Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan ihastuneet teitä/lapsianne hoitavaan lääkäriin?

Vierailija
03.11.2007 |

Itse olen ja nykyään mieheni.

Olen vieläkin ihan hirveän rakastunut ja yhteistä taivalta 10 v takana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % niistä on sitä, että reppana nainen on lääpällään uljaaseen tohtoriin, jota ei voisi vähempää kiinnostaa. Onhan ne ihan kivoja kahvipöytäjuttuja ja kyllä näille naureskellaan ja paljon, mutta on se myös aika hirveää että ihminen sillälailla nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen. Kaikkein hauskimpia on gynekologimiesten kertomat jutut, en voi tajuta miten joku pöydällä puska levällään röhnöttävä valas voi luulla olevansa jotenkin kiihottava näky! ;D

T. naislääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika katkera, kun kauniit naiset vievät teidän työpaikan mieslääkärit.

Katkeran naisen kirjoitusta.

Vierailija
4/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voihan se lempi oikeastikin leimahtaa mutta enemmän poikkeuksia ovat. Lääkärit menee toisten lääkäreiden tai hoitsujen kanssa naimisiin.

terv toinen naislääkäri

Vierailija
5/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mieslääkäreistä on puisevia ja kuivia tyyppejä. Muutama viehättävämpi ui joukossa ja kerää huomiotamtyperällä flirtillään. Mielummin mieheksi roskakuski kuin lääkäri.

Vierailija
6/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tarvittaessa myös hoitanut sekä lastamme että minua eli sillä perusteella vastaus olisi kyllä.

Mutta olemme tunteneet toisemme 15-vuotiaista asti eli silloin, kun ensi kerran ihastuin ei mieheni todellakaan ollut lääkäri eli sillä perusteella vastaus olisi ei.

T: Lääkärin vaimo, joka ei ole lääkäri tai hoitaja. Mieheni yhdelläkään lääkärikaverilla (tarkoitan siis kavereita työn ulkopuolella) ei ole lääkäri- tai hoitajavaimoa.

Vierailija
7/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta irl kyllä voisi olla aika kamalaa, jos oma mies olisi vaikka osastonlääkärinä. Ja muutenkin olisi aika inhottavaa olla miehensä kanssa samassa työpaikassa. Kotona nähdään kyllä tarpeeksi:))

Vierailija
8/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkoisesti mikään komistus, mutta teki työtään todella sydämellä. En nyt ehkä ihastunut, mutta ihanaahan se oli kun joku kuunteli ja otti lapsen asiat tosissaan. oltiin juost lukemattomilla lääkäreillä ja kaikkien mielestä yihuolehtiva äiti, kunnes vakava sairaus diagnosoitiin ja päästiin lastenklinikalle tämän mukavan miehen hoitoon.

Vierailija
9/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: naislekuri

Vierailija
10/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on näennäisesti kiinnostunut sinusta. Vaikka tekeekin sitä virkansa puolesta. mutta joku erehtyy luulemaan, että lääkäriä oikeasti kiinnostaa

Vierailija
11/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri tarkoitan. On noloa , että kiinnostukseni on jonkun mielestä muuta kuin ammatillista. Ikäänkuin potilas olisi treffeillä, eikä lääkärillä.

T:naislekuri

Vierailija
12/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko ihan konkreettisia ehtotuksia? Tai muuten vaan alatyylisiä vihjailuja? Vai onko lääkäri kuitenkin sen verran suuri auktoriteetti, että ainakin selvät potilaat osaavat olla ihmisiksi?

Hoitajana alkaa välillä tympiä, kun menee huoneeseen, jossa vaikka 4-5 miespotilasta ja niitä vitsejä satelee.. Ja kun ne on kuullut sitten sata kertaa. Tiettyyn pisteeseen jaksan ja ymmärrän huumoria, mutta joskus jos potilasaines on kovin miesvoittoista, niin pitää kyllä tiukkaan pitää suu kiinni ja mietiä sitä ammatillisuutta.

Suurinosa potilaista kuitenkin lopettaa ne vihjailunsa, kun heille asiallisesti siitä ilmoittaa.

Vierailija
13/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti löytyy lääkäreitä vastaamaan

Vierailija
14/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ihastua lääkäriinsä? Useimmitenhan lääkärissäkäyntiin liittyy enemmän tai vähemmän huolta omasta tai lapsen terveydestä. Siinäkö mielentilassa pitäisi vielä ihastua? Minulla ainakin halumittari kääntyy miinukselle pienestäkin huolesta.

Käyttäydyn lääkärissä aina hyvin asiallisesti ja odotan sitä myös lääkäreiltä. Olisi erittäin asiatonta heiltä ruveta flirttailemaan potilasta hoitaessaan.

Yhden kerran minulle tosin kävi niin, että kun astuin lapseni kanssa uuden neuvolalääkärin huoneeseen, lääkärin ja minun katseet kohtasivat hetkeksi merkittävällä tavalla - se oli sellainen vaistonvarainen ällistyminen toisen viehättävyydestä. Lekuri kokosi onneksi itsensä saman tien ja niin tein minäkin. Ihmisiähän lääkäritkin ovat, kai he voivat " huomata" potilaansa myös seksuaalisessa mielessä. Mutta ammatillisuutta on se, ettei anna näiden juttujen vaikuttaa yhtään hoitosuhteeseen.

t. nainen, joka on flirttailee useinkin toisenlaisissa tilanteissa, lääkärissä ei koskaan

Vierailija
15/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina