G: Miksi tyydyt vain yhteen tai kahteen lapseen?
Kun muoti-ilmiö tosiaan tuntuu olevan 3 tai enemmän.
Meillä 2 lasta ja enempää ei tule. Haluan, että lapseni saavat hyvät mahdollisuudet kouluttautumiseen ja että perheellämme on varaa matkustella, syödä ravintoloissa ja nauttia elämästä :)
Ainahan se vauvakuume välillä vaivaa, mutta nyt tuntuu hyvältä tämä ratkaisu eikä mieskään enempää lapsia halua.
Kommentit (25)
3 on mun mielestä maximi, niiden kanssamahtuu vielä normaaliin henkilöautoon.
lapsia ei ole tehty, ne on saatu. Kaksi lasta on meille hyvä tällä hetkellä, en ajattele lapsia lukumäärinä vaan nyt elämä tuntuu hyvälle näin. Kahden kanssa on ollut ihan tarpeeksi rankkaa joten miksi haluaisin vaikeammaksi elämän? On myös helpompi keskittyä näihin kahteen, heidän erityistarpeisiin jne. Mukavuudenhalua tietysti siinä on, mutta miksi meidän pitäisi saada kolmas?? Muodin takia?
Nyt minulla on yksi lapsi, mutta ei miestä joka soveltuisi isäksi. Ja varaakaan ei taitaisi olla kuin tähän yhteen, haluan hänelle hyvän koulutuksen, vakuutuksen terveyden turvaksi, hyvät vaatteet jne.
haluan, että lapsella on taloudellisesti hyvät olot, tahdon matkustella, mies ei ehkä halua lisää, olen aika työkeskeinen. Nyt yksi lapsi, toisesta ei vielä varmaa päätöstä. Mutta jos toinen tulee, lapsiluku on siinää. En ole ikinä halunnut useampia lapsia ja ikäkin alkaa jo painaa (37v).
T: yksi lapsi