Tiedättekö miksen pääse irti tuosta Maddy-jutusta?
Mua ahdistaa ja inhottaa koko juttu jo ja alkaa olla ihan sama miten siinä käy jos mitenkään. Ja kävi miten kävi, Maddy lienee joka tapauksessa kuollut, jollei ihmettä tapahdu.
Mutta silti minut koukuttaa aina takaisin lukemaan noita typeriä lehtijuttuja Kate McCann. Minua niin niin vaivaa jokin hänen kuvissaan. Minusta tuntuu että kuvissa näytellään, en vaan pääse sitä tunteesta yli. Esim. tuo alla oleva kuva. Onko kukaan muu samaa mieltä? Olen ihan valmis uskomaan että vanhemmat on syyttömiä kunnes taas silmiin osuu joku kuva. Ärsyttävää.
http: // img. dailymail. co. uk/i/pix/2007/10_04/katetvDM2510b_228x228. jpg
Kommentit (2)
Kukaan ulkopuolinen ei voi ymmärtää sitä ahdistuksen/tunteiden määrää, mitä Madeleinen vanhemmat kokevat. Varmasti tuntevat syyllisyyttäkin. Tuossa lähettämässäsi linkissä oleva kuva ei kerro yhtään mitään. Meistä kaikista saa mitä ihmeelisempiä kuvia, joissa voimme olla syyllisen näköisiä mihin tahansa hirveyteen. Kaikki riippuu siitä millaisia kuvia media haluaa julkaista.
No entä sinä sitten? Ettet vaan kuulu siihen säälittävään porukkaan, joka painelee reloadia ja vastailee kaikkiin uusiin aloituksiin yhdellä ilkeällä lauseella ennen kuin kukaan muu ehtii. Sellaista ilmiötä olen täällä joskus ihmetellyt.