Eroaminen on raukkamaista
Niin kauan kuin on edes teoriassa mahdollista korjata asiat. Joskus kuitenkin se on ainoa vaihtoehto, kun toinen osapuoli epävakaudellaan ja jatkuvasti muuttuvilla tarinoillaan tuhoaa luottamuksen lopullisesti. Olen edelleen jollain tapaa kieltomoodissa, vaikka itse tein lopulta päätöksen. Tein sen pakon edessä, en vilpittömästä halustani. Eroamiseen tarvitaan kuitenkin 2-3 sanaa, mutta asioiden korjaamiseen oikeasti tahtoa, kykyä ja sen sellaista. Sitä minulta olisi löytynytkin, mutta alkkismies teki asioista "hieman" mahdottomia käytöksellään ja epäluotettavuudellaan. Kunpa tästä olisi jo vuosia aikaa... En itke tällä hetkellä (olen itkenyt miljoonat itkut jo aikoja sitten suhteen aikana), mutta ei tämä helppoa ole, ei todellakaan.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ero on ainoa vaihtoehto, kun tahtoa ja kykyä ei ole. Tuli ihan tarpeeksi selväksi oman exän tahto ja kyky. Niin törkeästi kohteli.
Sama... Toki hän on sairas (alkoholisti.) en minä silti mene siihen halpaan, että hän on sätkynukke, jota jokin suurempi voima vain ohjailee eikä hän mahda sille mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on ainoa vaihtoehto, kun tahtoa ja kykyä ei ole. Tuli ihan tarpeeksi selväksi oman exän tahto ja kyky. Niin törkeästi kohteli.
Sama... Toki hän on sairas (alkoholisti.) en minä silti mene siihen halpaan, että hän on sätkynukke, jota jokin suurempi voima vain ohjailee eikä hän mahda sille mitään.
Ap
Ei ole sairas, vaan pullonhenki käskee
Alkkismies? Ei semmoisen kanssa mitään korjata eikä sovita. Ole iloinen ettet tuhlannut aikaasi kauempaa. Voit lopettaa tuon synkän yksinpuhelun. Alkoholisteja on väestössä noin 10 prosenttia, ja se kannattaa oppia tunnistamaan heti. Parantumaton tauti, hukkaanheitetty elämä.
Niinpä, sanos muuta. Ihmiset eroaa nykyään liian helpolla. Itse erosin vasta kun mies oli pettänyt useamman kerran, oli väkivaltainen minua kohtaan, kontrolloi, oli sairaalloisen mustasukkainen, mitään en saanut tehdä tai kotoa poistua, hänen piti saada päättää kaikki, muutenkin oli ilkeä ja puhui minusta pahaa selän takana. Luulen että oli myös alkava alkoholisti. En minäkään helposti eroa, hän sai minulta monta mahdollisuutta muuttua mutta ei muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Alkkismies? Ei semmoisen kanssa mitään korjata eikä sovita. Ole iloinen ettet tuhlannut aikaasi kauempaa. Voit lopettaa tuon synkän yksinpuhelun. Alkoholisteja on väestössä noin 10 prosenttia, ja se kannattaa oppia tunnistamaan heti. Parantumaton tauti, hukkaanheitetty elämä.
Niinhän se on :/ En vain tiennyt ongelman vakavuutta heti. Osasi antaa vaikutelman, että elämä on hallinnassa ja juomishimot nollissa. Hän on ollut jopa töistä pois alkoholin takia! Jotenkin todella pohjalla koko ihminen, mutta etäsuhteen takia pystyi piilottamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole sairas, vaan pullonhenki käskee
Alkoholismi on sairaus.
Ei ole!!! Mies kuuluu jättää jos mies ei tee ja maksa niin kuin nainen käskee!!!
Joka naisen kuuluu erota viimeistään siinä vaiheessa jos parisuhde vaatii naiseltakin jotain kun parisuhteen kuuluu vain tuoda naiselle!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikista alkoholisteista erotaan, mutta miksi niistä neljästäkymmenestä prosentista kun jokatoinen avioliitto päättyy eroon