Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS ' 05 vko 45

05.11.2007 |

Ja yhtä pitkää pinoa pystyyn!!

Hitsi, noin hienoa pinoa ei ole ollutkaan aikoihin!!

Siistii!! =)

Hyvää pakkasviikkoa kaikille!

Tuulia

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun näitä vauvauutisia tippuu tasaiseen tahtiin.

t. Marju ja Jennukka

Vierailija
22/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi olla totta!! Eilen illalla tein vielä raskaustestin ennen nukkumaan menoa, kun oli niin outo olo. Ajattelin ensin, että se virtsatietulehdus tulee takaisin. Mutta hyvä tavaton sentään, minä olen raskaana!!!!!!! Aivan käsittämätön ihme, joka tuli meille yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Yritän rauhoittua ja totutella ajatukseen =)

t. hämmästynyt Marju (rv 7+1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kovasti onnea Marjulle plussasta:)

Vierailija
24/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nasulinalle ja koko perheelle prinsessan syntymän johdosta!

Marjulle kanssa rutkasti onnea! Ihan mieletön fiilis sinun puolesta. Mitenkäs adoptio nyt?

t: Tuula ja lapset

Vierailija
25/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikkin onnea Korvapuustille ja Nasulinalle vauvoista ja Marjulle plussasta. Ja onnittelut kaikille palstailijoille teidän mahtavasta ylläpitovoimasta! Palstasivut vain lisäntyy vuosien varrella.. Vieläköhän täällä ollaan, kun koulureppuja valitaan maaliksille???

Ite siis olen saanut sen verran viimevuoden aikana aikaseksi että olen kertonut teille plussanneeni keväällä ja nyt alkoi eilisen kauhean Jokela-tapausten taustalla ÄITIYSLOMANI!

Nyt pyörittää pesukone jo vauvan vaatteita ja pientä pesänrakennusta ympäri asuntoa käynnistymässä. Vointi mitä mainioin ja koska Leo (maalispoika) lähes päiväittäin vielä tän kuun tarhassa otetaan hyöty irti!

On kovasti poikaolo kun raskaus on ollut prikulleen samanlainen kuin edellinen. Oma vointi, paino ja Sf mittakin lähes millilleen samaa rataa. Olen siis taas saanu juosta ylimääräisissä ultrissa, mutta kaikki vatsassa hyvin sen pienuudesta huolimatta. Kaveri on edellisen tapaa jo pää " ovensuulla" niin alhaalla, että maha ei paljon hidasta..

Jännittävää nähdä miten esikoinen tulokkaaseen reagoi. Nyt se huutelee mahan läpi " Tuu tänne" mutta ääni voi muuttua kellossa kun raju totuus tulee ilmi. Onneksi ei ole mitään uhmaikää (vielä ainakaan) havaittavissa.. Tosin äitin perään ollaan mahan kasvaessa oltu vähän enemmän. " Isä pois, äiti osaa" , " Äiti tänne!" on suosikkilauseet.

L.A on 14.12. Leo syntyi tasan rv40, toivottavasti tämäkään ei yliaikaiseksi menis, kun haluttais joulunpyhät saada jo harjoitella arkea. Sais isäkin pitkän isyysloman.

Toivottavasti saan nyt pidettyä lepohetkiä kotitöissä välillä ja palstailtua kanssanne!

mie

Vierailija
26/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Korvapuusteille ja Nasulinalle kovasti vauveleista! Melkoisen samanaikaisesti " päätitte" sitten synnyttää. Täällä haikeana huokaillaan....

Onnea myös Marju. Aika u s k o m a t t o m a t uutiset sulla! Taisi olla keuhkokuume ym. väsymys myöskin raskausväsyä:) Tosi hieno homma.

Santun keuhkokuume on parantunut. On käynyt tällä viikolla puistotädillä ja tuntuu olevan kunnossa. Ei nuku enää joka päivä päiväuniakaan

Meillä lapset saavat katsoa aika paljon telkkaria. En ole ollut kovin tiukka siitä asiasta ja miehen kanssa ollaan oltu samoilla linjoilla. Kyllähän mekin katsotaan, että mitä sieltä tulee, eikä myöhäisempiä ohjelmia saa lapset katsoa. Eilenkin hiippailin alakerrassa kuuntelemassa uutisia tästä kamalasta ampumisesta. Santtu ei ehkä olisi tajunnut tuon taivaallista, mutta esikoinen kylläkin.

G. Tällä hetkelle mulla on dödönä laivalta ostettua Lancomen Bogagea (törkeän ihanaa minusta), mutta muuten käytän yleensä erivärisiä Doveja. Ensimmäisessä raskaudessa minusta tuli tosi yliherkkä kaikille hajuvesien tuoksuille. En voinut käyttä mitään ja lähes kaikki aiheuttivat etovan olon. Se onkin sitten jatkunut siitä asti. Innoissani aina osta jonkun uuden tuoksun vain huomatakseni, että se saa minut voimaan pahoin. Nyt viime risteilyllä tapahtui ihme ja löysin tuoksun, joka ala etoa. Ostin Nina Riccin Nina nimisen vartalorasvan ja se sopii minulle jostain kumman syystä. Toinen mitä toisinaan voin käyttää (ennen käytin aina) on Cerrutin 1881.

G. Joululahjoja ei ole vielä juurikaan mietitty. Mun äiti juuri kysyi vinkkejä, enkä keksinyt muuta kuin yöpuvut kummallekin lapselle. Me lähdemme jouluksi Leville lentäen,joten tila on kortilla. Täytyy varmaan lähettää lahjat etukäteen postilla ja sitten takaisin kotiin. Tuntuu ihan hölmöläisten hommalta, mutta onhan lasten lahjat oltava jouluaattona annettavissa. Viime vuonna tätini & co meni samaan paikkan kahdella autolla ja vei suuren osan meidän tavaroista. Tänä vuonna tätä mahdollisuutta ei ole. Itse varmaan henkimme pari dvd-leffaa lapsille, että on jouluna katseltavaa siltä varalta, että pakkaset paukkuu kolmessakympissä. Jotain muutakin tarttis keksiä. Sitten lapset saavat lahjoja kummeiltaan, mun sisaruksilta ja jostain kumman syystä mun äidin sisaruksilta. Itse joudun hankkimaan kolmelle kummilapselle lahjat ja mun vanhemille jotain vietävää pohjoiseen.

Nyt mä lähden laittamaan kanaa uniin.

T. lappu

Vierailija
27/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO TULLA ONNITTELEMAAN MARJUA!!! SIIS IHANAA, voin vain kuvitella miten työ olette ihmeissänne!!!! *halaan*

Sekä SURUNVALITTELUT kaikille ketä Jokelan koulukeskuksen ampumisvälikohtaus kosketti. Kyllä kyyneleet on itselläkin ollut silmissä, vaikka kaikkihan on mahdollista jopa suomessa. Kauheaa silti.

Hyvää äityslomaa pääsiäisäidille, olet jo noin pitkällä. Kohta siis lisää vauvauutisia, kivaa!

Mie olen kyllä aika ylpeä tästä meidän Maalis' 05 porukasta!! Taitaa kuitenkin nuo syysäidit ' 04 päihittää vielä meidät =). Kai me täällä ollaan tosiaan niitä koululaukkujakin pakkaamassa, eiköstä vaan =)

Näin tahon kiittää ja halata teitä kaikkia nettiystävyydestä ja vertaistuesta! - kiitos - Jatketaan samaan malliin, jookosta joohan!!?

Tuulia

Vierailija
28/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea tällaisiakin " uutisia" !! Ja Pääsiäisäitille rentouttavaa äitiysloman alkua. Enempää ei ehdi tähän väliin kirjoitella..

Hurtta

Vierailija
29/51 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi onnittelut Nasulinalle ja Korvapuustille sekä Marjulle iloisista uutisista. Kovasti on vauvajuttuja ilmassa ...

Mielenkiintoinen työviikko takana. Tiistaina meni hermo lopullisesti ja irtisanouduin töistä, vaikka ei ole mitään tietoa tulevasta. Lomia ja ylitöitä on reilun 2 kk:n edestä, joten ei tässä syytä paniikkiin ole. Joskus on oltava rohkea. Ja kyllä helpotti.

Olen pikkuhiljaa kallistumassa siihen suuntaan, että jäisin hoitovapaalle maaliskuun loppuun asti. Joulukuun pitäisin Kaisan vielä tarhassa osittain, jotta saisin rästiin jääneet opiskelut ajantasalle. Mieli voi tosin vielä muuttua.

Huomenna suuntaan taas länteen, aamulla koulua ja iltapäivällä shoppailua. Illalla naisten ilta - hyvää ruokaa ja viiniä. Ehkä mennään jonnekin kapakkaankin. Viime kerrasta onkin aikaa.

Ei tässä muuta. Kaisa on oma itsensä ja elämä sen mukaista :)

kua ja Kaisa

Vierailija
30/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt rohkean teon, onneksi olkoon !! =) Miusta pitää tehdä sellasta työtä, mistä itse tykkää ja että on hyvä mieli mennä töihin. Nyt vain uusia tuulia etsimään.

Me lähtään tästä luumäen puolelle kerhoon ja sitten pappaa moikkaamaan. Kotiudessa odottaakin sitten imuri ja pölyrätti.

Märkää perjantaita!

Tuulia

Vierailija
31/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tapahtunut!!! En oo ehtinyt yhtään pinolle sitten maanantain... Ois kyllä pitänyt...

Superlämpimät onnittelut Korvapuustille ja Nasulinalle tulokkaista! Mulla meni sentään yksi arvaus oikein, eli Nasulinan vauvan sukupuoli ;-) Iiiiiihania uutisia!

Ja hurjasti onnea Marjulle plussasta!!! Mieletön juttu!!!

Ja Pääsiäisäidille leppoisaa mammalomaa! Toivottavasti saatte vauvan jouluksi kotiin ;-)

Täällä ei ihmeempää. Eli töissä ollut hirveä kiire, nyt olen tänään ja maanantaina etäpäivällä. Tänään illalla olen kyllä lähdössä vähän baariin, mutta tarvii olla rauhallisesti, kun huomenna lähdetään miehen veljen perheen luo Jyväskylään. Ei kehtaa kovin pahaa oloa huokailla...

Kävin aamusella ostamassa miehelle isänpäivälahjaksi Yön Valtakunta-levyn ja Huonosti käyttäytyvät miehet -dvd-boksin. Homma siis hoidossa...

Lasten lahjoja en ole vielä listaillut, leluja toivovat kovasti (selaavat lelulehteä ja luettelevat " mä haluun ton, mä haluun ton..." ). Vaatteitakin äiti meinasi kyllä heille toivoa... Meillä tosin Nuutti itse innostui, että voisi toivoa joulupukilta jotain kivaa college-puseroa. Uskomatonta kyllä...

Meillä on myös se tyyli, että lahjojat kysyvät vanhemmilta, mitä ostetaan. Meillä systeemi on lähes tieteellinen, sillä minun perheeni kesken (siis vanhempani&sisarukseni) jaetaan toivomuslista (meidän äiti hallinnoi lasten perheiden listoja, minä äidin ja isän listaa...), josta sitten voi poimia sopivia toiveita... Meillä yleensä pantataan syksyllä vähän ostotarpeita, niin saa sitten toivoa lahjaksi. Ja sitten ostetaan jotain pikkukivaa yllätykseksi. Meillä siis lahjoihin käytetään aika paljon energiaa, mutta onneksi kaikki tykkäävät siitä, joten eiköhän se liene silloin ihan ok ;-) Miehen sukulaisille ostetaan sitten vain lapsille, aikuisille vain joku viinipullo tms. Heillä ei tuota lahjomisperinnettä ole. Lisäksi meillä on jokunen kaveriperhe, joille ostellaan (sekä aikuisille että lapsille) lahjat. Täytyy sanoa, että onneksi on tuo S-bonuskortti, sinne kun on vuoden aikana säästynyt ihan kivat joululahjarahat...

Semmottis. Nyt rupean tekemään töitä!

Terhi & muksut

Vierailija
32/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tosi rohkea teko! Ihailtavaa! Minä olen harkinnut samaa, mutta en ole vielä uskaltautunut... Mullakin olis lomia pitämättä reilusti, mutta täällä Treen seudulla minun alani työt ovat niin harvassa, että ei ole tosiaan rohkeus riittänyt vielä irtisanoutua... Mutta ehkä mä vielä innostun...

Terhi

Vierailija
33/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty vielä Marjulle plussaonnittelut!! Ihanaa! Ilmeisesti teillä on ollut ongelmia raskautumisen kanssa? Sillä kyselen kun en ole jaksanut pyöriä pinossa niin aktiivisesti kuin kaikki muut...

Ja eipä taida olla aktiivisuutta luvassa vieläkään, täälläkin on nimittäin maanantain jälkeen pyöritelty päätä suuntaan jos toiseen.. Teinpä minäkin silloin raskaustestin, ja plussahan sieltä! <3 Päässä pyörii " Mitä mä menin tekemään?!?" Ja kuitenkin tää on niin ihanaa! Ja kunhan tässä saisi varmistusta asiaan (ultra) niin sitä osaisi lie heittäytyä nauttimaankin tästä! Olen vielä vaan kovin varovainen, ja tunnustanut raskauteni vain netissä anonyyminä.. Ai juu, no taitaa pari ihan lähintä ystävääkin jo tietää..

Viimeinen raskaus tämä jo lienee, jos nyt kaikki hyvin sujuu, neljä lasta on jo ihan riittävä määrä! Vaikka taidan tietää että kuume vielä iskee joskus..

Maalisneiti onkin kasvanut isoksi tytötkis tässä, on jo kaksi yötä mennyt ilman vaipaa ja ihan kuivana! Päiväkuivahan on ollut jo jonkinaikaa..

Mutta nyt kutsuu nukkumatti, väsy on ollut tällä viikolla ihan mahdoton...

Ädä+Veera 10.3.

Vierailija
34/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon onnea Korvapuustille, en muista ehdinkö tuossa alkuviikosta onnittelemaan =) Ja Marjutille paljon onnea plussasta! Samoin Ädälle =)

Laittelinkin tosiaan Lehtoville tekstaria laitokselta. Olo on maailman onnellisin, tyttö syntyi tiistaina ja kotiin päästiin eilen torstaina. Vauveli on toistaseks mahdottoman tyytyväinen ja rauhallinen, IHANA paketti =) Voi tätä tunnetta.

Maalisneiti on hiukan sekaisin. Välillä (kuten tänään) saa mahdottomia raivareita, lyö ja potkii + kirkuu...äiti ei kelvannu mihinkään, isi ei saanu kadota näköpiiristä mihinkään jne. Mutta positiivista se että vauvaa hän kohtelee hyvin ja " hoitaa" , tosin hiukan kovin ottein. Monta kertaa piti käydä vauvaa ihmettelemässä äskenkin vielä ennenkun malttoi käydä nukkumaan. No tässä illalla jo olikin äidin syli ihan kiva paikka..ehkä se tästä.

Synnytyksestä voisin vähän kertoilla....lähdettiin kotoa 4 aikaan aamulla, olin pari tuntia kuunnellut kipeitä suppareita ja väli oli n 8 minuuttia. Matkaa kuitenkin on niin en uskaltanut enää odotella. Ajaltiin laitokselle ja pääsin käyröihin. Sen jälkeen hetki ammetta ja saliin. Ilokaasun voimin meni pari tuntia ja säännöllisesti suppaili.

Jossain vaiheessa sit tehtiin sisätutkimus ja samalla puhkastiin kalvot. Meinattiin että annetaan spinaalipuudutus. Eipä siitä sit mitään tullut, kivut yltyi ihan mahdottomiksi ja suppareita sateli parin minsan välein.

Epiduraalin sit sain mutta se ei ehtinyt vaikuttaa yhtään kun olinkin sit ykskaks jo ihan auki! Kaikki kävi tosi ryminällä. Vastustelin ponnistamista viimeiseen asti, en vaan uskaltanut ponnistaa kun ei ollut mitään puudutusta tai kivunlievennystä. Ponnistusvaihe kesti sit 17 minsaa ja urakka oli ohi klo 10:37. Vauvan parkaisu oli maailman ihanin ääni kun Noorahan syntyi ihan sinisenä ja kähisevänä. Sain tytön rinnalle ja luputteli siinä tissiä tunnin verran =)

Sit pesulle ja mittaukseen, mitat oli 3425g ja 50cm, 10 pisteen tyttö.

Ei vois olo olla onnellisempi, nyt imettelen täällä auvoisa hymy naamalla.

Sain muutamat tikit ja univelka on mahdoton..valvoin käytännössä kaksi vuorokautta kun ensin oli synnytysyö ja sit en osannu siellä hälinässä nukkua. Toisena yönä laitoksella vein tytön vauvalaan ja nukuin korvatulppien avulla 5 tuntia. Ekana yönä kotona eli viime yönä tyttö söi melkein tunnin välein. Päivällä nukkuu kyllä 3-4 tuntiakin mutta ei sit yöllä.

Semmosta tänne, anteeksi omanapainen teksti, luin kyllä pikakelauksella muiden tekstejä mutta nyt ei jääny päähän mitään.

Meen tekemään itselleni iltapalaa ja yritän sit nukkua.

Hei vaan kaikille!!!

T: Nasulina, Noora neiti ja tytsä 3vrk

Vierailija
35/51 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, Nasulinan kirjoitus herätti muistoja omasta synnytyksestä ja siitä, miltä tuntui saada se pieni, vastasyntynyt syliin. Se on kyllä sanoinkuvaamaton tunne. Vaikka siitä on vasta vajaa 5 kk aikaa, se tuntuu silti jo ikuisuudelta. Kohta meiän vauva ei enää olekaan vauva...

Marjulle ja Ädälle mielettömästi onnea plussasta!!!! Paljon tarrasukkia molemmille, että vaavelit pysyy matkassa. Ne on sit kesävauvoja : )

Mitäs täällä vielä oli puheena. Nää iloiset uutiset on niin nyt päällimmäisenä mielessä. Ai niin KUAlle pti kommentoida, että rohkean teon teit mutta varmaan ihan oikea ratkaisu! Ja eiköhän niitä töitä löydy ja tosiaan on mahdollista olla vähän aikaa vielä hoitovapaallakin.

Suohomppelille piti kommentoida sitä keittiötä, et meille tulee vähän samantapainen. Meillä on vaniljanväriset ovet ja sit puulistat on pähkinänsävyisiä. Oikein odotan kun keittiö asennetaan viikolla 49. Sit on kiire päästä talolle katsomaan, miltä uusi, juuri asennettu keittiö näyttää. Ja miten ne meiän valitsemat laatat sopii keittiönovien kanssa. Niitä on niin vaikea hahmottaa kun ei näe valmista keittiötä. Toivottavasti on hyvä kun ei keittiötä kovin usein viitsi vaihtaa : )

Tuulia kyseli dödöä ja tuoksua. Mä käytän vaan apteekin deodorantteja kun ainakin Nivean dödöistä tuli kainaloon jotain ihottumaa. Tuoksuna on Dolce&Gabbanan Light Blue ja Puma Flowing (ostin ihan Anttilasta mut on hyvä ja edullinen tuoksu mun mieleen).

Henristä piti kommentoida. Hän on nyt parina päivänä sanonut mulle et " äiti on ihana" ja tänään sanoi vielä et " Henri rakastaa äitiä" . Ihania sanoja, kyllä tulee hyvä mieli. Muuten hänen kans onkin ollut tänään vaikea päivä. Kovin on ollut uhmakkaana mua vastaan kaikessa ja on huutanut vähän väliä kun ei ole saanut tahtoaan läpi. Ja kun imetin Eeliä, Henri heitti Eeliä lelulla päähän! Siitä oli kyllä huumori kaukana. Eli mustasukkaisia ollaan!

Henri teki isänpäivälahjaksi tarhassa pipareita tai oikeastaan ne teki jokainen sellasen ison piparin. Sit Henri sanoi tänään nukkumaan mennessään et " äitin ja iskän huoneessa on isänpäivälahja, Henri saa siitä sit pienen palan" . Hän niin haluais päästä maistamaan omaa leipomustaan, he kun sai tarhassa maistaa vaan taikinaa mut eivät saaneet maistaa valmista piparia. No sunnuntaina sitten. Ei reppana osaa pitää kyllä salaisuutta sinne asti : ) Mies jo sanoi, et ei se mitään pahaa voi olla kun Henrikin haluaa maistaa : )

Nyt vois pistää Eelin nukkumaan ja painua itsekin pehkuihin. Koskaan kun ei tiedä, montako kertaa joutuu yöllä heräämään. Henri meni tänään jo klo 20 nukkumaan ja herää kyllä viimeistään kasilta.

Hyvää viikonloppua ja hyvää isänpäivää!

Kalamami, Henri ja Eeli

Vierailija
36/51 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan isot onnittelut Nasulinalle pikku tytöstä!

Samoin Marjulle ja Ädälle plussaonnittelut.

Meillä on ollut tohinaa, joka päivä on joku poppoo käynyt vauvavierailulla. Nyt olen niin paljon paremmassa kunnossa kuin viimeksi, että olen jaksanut nauttia vieraista, Maalistytön syntymän jälkeen olin niin raato, että olisin mieluummin ollut viikon kotona ihan rauhassa.

Tänään päästiin jo likan kanssa hiekkalaatikolle asti ja tekemään pieni kävelylenkki. Kylläpä teki hyvää, tämä neljän seinän sisällä kököttäminen ei ole mun juttu.

Tästä vähän töllön ääreen--->

Korvapuustit

Vierailija
37/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Korvapuustit ja Nasulina! Nauttikaa vauvantuoksuisista päivistänne!

Mahtavan mojovat onnittelut myös Marjulle ja Ädälle! Plussauutisia on aina kiva lukea!!

Viime viikko meni taas vauhdilla. Töitä, harrastuksia, perheen kanssa uintia.. Perjantain olin virkavapaalla ja Oulussa ystäväni väitöstilaisuudessa ja karonkassa. Mahtava juttu, hieno päivä kerrassaan. Eilen töitä. Tänään siivoilin ja lepäilin.

Terhille kiitokset poitsun nimpparionnitteluista. Välitin viestin pojalle. ;)

Kua. teit rohkean mutta varmasti ihan oikean ratkaisun. Onnea työnhakuun. Minäkin muuten mietin vielä kevään hoitovapaita... en ole vielä varma ollenkaan..

Tuulia. Olen muuten Kotkassa kesäkuun lopussa juhlimassa häitä. Oli kiva uutinen, ja vaikka aikaa toki näihin juhliin vielä on, niin mielessä pyörii.

Nyt ruokaa lapsille.

Pippandii

Vierailija
38/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä isänpäivä on mennyt?

Me aamulla seiskan jälkeen herättiin ja laulettiin iskälle. Sänkyyn sai vain tyttöjen tekemät lahjat ja meiltä sitten sen tattoo-lahjakortin. Oli siitä varsin mielissään ja onkin netistä sitten ettinytkin kaikenlaista mieluista kuvaa =). Aamupäivällä ulkoiltiin tuolla märässä loskassa. Hauskaa oli lounaan kanssa, se syötiin tyttöjen huoneessa heidän pienessä pöydän ääressä. Pyysin Mimmiä auttamaan kattauksessa olohuoneen pöydälle, niin kattoikin sitten heidän pikku pöytään. Mikäs siinä, syötiin sitten siellä. Kyllä oli kivaa =)

Nyt on sitten päivällinen uunissa. Pakkailen tässä huomisia tavaroita yms. Huomenna sitten takaisin töihin. Niin äkkiä meni 5 viikkoa, vaikka kovasti töihin paluuta olenkin odottanut, niin olishan tässä kotonakin voinut olla. Etenkin nyt, kun pystyisi tekemään kaikkee hommaakin ;). Etumus on meinaan nyt melkoisen hyvän tuntuinen. Ihan ehdottomasti tarvi tämän viiden viikon parantumiseen.

Kävin pe tyttöjen kanssa töissä. Siellä on vesirokkoa ja kihomatoja. Että kivaa..katsotaan kauan menee, kun likat rokossa ja mie taas kotona. Kihomadoista miulla ei ole mitään kokemusta? Onko kellään teillä? Hygieniaa hygieniaa..

PIppandiihan oli läpi talven pyöräilijöitä? Oliko siulla ihan nastarenkaat pyörässä? Miun oli tarkoitus kulkea pyörällä töihin (4km) koko talven, mutta kummasti se kakkosauton hankkiminen on alkanut mietittyttää. On se aika hurjaa jäisillä kelillä liukastella. Ja jos menee kävellen siihen menee se 45min ja tytöt pitäisi viedä vieläkin aikaisemmin hoitoon ja olisivat vieläkin pidempään.

Juu' u täytyy alkaa laittamaan noita tarvaroita kasaan, jotta kaikki tulee mukaan.

Palamisiin sitten taasen kun kerkiän.

Vielä kerran onnittelut vauvansaanneille ja plussanneille!!

Tuulia

Vierailija
39/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä heitän kysymyksen ihan mielenkiinnosta,

miten siun painon kanssa? Paljon olet tiputtanut?

Miulla on huomenna totuus edessä, paljon tuli painoa lisää saikun aikana? Oon meinaan herkutellut enemmin ja tietenkin liikkunut vähemmin. Huomenna paluu arkeen ja kunnon rutistus edessä.

Motivaationa la 15.12 tavastian kotiteollisuuden keikalle kivat bilevaatteet päällä =).

Raportoin sitten miten menee, nyt viimeiset herkut pois kaapista ;)

Tuulia

Vierailija
40/51 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten jo KUUDENNELLE SIVULLE!! Näin ei ole sitten tapahtunut aikoihin, jollei vuosiin!!

Siistiä!!! =)

Lisään vaan samanlaisia pinoja, vaikken mie nyt tule kerkiämään joka päivä kirjoittelemaankaan =) Luen kyllä, ja yritän toki pinoilla. Miusta vaan tulee taas kiireellinen työssä käyvä äiti.. Mietin tuossa, että miten kauan menee että kaikki lutviutuu taas normaaleihin kuvioihin, heh, pientä stressiäkö.

Tuulia