia ropisee ovista ja ikkunoista! Onnea Larsku kovasti teidän perheelle!
Ja U-M myös, toivottavasti seuraava testitulos on sitten jo se selkeä plussa!
Vitsit tää on outoa, että on tonskailijoiden pino, kun automaattisesti meinaan aina tälläkin puolella ekaks avata enskapinon. :)
-Q-
Jännää että pystyit noin vaistoamaan sen raskauden - en mä vaan :)
Millainen ikäero lapsosille olisi tulossa? Ja en muista oliko puhetta, mutta oletteko jo yrittäneet pitempään, vai tärppäsikö heti?
Mulla vasta alkukierto, olisikohan kp 3...4/25..? :) Pinna kireällä ja tuntuu ettei aika kulu. Ja jotenkin tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta olla raskaana. Tuo edellinen kierto oli niin hämmentävä, kun tuli sitä välivuotoa ja oli ihmeellisiä oireitakin. No, ehkä ne neuvolasta veikkasivat oikein, että mun kroppa alkoi ovuloimaan. Toivotaan niin.
Nyt nukkumaan.
Han: kiva kun jollain muullakin on samanlaisia tuntemuksia.
Mä en niinkään pelkää että mulla ei Ainolle riittäisi rakkautta, A tulee aina olemaan esikoinen ja tietyllä tavalla erikoisasemassa, rakkautta mulla piisaa kyllä vaikka neljälle lapselle, mä oon joskus miettinyt että jos tekiskin 3-4 ja jäis kotiin ja alkais vaikka perhepäivä hoitajaks, mutta, mies ei oo ihan samaa mieltä.
Enemmän mä ajattelen omaa jaksamista, ukko ei ole ollut ihan oma ittensä sen aivoinfarktin jälkeen, sen luonne muuttui hieman ja noi hermosäryt mitkä tuli on aika kamalia, kipulääkitys aiheuttaa sen ettei ukko herää yöllä Ainon itkuun joten se on kokonaan mun vastuulla, toinen huutija siihen vielä niin raskasta voi olla. Koskaanhan sitä ei tiedä millainen tapaus se uusi vauva on.
Silläkin uhalla aion kuitenkin yrittää sitä pikkuista ja kivahan Ainon olisi saada sisarus, olisi sitten kenen kanssa touhuta kun täällä maalla on vähän huonosti noita naapureita ja leikkikavereita !
+tuulia ihan kaikille tasapuolisesti, toivottavasti U-M:n negasta tulisi jotain ihan muuta
aa