Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¤*TONSKAILIJAT MARRASKUUHUN*¤*

05.11.2007 |

Jahas, aloitetaankin uusi pino, kun edellisessä tuli jo viesti nro 61...

Tässä vielä vanhaan pinoon laittamani teksti.

Mulla taitaa olla kp 17/~26, ja eilen ja tänään tullut ihme veriviiruja valkovuodon seassa. Mitähän ne voi olla, ei kai mulla ovis näin myöhään ole?! Tai sit kierto onkin pitempi, ja ovis vasta nyt. Itse kyllä ajattelin, että ovis oli jossain kp11-13 paikkeilla. No, varmuuden vuoksi herätin miehen vielä yöllä kesken unien, jos se vaikka olikin ovisvuotoa :) Ja lupasin jättää sen ensi viikolla rauhaan, raukka kun tekee 60h työviikkoa ja haluaisi ehkä nukkuakin välillä...

Ja näin ihme unta että olin raskaana, jo niin pitkällä että vauvan tunsi mahan läpi... Alitajunta kyllä paljastaa vauvakuumeen, vaikka kuinka coolina yrittäisi olla :) Mut siis ei meillä mikään kiire ole, kun toisaalta hirvittää ajatus kahdesta pienestä yöheräilijästä. Jos nyt ensi vuonna (ennen joulukuuta) syntyisi, niin hyvä.

Kandi 17/~26

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä taas ihan tutut tätiä enteilevät oireet... Herkut maistuu, ja nyt on se kamala hormonimyrsky. Ihan kaikki itkettää, tietysti myös ajatus siitä että kohta alkaa uusi yrityskierto. Vaikka järjellä ajateltuna meidän perheelle ei tekisi pahaa saada vielä pari kuukautta lisää potentiaaliseen ikäeroon, mutta toki sitä aina vauvaa toivoessaan odottelee nopeaa raskautumista.

Periaatteessa siis piinaviikko menossa, muttei kyllä mitään raskausoireita. Täytyy varmaan ruveta varailemaan sitä risteilyä vähitellen...

Kandi kp 23/~26

Vierailija
22/110 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas ne niin lupaavasti menkkoja lupailevat vatsakivut menivät ohitse eikä menkkoja vieläkään:( Hieman mielikuvitusta saa liikkeelle se että nyt on parina aamuna/päivänä ollut lievää pahoinvointia mutta oikeasti kyllä pitäis pudota tiukasti maan pinnalle koska testasinhan mä aconin kympillä kaksi negaa ja toisen niistä vieläpä reilusti myöhemmin kuin menkkojen ois pitäny alkaa ( ja jos nyt oisinkin jostain pyhästä hengestä kuitenkin raskautunut niin kyllä ne pahoinvoinnit sitten muuttuu niin selviksi että ei jää epäselväksi jos samaa kaavaa mentäis kun Liiaa odottaessa;)). Eli ei kun odotetaan edelleen..

Queen kp 50 tai 51?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oli alku kierto ja kohta pääsee piinailemaan.

Mulla oli synttäripäivä, eli juhlittiin sitten miehen kanssa molemmat. Ihanata suklaakakkua ja sitten vielä anopin luona vadelmakakkua. Nyt on kyllä herkkukiintiö täynnä :)

Milloinkohan ne surullisenkuuluisat piinailuvaiheen " raskausoireet" iskee päälle. Oon monet kerrat nauranu itselleni, ei voi olla ihminen niin pöljä:

" Nyt mun tissit on ihan varmasti kipeemmät ku eilen!" Joo toki ne on kipeät ku niitä puristelee ku heikkopäinen, eikä niin helläkätisesti, joo kyllä tuntuu kipeältä ku puristan.

" Kauheesti tullu mulle näitä finnejä, ei oo normaalisti" Joo varmasti on tullu finnejä ku oon likistelly joka ikistä ihohuokosta ja yrittäny saada sieltä jotain ulos, ei ne siitä ne finnit johdu.

" Siis mun lämmöt on tasan tarkkaan koholla, palelee. Kuumemittarissaki on 36,8, vaikka mulla on normisti 35,8!" Joo varmasti on lämmöt koholla, psyykkisistäsyistä johtuvan palelun vuoksi istun sohvalla neljän peiton alla, eihän se tosiaan nosta ruumiinlämpöä, eihän.

No nyt meen nukkumaan että jaksan aamusella pojan kanssa touhuta :)

T: Ull-Maij kp 19/28 ja Jani

Vierailija
24/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun mua jänskättää Kandin puolesta, oispa jo osunut kohdalleen !!!!

täällä menossa kp 15 eli alkaa olla tärkeät pökkimishetket meneillään, mä yritän olla hoosaamatta kauheesti, kun mies menee jotenkin ihan lukkoon noitten seksijuttujen kanssa jos rupeen painostamaan, sitäpaitti ainon yöt on ollu niiiiiin hankalia että se voi pian perua koko pikkukakkos yrityksen.

Ei muuta kun hepeneitä päälle ja olla niinko muka muuten vaan ;D

eipä mulla muuta kun +++++++tuulia kaikille

Aa kp 15/29-33 ja Ae

Vierailija
25/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa ovulaatio aika. En ole kyllä ihan varma että oliko se jo vai onko se tuloillaan. Limaisuutta on ollut torstaista lähtien. Joka toinen päivä ollaan ahkerasti natisutettu sohvaa ( makuuhuoneessa en osaa keskittyä kun pelkään että Milo herää). Viikonloppuna vaan jäi yks päivä välistä kun oltiin mun vanhemmilla yötä. Mutta eilen mies sai " isänpäivä piparia"

Niin, kuukuppi osoittautui toimivaksi jutuksi. Ihan kuin ei olisi ollut menkoja lainkaan. Asennus ja poisto alkoi melkein heti sujumaan hyvin ja kertaakaan se ei falskannut. Joten suosittelen kaikille lämpimästi :)

Voi kun Kandi olisi raskaana. Olisi niin kiva saada Tonskailu palstaan eka plussa!!!

Ja tietenkin tervetuloa kaikille uusille kuumeileville ja haaveileville!

Nyt täytyy jatkaa kotihommia kun Milkkunen uinailee.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Hermione kp 14/30-33 yk3

Vierailija
26/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mielijohteesta aattelin testata, no tuloksena erittäin haalea viiva. Eihän se voi mitenkään olla mahdollista???

Siis en tosiaan ymmärrä että miten mutta haalea viiva siinä prisman testissä onpi.

Saa nähdä miten käy. Kp ei kyllä ole vasta kun se 19/28, voiskohan tämä olla niitä mun tosi lyhyitä 21 päivän kiertoja?

Vierailija
27/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin oikea plussa! Millä testillä testasit?

Mullahan tuli viime kierrossa Aconilla tosi vahva roskishaamu, mut siis katsoin vasta testiajan jälkeen, eli oma vika. Menkat alkoi ihan ajallaan.

Mä en tosiaan usko itse olevani raskaana, kun ei oireitakaan. Ja jos ne veriviirut olikin oviksen aika, ei edes puuhailtu sen yhden kerran jälkeen enää. Mies tekee 60h viikkoa, ja lupasin et jätän sen rauhaan nyt työstressin ajaksi (meillä näin päin, et miestä haluttaa vähemmän kuin mua).

No, tänään on jo kp 24/~26, eli kohta varmaan selviää tarvitseeko testata vai ei. Ja oireitahan voin kyllä keksimällä keksiä, mutta se on vaan niin turhauttavaa kun sitten masentaa se nega...

Kandi 24/~26 (Noelin jälkeen kierrot väliä 25 ja 36pv)

Vierailija
28/110 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti +++++++++++++++++++++onnea, toivottavasti vahvistuu!

Vierailija
29/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-M.Täällä ollaan peukut pystyssä sun puolesta bd bd.

Kuulostaa tosi lupaavalta!

Vierailija
30/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään..mä oon nyt sitten kuitenkin raskaana!

Hiukka yllärinä tuli kun mä tosiaan testasin negat kp 26 ja kp 30 aconilla, sitten aloin odottelemaan menkkoja kunnes vkloppuna alkoi toi lievä pahoinvointi, imetyskin hieman tuntui ikävältä ja kun tänään en meinannut saada housuja kiinni niin pakko oli kipittää nöyränä tyttönä apteekkiin ja plussa pamahti heti testiin:) Tänään ois ollu jo kp 52 eli vauvalehden laskurin mukaan raskaus ois jo kahdeksannella viikolla laskettuna menkkojen alusta..sitä ei sitten tiedä koska ovis oli, en tunnistanut sitä ollenkaan ja noi yhdet menkatkin vaan ehti tulla.

Hassulta tuntuu, toivotaan nyt että kaikki on ja menee hyvin, en taida tätä kunnolla uskoa ennen kuin ultrassa siellä jonkun uiskentelevan:)

Ull-maijlle onnittelut, eiköhän se plussa siitä vaan voimistu!:)

Hämmentynyt Queen

Vierailija
31/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Qb vautsi vautsi vaude vau, vähänkö hienoa, meillä on siis pinossa eka +, lisäksi U-M:n haamu kummittelee taustalla.........

Mä meinasin sulle Queen sanoa että testaa nyt uusiksi, mutta jostain syystä en sitten sanonutkaan, mäkin testasin tytöstä kp24/26 aconilla negan, joka sitten kuitenkin oli viikon päästä plussa.

Mä en sitten luota tuohon aconiin yhtään.

nyt valmistautumaan kampaajalla käyntiin

aa

Vierailija
32/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs siitä mun haamusta vielä iloitko... voi olla että tuo testi oli jotenkin viallinen ku on ollut tuolla kaapissa aika kauan. Eihän edes näillä kiertopäivillä ole mahdollista plussata. Oviskin oli vissiin viime torstaina :D

Kaikkea se vauvakuume teettää.

T: Ull-Maij kp 20/28 ja Jani

Vierailija
33/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että plussasit, tosi kivoja uutisia! :)

Mä just katselin negaa tuossa, oli pakko testata kun ostin ne testit (just ne, Iida-Linnea :)) päivällä, ja kuumotteli. Siis Prisman testi, mulla kp25/~26, ja negaa tuli. Eiköhän se ollut sillä selvä..? Nyt vaan odottelemaan tätiä huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Huoh. Jos ei tätiä kuulu, niin mulla on ollut pitempi kierto. Me ei tosiaan tuohuitu yhtään kp16 jälkeen, joten enpä voisikaan sitten olla raskaana...

Kandi 25/~26

Vierailija
34/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" me ei tuohuitu" tms... siis touhuiltu :)

35/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Queen, IHANAA! Mun pitikin sulle kirjoittaa aiemmin, että uutta testiä kehiin vaan, mutta en sit kerinny! Aivan ihanaa, oon niin onnellinen teidän puolesta! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Ja toivotaan, että U-M:n testiin piirtyy vahva plussaviiva muutaman päivän kuluttua!

Voi että kun tää kesäkuun odottelu on niin piinaavaa! Työkaveri on raskaana, samoin luokkakaveri ja kaveri. Muutenkin nään vaan isomahaisia mammoja joka paikassa :D

Mä toivon, että meidän vahingosta ois kehkeytynyt jotain! Kp 14 piti siis keskeyttää yhdyntä ajoissa, mutta eipä sitten käynytkään niin ja touhuttiin loppuun asti. Molempia meitä vaan nauratti, kun edellisenä päivänä oli käyny samoin :) Ja kortsut oli kyllä siinä vieressä. Että ihan kuin tosissaan yritettäis vauvaa saada aluilleen :)

No joo, mutta sitten kp 17 tunsin oviskivun. Ja niistä limoista mä en ymmärrä mitään. Eiks sit oviksen jälkeen pitäis alkaa joku kuiva kausi? Ku mulla valkkista lorisee housuihin aika tavalla.

Huoh, vielä pitäis viikko niitä menkkoja odotella....

Mutta plussatuulia teille kaikille! Palaamme taas asialle!

-Larsku kp 22/27-29

Vierailija
36/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Queen!! Aivan mahtavaa! Mäkin jossain vaiheessa mietin että kehottaisin sua vielä kuitenkin tekemään testin, mutta sitten unohdin..

Tarrasukkia pikkuiselle matkaan! =)

Ull-maijlle myös peukutukset että se haamu vielä vahvistuisi!!

Viipero kp 14/28-29

Vierailija
37/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Queenille! Aivan mielettämän ihanaa! Niin se vaan taitaa plussa-aalto olla meneillään, jos vaikka U-M:llakin plussa vanhvistuisi!

Ovista yritän pongata. Ei tunnu ei niin missään. Ennen kyllä olen selvästi tuntenut oviksen, mutta nyt on jo toinen kierto, etten tunne yhtään mitään. Jospa onkin sitten niin, etten ovuloikaan enää. Tai multa on mennyt tuntoaisti kokonaan. Ei nimittäin ovistestiinkään tuu juuri minkäänlaista viivaa. Ja Larskuko se mietiskeli niitä kuivia kausia oviksen jälkeen? Samoin on täällä, että hanathan se vasta aukeaa ovisajankohdan jälkeen. Jospa vaikka sekin sitten viittaisi siihen, etten ovuloi. Viime kierrossakin loppua kohti vain lisääntyi valkovuoto. No, mihinpä tässä on hätä... Kuume kyllä kasvaa päivä päivältä, joten ei niin millään malttaisi odottaa sitä, että itsellekin se plussa pärähtäisi. Onneksi kuitenkin saan iloita teidän muiden plussista!

Kuukausi vielä, niin mulla on se lääkäriaika tähystykseen. Ei mikään kiva kokemus. Ainakaan sen jälkeen, kun viimeksi lääkräri tähystyksen päätteeksi sanoi epäilevänsä vanhvasti pahanlaatuista kasvainta. Nyt siis pelottaa vain se, mitä lääkäri sanoo, ei niinkään itse operaatio. Ainoa positiivinen juttu asiassa on, ettei mulla ole ollut mitään oireita. Oireet loppuivat loppuraskaudessa eivätkä ole sen jälkeen ilmestyneet.

Metsästelkääpä te muut niitä plussia nyt! Ja paljon malttia niille, jotka joutuvat vielä odottamaan yrityksen aloitusta. Olikohan se -taas- Larsku, kun kirjoitti siitä odottamisesta ja " vahingosta" . Meilläkin taisi lopulta mennä juuri niin kuin teillä, kun mietittiin toisen yritystä. Ihan puolivanhingossa (siis ihan tarkoituksella) se ehkäisy jäi pois.

-A kp (ehkä)18/(28-)34(-39) <-- tulipa selkeästi, koittakaa ymmäertää!

Vierailija
38/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Musta on aina niin ihana kuulla vauva uutisia.

Ja toivottavasti se U-M haamukin sieltä vahvistuisi vielä;)

Tänään bongasin oikein sitkeetä ovislimaa ja mahakin on hieman kipuillut pitkin päivää, eli kyllä se ovis on nyt . Ei muutakun sohva natisemaan vielä tänään:)

Hermione ja kp 15/ 30-33

Vierailija
39/110 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin puolella vielä paljon onnea plussasta. Hienoa, että ei ollutkaan ylipitkä kierto vaan ootkin raskaana :)

Toivottavasti myös Ull-Majn haamu vahvistuu plussaksi.

Mä nyt siirrynkin haaveilijoista kuumeilijoihin, kun alotettiin yritys jo tästä kierrosta. Tosin mä luulen, että oltiin liian myöhään liikkeellä, kun ovis oli todennäköisesti lauantaina ja me päästiin pöllyttelemään sohvatyynyjä vasta sunnuntaina, joten luulempa, että otaksuttu munis on jo kerennyt lässähtää siinä vaiheessa, kun siimahännät on lähteneet matkaan. Ja mä en ees oo ihan varma ovuloinko mä ollenkaan, kun ei tullut mitenkään selkeät ovisoireet. Yleensä ne on mulla tosi selkeet ja ei jätä mitään arvailujen varaan. Eli pieni piinailu se täälläkin on alkamassa, mutta toiveet ei oo korkeella. Seuraavassa kierrossa uusi yritys :)

pesukarhu kp 18/26-28

Vierailija
40/110 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoton väsymys. Olin pojan kanssa koko päivän mun kaverin luona. Siellä on sen varta kaikkea elektroniikkaa että sai kokoajan olla vahtimaassa ja kieltämässä... vie muuten ihan kamalasti energiaa.

Mulla on joku ihme kaamosmasennus. Ahdistaa ihan kamalasti olla päivät yksin kotona. Siispä päätin että keksimme pojan kanssa kaikkea puuhaa ja kyläillään, tarkoituksena saada tähän elämään sisältöä. Muutettiin uudelle alueelle ja täällä ei tosiaan asu ketään tuttuja... tosi yksinäistä.

Oon tässä miettiny että uskaltaiskohan sitä testata aamulla uusiksi. Olen kyllä aika varma että se testi oli jotenkin viallinen. Plussa oli kyllä ihana juttu, mutta toisaalta pelottava... se kohdunulkoinen kummittelee mielessä :P

T: Ull-Maij kp 21/28 ja Jani