*¤*TONSKAILIJAT MARRASKUUHUN*¤*
Jahas, aloitetaankin uusi pino, kun edellisessä tuli jo viesti nro 61...
Tässä vielä vanhaan pinoon laittamani teksti.
Mulla taitaa olla kp 17/~26, ja eilen ja tänään tullut ihme veriviiruja valkovuodon seassa. Mitähän ne voi olla, ei kai mulla ovis näin myöhään ole?! Tai sit kierto onkin pitempi, ja ovis vasta nyt. Itse kyllä ajattelin, että ovis oli jossain kp11-13 paikkeilla. No, varmuuden vuoksi herätin miehen vielä yöllä kesken unien, jos se vaikka olikin ovisvuotoa :) Ja lupasin jättää sen ensi viikolla rauhaan, raukka kun tekee 60h työviikkoa ja haluaisi ehkä nukkuakin välillä...
Ja näin ihme unta että olin raskaana, jo niin pitkällä että vauvan tunsi mahan läpi... Alitajunta kyllä paljastaa vauvakuumeen, vaikka kuinka coolina yrittäisi olla :) Mut siis ei meillä mikään kiire ole, kun toisaalta hirvittää ajatus kahdesta pienestä yöheräilijästä. Jos nyt ensi vuonna (ennen joulukuuta) syntyisi, niin hyvä.
Kandi 17/~26
Kommentit (110)
Onnea Larskulle plussasta. Vähänkö hienoa. Ihanaa, kun tänne satelee noita plussia ihan roppakaupalla. Ihmeellsitä, että pystyit sillain aavistamaan raskauden. Ei mulla Jonskusta ollut ainakaan minkään näköistä aavistusta.
Mulla sitten alkoi jo nyt tuhruvuoto :( Voi prkl, olis se täti saanut olla tulematta. Nyt on sitäpaitsi vasta kp 25, joten aika lyhyeksi jää kierto. Kunnon vuoto tosin alkaa varmaan huomenna tai ylihuomenna. En tiedä mikä tätä mun kroppaa vaivaa, kun ei mulla ennen raskautta ollut mitään tuhruvuotoa vaan hanat aukes aina kertaheitolla. Toisaalta hyvä, että en ehtinyt kauempaa piinailemaan ihan turhaan. Mulla on varmaan ovis ollut paljon ennen, kun ees ehdittiin peittoja pöllytellä, jos sitä ovista edes olikaan, kun en sitä tunnistanut.
No ei muuta, kun kohti uutta koitosta. Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille. Toivottavasti pääsette mukaan tähän plussa-aaltoon, joka tässä tonskapinossa tuntuu mylläävään :)
pesukarhu toistaseksi vielä kp25/26-28
Niin mä tossa arvelinki että sä varmaan plussaat. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
U-M. Tuu kertoomaan heti uutiset kun oot testannut :)
Mulla on ihan sellanen olo että mä en varmaankaan oo raskaana. Ei oo mitään tunnetta. Mutta silti en oo vieläkään hirveän pettynyt asiasta. Ehkä se raskautuminen vaan tällä kertaa ottaa aikansa.
Noh, kotihommiin...
Hermione kp 22/30-33
ONNEA LARSKU! :D Hieno juttu, vaistosi oli kuin olikin oikeassa! Mukavaa, etten ole ainoa, joka vaistoaa tällaiset asiat.
U-M, kerrohan mikä oli tulos :) Peukut pystyssä, toivotaan että viiva vain vahvistuisi entiserstään! bd
AA, ai täällä on muitakin malttamattomia ;D Mehän ei edes olla aloitettu varsinaista yritystä, koska mies ei oikein halua, mutta silti tuntuu, että pitäis hetimulleplussatännenyt saada :p No jospa malttaisin sinne kesään asti odotella.... :/
Jaa, mullapa ei mittään asiaa, tulin vain lukemaan kuulumisia :)
Han
Käytiin ultrassa ja kyllähän siellä pikkiriikkinen sydän jumpsutti:)
Ultran tehneen kätilön mukaan viikot ovat vasta 6+1 mikä ei kyllä ole mahdollista jos ässäilyjä laskee, niiden mukaan on pakko olla jo kahdeksas viikko alkamassa ja menkkojen mukaan taas jo yhdeksäs viikko eli ei tästä nyt ota selvää:) No pyhästä hengestä en kuitenkaan ole varmaan raskautunut joten luotan noiden ässäilyjen mukaan laskettuihin viikkoihin..se laite oli ihan kivikautinen ja niin oli kyllä kätilökin;D Mutta pääasia että sieltä pikkuinen ihmisenalku löytyi!
Queen
Njääh, ei tullunna plussaa. Joku epämääräinen haamuviiva, tosi haalea hyvä kun edes sitä siitä erotti. No nyt odottelemaan tätiä ja uuteen kiertoon sitten :)
T: Ull-Maij kp27/28
voi höh U-M, harmi kun ei sen vahvempaa viivaa näkynyt. Toivottavasti täti tulee pian, jotta pääsette uuteen kiertoon!
Queen, eikös sulla testit näyttäneet negaa vielä kp35? Ja jos miettii että siittiöt voi elää sen viisikin päivää, niin saattaahan ne viikot olla vasta 7-8 paikkeilla tällä hetkellä... Onko sulla seuraava ultra se np-ultra? Senhän pitäisi osua oikeille viikoille, koska liian aikaisin tai liian myöhään ei saada niin hyvin turvotusta (eikä tietysti liian aikaisin rakenteitakaan). Onko teillä neuvolassa ultrausmahdollisuutta?
Kandi kp5/25 (jo viikon päästä saattaa olla ovis, apua!)
Ihana kun täällä porukka on niin onnellisia toisten plussailuista! Ootte ihania!
Mulla alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan, että tosiaan olen raskaana! Vaikka tunne olikin vahva, niin silti se oli yllätys ja pysähtymisen paikka koko perheelle!
Kandiko se kyseli ikäerosta... Lapsille tulis ikäeroks 1v9kk ja la siis laskureiden mukaan 28.7.2008.
Niin, ja meidänhän piti oikeesti aloittaa yritys vasta kesällä. Jotenkin vaan kierron puolivälissä jätettiin kortsut käyttämättä ja katsottiin mitä tulee. Ja hyvin siis kävi! Täähän on siis oikeesti tosi inhottavaa luettavaa niille, joilla se raskautuminen kestää kauemmin (olen tosi pahoillani)!
Osse, mä yritän käydä ton koulun nyt kuitenki loppuun! Mutta sitten sitä taas jäädään mammalomalle ja aikaa on päivisin :D
Ja voi U-M kun se viiva nyt ei sieltä vahvistunu! Minä olin varma, että teilläkin ois tärpänny!
Ok, mutta mä menen nyt syömään iltapalaa (täytyyhän vauvan saada jo tässä vaiheessa hyvin ruokaa :D)
Kauheesti plussatuulia puhaltelen täältä kaikille! Seuraan kyllä tarkasti miten muiden yritykset sujuu!
-Larsku rv 4+0 (hih, ajatelkaa miten pieni luku!!)
Täällä yritän pitää vielä lippua korkealla. Mielenvirkistykseksi etsin vanhoja kirjoituksiani täältä :D
" Ull-maij - 02.01. 12:04 (13/39)
Noniin reaali aikainen testaus....
Pregentillä selvä haamu siinä viivassa on väriä ja näky heti...
Mitähän helvettiä (anteeksi, kun kiroan)
En voi keskittyä töihin!!!
Testi luettu 1min sitten APUA!!!"
Tuon testin oon tehny kp 29/28 (32) Jospa sitä olis vielä toivoa, heh no tuskin mutta viihdytämpä itseäni.
Musta on aina ihana lukea toisten + kuulumisia, sitä kun tietää miten ihanaa se on kun saa varmuuden omassa masussa kasvavasta pikkuisesta.
on tosi kiva että voi ihan oikeesti olla mukana toisten riemussa ilossa ja odotuksessa.
U-M, voi harmitus, ei nyt kuitenkaan vielä heitetä kirvestä kaivoon.
mäkin kävin kaivelemassa noita vanhoja plussauutisia tuolta arkistosta, aika hassuilta kuulosti
AinoAurora - 10.04. 10:29 vastaa tähän viestiin (5/29)
Älytöntä
Olette nyt heti toisena listalla mieheni jälkeen.
Kävin juuri apteekissa ja hain pari testiä, PLUSSA pärähti ruutuun, kyyneleet tuli silmiin ja hyppelin täällä yksikseni pitkin lattiaa.
Kiitos teille ihananiset kun olette jaksaneet kannustaa.
Niin ja täällä puhuu nainen joka ei koskaan saanut tasavahvoja viivoja ovistikkuihin.
Toivottavasti tämä on tarttuvaa !!!!!!!!
Vitsit sentää mä haluun kokea ton uudestaan, lupaan että olette taas heti toisena listalla !
aa
Ihania ultra kuulumisia Queenillä. On se vaan niin ihana nähdä kun uusi elämä kasvaa masussa.
U-M. No eiköhän se plussa vielä sullekkin vielä tule. Elä menetä toivoas :)
Musta on aina ihana kuulla hyviä uutisia kaikilta ihmisiltä kun siitä tulee itselle niin hyvä mieli. Ja vauvauutisethan on uutisista ihanimpia.
Mä oon kyllä heittänyt toivoni jo tältä kierrolta vaikka on vasta kp 23 meneillään. Mulla on vaan sellanen olo että tästä kierrosta ei tärpännyt.
Tätiä odotellessa...
Hermione kp 23/30-33
Ai niin! Ystäväni PMS oireet on taas ollut havaittavissa. Hermot menee!
helpompaa kun esikoista haaveili. Ei tiennyt asioista näin paljon. Esim. jos huomenna saisin samanlaisen haalean plussan kun sillon eka raskaudessa juoksisin varmaan paniikissa tk:hon ja kirkuisin sitä sytostaattia persiiseen ku on varmasti kohdunulkoinen. Silloin sitä sokesti luotti että kaikki on hyvin :)
Nooh tätiä ei näy. Viimeksi yllätti kp 27 illalla kuten sitä edellisessäkin kierrossa. Nyt ei näy ei kuulu. Tosin mulla ei ikinä mitään menkkaoireita oikeastaan olekkaan.
Ilmeisesti täti ei ole ihan heti tulossa kun ei ole lämmöt laskeneet vieläkään. Siinä 37 pinnassa näyttää pyörivän. Olis nyt tullu se plussa :D
Plussia kaikille ja kiitos kun olette tukena,
T: Ull-Maij kp 28/28 ilmeisesti dpo13
Siis oikeasti kiva juttu :) Saa uuden kierron käyntiin. Toivottavasti tästä sitten plussa :)
Kiva Queen kun tulit kertomaan ultra kuulumisia, yksityiselläkös sä kävit, mä olin jostain lukevinani niin.
Mua ärsyttää kun mulla on ihna semmoinen tunne että olis tärppi käynyt, mulla on sellainen ällö olo melki koko ajan, mahassa juilii jotenkin kummallisesti, ihan kun ois ummetusta tai jotain.
Että ihminen on hassu näiden piinaamisiensa kanssa,vielä ei oo ees mitään järkee lähteä testailemaan eikä mulla sitäpaitsi ole yhtään testiäkään täällä ( onneksi )
Nyt mä lopetan tän ja rauhoitun...mä olen kyllä ihan yhtä pimee kuin ekalla kerrallakin, ei tää taida mikskään muuttua.
aa ja olkkarissa riehuva ae
Jee, U-M pääsi uuteen kiertoon! Me päästäänkin sitten piinailemaan melkeinpä saman viikon sisään :)
Larsku, eihän se paha asia ole että heti tärppää :) Teille tulee tosi kiva ikäero sitten. Jos raskautuisin tästä kierrosta, lapsille tulisi 1v8kk ikäeroa. Se tai 1v9kk olisi kaikkein ihanteellisin. -- Älkää kysykö mihin perustan tämän tietoni, se on ihan vaan oman pään tuotosta :) Aina seurailen naapurin poikaa " sillä silmällä" , kun se on tasan vuoden Noelia vanhempi. " Jos nyt tulisin raskaaksi, Noel olisi sellainen kuin naapurin X elokuussa" jne...
Kaikille tasapuolisesti plussaonnea! Meitsi täällä jo nauttii tulevista pikkujouluista - silloin on vasta kp20, joten ei tarvitse edes murehtia että jos olenkin tietämättäni raskaana.
Ja AA:lle jaksamista piinailuun!
Kandi kp6/25
Kyllä se täti sieltä tuli. Huomenna kait on kp1 vai onko se jo tänään? Oon aina laskenu siitä kun vuoto alkaa.
Onko teistä kukaan mennyt vielä töihin? Itse oon alkanu miettimään jos palais töihin takaisin. Olisin vaikka osittaisella hoitovapaalla. Ei tarttis pojan olla kun se 4pv viikossa tarhassa. Mua ei tosiaan pojan hoito rasita vaan tämä jatkuva yksin oleminen.
t: Ull-Maij oletettavasti kp1/28
Oon tässä hieman miettiny että miten sitä sais pidettyä ittesä nuista testeistä erossa siihen saakka että täti on myöhässä. Ärsyttäviä nämä kaikenmaailman kiinnittymisyritykset ku eivät jatku loppuun saakka... tuostakaan minulla ei olisi harmainta hajua ellen olisi menyt testaamaan :P
Sehän on asiantuntioiden mukaan niin että jopa 40-60% alkioista eivät onnistu kiinnittymään kunnolla. Saattavat siis antaa sen onnettoman haamun r-testiin mutta tuleepi sitten kuitenkin normaalit menkat.
Luvatkaa tässä kierrossa raivostua mulle jos meinaan testata liian aikaisin. vasta kp 29/28 saa testata jos on tarvetta :)
Äh, tässä oottelen että meidän henkilöstöpäällikkö soittais. Katotaan päästäänkö sopuun siitä miten paljon olisin töissä :) En kyllä suostu viemään hoitoon kun sen 3 kertaa viikossa.
T: Ull-Maij kaiketi kp 2/28 Ja spuns pieni termiittilapsi <3
U-M, mä lupaan myös olla testaamatta superaikaisin! Itse asiassa mun äiti on kylässä täällä just kp23-24(/25), joten testaan varmaan vasta sen jälkeen. Tai no, kp23/24 pitäisikin alkaa tuhrut, joten oikeastaan taidan testata vaan jos tuhrua ei tule...
Mäkin kaivelin vanhan plussausviestin esille:
" kandivaihe - 21.04. 10:18 (4/37)
iiks
testasin juuri mammaksi.fi:n liuskatestillä haamun.. Se on punainen eikä harmaa, niinkun jotkut on viivanpaikkaa kuvailleet.. Onkohan kuitenkin viivanpaikka..?
Tänään vasta kp28, ja kp34 pitäisi alkaa menkat. on vaan mahasta nipistellyt niin hassusti, että ajattelin testata - tosi aikaisin, tiedän..
Mutta siis, muilla vaaleanpunaisia viivanpaikkoja mammaksi.fi:n liuskatesteillä??"
Eipä mitään uutta tähän napaan. Kp 7/25.
Älkää naurako, mutta mulla on jotenkin sellainen fiilis että olis napsahtnut kohilleen.
Oltiin Ainon kanssa äsken ulkona ja mä hengästyin tosi helposti, mulla on edelleen vähän sellainen ällö olo ja masussa on ihan ihme fiilis.
Pitäis nyt vaan laittaa jäitä hattuun ettei sitten tipu liian korkeeltajos/kun menkat alkaa.
Naamaan tosin on ilmestynyt taas näppyjä mikä ilmoittaisi jotain ihan muuta kuin raskautumista....jospa mä nyt taasen vähän rauhoitun, jos vaan osaan.
U-M, sun kroppashan se nyt kummallisesti oikuttelee, toi on niiiiiiin ärsyttävää kun vielä odottaa että pääsis uuteen yritykseen.
nyt syömään
aa
Tai siis osittaisella hoitovapaalla aijon jatkaa. Katotaan ku pääsen töihin ni tietty tuun raskaaksi heti ja sitten jään sairaslomalle ku oksennan kokoajan :D
AA, toivotaan että sulla on tuntemukset osuneet oikeaan. Kyllä sen jotenkin tietää kun on tärpänny. Toki sitä innostuksissaan piinapäivinä uskoo plussaan, mutta on se sitten eri fiilis ku on tärpänny.
Sillon ku mulla oli se kohdunulkoinen tiesin että oon raskaana. Pitää kait vaan kiltisi malttaa ootta sitä tunnetta... tosin se testien tekeminen on mielestäni osa tätä jännitystä xD
Poika on levittänyt olohuoneen täyteen riisimuroja. Ei osaa vielä syödä itse ni aattelin että se huomaamatta oppis ku annoin sille muroja muovikuppiin. No levitte ne joka paikkaan ja napsii aina välillä suuhunsa. Siinäkö tuouhuaa, mua ei sotkut haittaa :) Mies puunaa keittiötä, inhuan siivoamista, ei ole minun juttuni. Tänään tosin piti siivota mutta olin kovin suosittu ja meillä kävi kolme vierasta... joten se siivous jäi.
No huomaapa taas että ei ole piinailu käynnissä kun näitä arkiasioita tänne selvitän, onko teillä kaikilla muilla yhtä kivaa :D
T: Ull-Maij kp2/28 ja Jani
Kamalasti taas odottaa että josko olisi tärpännyt, vitten taas tippuu korkealta jos ei niin käynytkään.
paineita alkaa kasaantumaan kun porukka plussailee, vaikka meni mulla viimekskin 9 kiertoa, nyt vaan tuntuu ettei moiseen olisi aikaa, pitäis päättää miten palaa töihinkin...murmur..
ehkä se tästä
aa