Naapurin aija tuli aamuyosta kotiin vieraan daamin kanssa. Asumme rivarissa ja taksi ajoi suoraan oven eteen. Mina tietty hyppasin ylos katsomaan mita tapahtuu.
Saatanan naapurimme toi kotiinsa jonkun daamin. Perheen äiti on hyvä tuttu, ystäväksikin voisi jo sanoa. Oli lähtenyt viikonlopuksi lasten kanssa mummilaan.
Arvatkaa tekikö mieleni avata yöllä ovi ja sanoa huomenta. En saanut unta kun kelasin tapahtunutta. Olis varmaan pitänyt " keskeyttää" . Oliskohan äijä siinä vaiheessa tajunnut heittää sen daamin takaisin taksiin. Olen ikävässä välikädessä. Tiedän että perhe ja pesue palaa tänään illalla kotiin. Kerronko vai en. Tässä vaiheessa pidän suuni kiinni mutta itse toivoisin, että minulle vastaavassa tilanteessa kerrottaisiin.
Kommentit (23)
vaimo oli myöskin lasten kanssa jossain maalla, ja me saunoimme ja naimme ympäri taloa.
kaiken huippu tosiaan oli, kun menimme vilvoittelemaan ulkorappusille, niin mies halusi naida sielläkin.
hieman mietimme, että mitä jos naapuri kyttää ikkunastaan, mutta annoimme mennä silti. eikä naapurista ainakaan vaimon korviin kantautunut tietoa. jokainen huolehtikoon omista asioistaan.
että sellaista.
Riippuu täysin ystävyyden laadusta. Minä olen kertonut hyvälle ystävälleni, kun sain miehensä kiinni ' itse teosta' . Ja vastaavasti eräs toinen ystävättäreni on minulle kértonut, kun näki mieheni tekemässä tyhmyyksiä baarireissullansa. Molempien kanssa olen hyvä ystävä edelleen.