Haluaisitteko Morren kaltaisen tyypin lastenne opettajaksi?
Kommentit (47)
Huomaa tosiaan sun rakentavasta kirjotustyylistä että ei oo kun putkinäkösyydellä suaki siunattu:Huolehdi omista vietoistas ja tutustumisistas,jookos
Voisitko ap selventää, mitä ajat takaa?
Tyyppi on satanisti, tahtoo uskonnonopetuksen pois koulusta ja tahtoo kaikkien taipuvan valtakulttuurin alaisuuteen.
Eikö opettaja saisi vapaa-ajallaan ottaa kärkevästi kantaa mihinkään? Sen pitäis nöyristellä ja kumarrella joka suuntaan vai?
Käsittääkseni Morren ulkoiset puitteetkin ovat aika kärkeviä; mustaa, hevaria jne
Itselläni on kristillinen maailmankatsomus enkä haluaisi satanistin opettavan lapsiani. Tuskin hän uskontoaan tuputtaakaan, mutta arvot ja asenteet paistaa kyllä läpi sanoissa ja teoissa. Haluan lasteni pysyvän satanismista kaukana.
En ole satanisti (enkä tiennyt, että Morrekin on). Hän on useissa eri aiheissa ainoa täällä kirjoittava, jolla on fiksut, perustellut mielipiteet.
Enemmän huolettaisi jos opettaja olisi vaikka scientologi :/ En ole itse satanisti, en tosin kristittykään.
Kun on perustellut mielipiteet, joihin ei osata esittää mitään vastalauseita.
Siitä seuraakin yleensä se henkilökohtaisuuksiin meneminen.
Vierailija:
Siitä seuraakin yleensä se henkilökohtaisuuksiin meneminen.
Morre on ilmeisen kiinnostunut monenlaisista asioista ja paljon suvaitsevaisempi, kuin monet muut täällä.
Vierailija:
Vierailija:
Siitä seuraakin yleensä se henkilökohtaisuuksiin meneminen.Morre on ilmeisen kiinnostunut monenlaisista asioista ja paljon suvaitsevaisempi, kuin monet muut täällä.
Totta, että tällä palstalla mennään henkilökohtaisuuksiin, jos ei enää keksitä mitään älykästä sanottavaa. Pidän Morrea fiksuna, mutta turhan kärkevänä lasteni opettajaksi.
Siis tietty fanaattisuus ja kärkevyys ärsyttää.
Kristityillähän on sitä varten ihan lähetyskäsky.
Satanismiin taas ei pyritä käännyttämään. Satanistiksi ei yleensä edes käännytä, vaan siihen kasvetaan.
Välillä enemmän aktiivinen, välillä vähemmän.
Minä en ole huomannut että hän olisi mitenkään kaikkitietävä. Eikö saisi kommentoida, jos tietää asioista?
Olen varmasti ahdasmielinen, mutta en hyväksy hänen harjoittamaansa uskontoa. Enkä hyväksy myöskään scientologiaa tai muuta yhtä epäilyttävää. Mutta ihmiset hyväksyn.
Vierailija:
Välillä enemmän aktiivinen, välillä vähemmän.Minä en ole huomannut että hän olisi mitenkään kaikkitietävä. Eikö saisi kommentoida, jos tietää asioista?
Joulun viettäminen ja jouluun tutustuminen on kaksi ihan eri asiaa! NUIJA!!