Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat naisten kokemukset Tinderistä?

Vierailija
08.06.2026 |

Kyssärini on osoitettu naisille, jotka ovat joskus käyttäneet deittiapplikaatioita kuten Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittisovelluksessa, tuntuuko sinusta siltä, että sulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkumiehissä? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkumiehet ja sulla on mahdollisuus tavata heistä kuka vaan?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi sinkkumiehet tyrkyttävät itseään sinulle ja haluavat viedä sinut treffeille? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille?

3. Entä jos olet tavannut jonkun mukavan miehen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle silti mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin miehen löydän"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt botteihin. Sen verran pieni paikkakunta et kaikki sinkkumiehet tuntee nimeltä. Eli 90% on täyttä huijausta.

Vierailija
2/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut TInderissä n. 3,5 vuotta ja tavannut 61 miestä. Treffikutsuja tulee ihan yhtenään, eli jotain karsintaa pitää tehdä. Kuitenkin 2/3 miehistä on antanut minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. 

eli vastaan lyhyesti

1. kyllä

2. kyllä

3. ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ei

2 ei

3 ei

Tinder kokemukseni oli lyhyt, outo ja kiusallinen. Mieluummin tapaan ihmisiä livenä arjessa ja jos on kemiaa havaittavissa niin sitten treffeille jne. Näin löytyi ihana mies eikä ole tarvetta vilkuilla muualle. 

Vierailija
4/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kyllä 2. kyllä 3. ei

Olen pitkästä liitosta eron jälkeen löytänyt Tinderistä ensin miehen jonka kanssa seurustelin 2 vuotta. Sitten 1,5 vuotta välissä sinkkuna ja sitten löysin nykyisen mieheni

Vierailija
5/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole ajatellut asiaa näin, koska ei minua oikeastaan kiinnosta, onko runsaasti vai niukasti valinnanvaraa. Suurin osa miehistä (n. 99%) ei kuitenkaan kiinnosta minua, joten minulle on yhdentekevää, kuinka paljon valinnanvaraa heidän joukossaan olisi.

2. Eivät he pääse tyrkyttämään itseään minulle, koska laitan valtaosan vasemmalle. Ja tottakai minulla, kuten kenellä tahansa. on valinnanvapaus siinä, kenen kanssa lähtee treffeille ja kenen kanssa ei. Itse esimerkiksi en lähtisi treffeille valtaosan kanssa. 

3. Huoh. Tämähän menee niin, että jos tekee mieli vielä katsella ja etsisellä uutta, silloin ei ole kiinnostus kovin suurta! Eli silloin mies ei ole oikea. Silloin, kun oikea tyyppi osuu kohdalle, eivät muut yksinkertaisesti enää kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä tapasin 2 kertaa. Ei ollut mun juttu. Parempi kun miehen tapaa ja tutustuu irl.

Vierailija
7/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ei todellakaan

2. ei todellakaan

3. ei 

Vierailija
9/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikkiin ei. 

Uskon kyllä, että Tinderissä voi tulla illuusio siitä, että kaikki sinkut ovat siellä vain sinua varten, eikä sitten osata tai pystytä pysähtymään siihen yhteen. Näin naisena tykkäyksiä tulee valtavasti, määrä vaan ei korvaa laatua. Harmittavan monella miehellä profiili on ihan ontto tai hupimielellä tehty. Todella harvoin match johtaa edes keskusteluun ja naisena aloitteiden teko ei johda yleensä yhtään mihinkään. Ja ei, en tykkäillyt mistään statusmiehistä vaan ihan tavallisista. Toistaiseksi Tinder on nyt tauolla itsellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi