Naapurin aija tuli aamuyosta kotiin vieraan daamin kanssa. Asumme rivarissa ja taksi ajoi suoraan oven eteen. Mina tietty hyppasin ylos katsomaan mita tapahtuu.
Saatanan naapurimme toi kotiinsa jonkun daamin. Perheen äiti on hyvä tuttu, ystäväksikin voisi jo sanoa. Oli lähtenyt viikonlopuksi lasten kanssa mummilaan.
Arvatkaa tekikö mieleni avata yöllä ovi ja sanoa huomenta. En saanut unta kun kelasin tapahtunutta. Olis varmaan pitänyt " keskeyttää" . Oliskohan äijä siinä vaiheessa tajunnut heittää sen daamin takaisin taksiin. Olen ikävässä välikädessä. Tiedän että perhe ja pesue palaa tänään illalla kotiin. Kerronko vai en. Tässä vaiheessa pidän suuni kiinni mutta itse toivoisin, että minulle vastaavassa tilanteessa kerrottaisiin.
Kommentit (23)
Mä sanoisin sille, että " se teidän " Matti" taisi olla jonkun teidän tuttavanaisen kanssa juhlimassa, kun tulivat sitten yöksi teille" .
Jos olis tuonu vieraan miehen kotiin niin ajattelisitko että mies on b? Asiat kun sulla liittyy suoraan seksiin!!
Ei ymmärrä minkä takia näet vaivaa jos tulee jonkun kanssa kotiin. Mitä se sulle kuuluu? Jos sua kiinnostaa olla joku poliisi niin kysy naiselta että oliko joku sukulainen kylässä viikonloppuna?
Jos nyt välttämättä on pakko puuttua asiaan, niin puhu miehen kanssa ja anna hänelle mahdollisuus itse kertoa vaimolleen. Jos ei kerro niin sitten ei.
Haluaisitko sinä tuon naisen asemassa tietää? Itse loukkaantuisin pahasti naapurilleni, varsinkin jos on ystävä, jos hän ei kertoisi tuollaista asiaa! Turha siitä on sille miehelle puhua; ehtii vain keksiä typerän hätävalheen valmiiksi.
on häipynyt. Todennäköisimmin on kuitenkin jo.
Toivon, että äijä jää kiinni ihan itsestään. Vaikkakaan en toivo sellaista vastaanottoa perheen äidille ja lapsille. Jumaliste nää munansa ympärillä hyöräävät äijät.
ap
Miettikääpä, kuinka moni mies aamuyöllä taksilla tulee SISKON tai SERKUN kanssa kotiin ravintelista?? Ei KUKAAN!! En kyllä tiedä, kertoisinko " naamatusten" , mutta jotenkin muuten ehkä kyllä yrittäisin kertoa?Katsoisin naapurin ukkoa kieroon.
Olisit mennyt silloin yöllä hetken päästä soittamaan ovikelloa jonkun teko syyn nojalla... (mikä ihme se olisi voinut olla)
Kerro koko juttu silloin, kun molemmat ovat paikalla - niin näe tparhaan farssin ja selityksen. Hei, ai kävitte just kaupassa aattelin vaan että silloin yöllä kun tulit kotiin niin siltä naiselta putosi joku tämmönen koru.... tohon maahan.... hih!!
jos et uskalla katsoo naamaan.. tai pyydä äiti sit myöhemmin käymään kotonasi ja kerro tilanne.
Jos oma miehesi pettäisi sinua niin varmaan toivoisit sinulle siitä kerrottavan, itse ainakin toivoisin. Olisipa kiva jos mies pettäis ja kaikki naapueita myöten tietäis siitä mutta itse en.
Käyt pimeällä naapurin pihalla/talon edessä ja " pudotat" sinne jotkut paljastavat alushousut, stay-up sukan tai kondomi" kuoren" , jos naapurin nainen löytää sen, niin ehkä kysyy mieheltään /kertoo miehelleen ja hänen on pakko tunnustaa...
Vierailija:
Käyt pimeällä naapurin pihalla/talon edessä ja " pudotat" sinne jotkut paljastavat alushousut, stay-up sukan tai kondomi" kuoren" , jos naapurin nainen löytää sen, niin ehkä kysyy mieheltään /kertoo miehelleen ja hänen on pakko tunnustaa...
Toivottavasti kukaan ei käytä tätä vinkkiä vääriin tarkoituksiin!
Anonyymilla palstalla kysellään neuvoja ja sit heitetään stay upit postiluukkuun.. Terve. Mee puhuun suoraan sille miehelle tai naiselle. Jos ne ampuu sut nii se on sit niiden oma häpeä.. Uskoisin että naista kiinnostaa ja sun velvollisuus on kertoa.
Vierailija:
jos ei itse uskalla suoraan sitä naapurille sanoa. joskin jos vaan uskallat, kerro siitä naapurin naiselle. miehelle ei kannata kertoa, koska siinähän sillä on aikaa keksiä joku tosi hyvä tekosyy.
Minä olen monta kertaa ollut juhlimassa miespuolisten serkkujeni kanssa ja tullut heidän kanssaan meille kotiin yöksi. Varmasti olemme olleet kännissä ja nauraneet. Olemme saattaneet olla käsikädessä tai vaikka halata. Ei ole tullut mieleenkään, että joku naapuri kiinnittäisi asiaan huomiota!
Tilanne voi ihan hyvin olla aivan viaton!
Vierailija:
Vierailija:
Käyt pimeällä naapurin pihalla/talon edessä ja " pudotat" sinne jotkut paljastavat alushousut, stay-up sukan tai kondomi" kuoren" , jos naapurin nainen löytää sen, niin ehkä kysyy mieheltään /kertoo miehelleen ja hänen on pakko tunnustaa...Toivottavasti kukaan ei käytä tätä vinkkiä vääriin tarkoituksiin!
Jos haluaa pokata naapurin miehen, niin tässähän oli oiva vinkki, kuinka hankkiutua eroon vaimosta:D
sittenhän siinä ei ole mitään hätää kenelläkään ottaa asiaa puheeksi. Ja jos tilanne ei ole viaton, niin olisi varmaan syytä puolisonkin tietää, mitä on tapahtunut. Vaikkapa ihan oman terveytensä vuoksi. Mikset sano miehelle, että anteeksi että puutut, mutta vaimo on sinulle tärkeä ihminen ja olit häkeltynyt yöllisestä asiasta. Että haluaisiko mies sanoa siitä sinulle jotakin, koska vaikka se ei sinulle kuulu, se vaivaa mieltäsi kuitenkin.
ja sen jälkeen naapuri on varmasti entinen ystäväsi.
Minä en jättäisi asiaa kertomatta tuohan on selvää että kapakasta iski jonkun vosun ja toi pantavaksi kotiinsa.
Mistä tiedät kuka tuo nainen oli? Saattoihan hän olla vaikka miehen sisko. Tai kuinka avoin suhde naapureillasi on. Jotkut ovat sopineet, että muiden kanssa saa touhuta, kunhan ei puolisolleen kerro. (En ole koskaan tätä tajunnut, mutta ei se minulta pois ole, jos jollakin toimii.)
Anna olla toisten asiat.