Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkakiusaamisesta, auttakaa/neuvokaa!

Vierailija
03.11.2007 |

Onko joku kokenut vastaavaa?

Tai kerro miten sinä toimisit tilanteessani?

Minulla on n. 20 vuotta itseäni vanhempi kolleega joka silminnähden ei voi sietää minua. Hän tekee sen minulle ja muille hyvin selväksi. Työasioissa hän ei koskaan ole samaa mieltä kanssani, ja siihen on kai vain tyytyminen. Mutta hän arvostelee minua myös yksityisissä asioissani, joista hän ei todellakaan tiedä mitään. Lapseni on kuulemma ylivilkas (nähnyt lapseni pari kertaa max parin minuutin ajan), edellisestä työstäni minut kuulemma " pistettiin pihalle" kun " en oppinut tekemään kyseistä työtä kunnolla" . Hän ei koskaan tervehdi eikä katso minuunpäin.

Vihaan jo itsekin kaiken tämän jälkeen häntä ja oloni on tukala hänen seurassaan. Onneksi emme enää työskentele samoissa työtehtävissä! Näemme kuitenkin useita kertoja päivittäin ja toimimme samoissa työryhmissä.

Vaikea on olla kun tietää, että oma naama ärsyttää toista aivan älyttömän paljon ja halveksuntaa satelee niskaan. Olen luonteeltani tosi " pehmo" ja tunteikas. Ei auta vaikka kuinka kovetan itseäni niin sattuu ja PIRUN PALJON sattuukin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ihmiset vaistoaa sen heikon mutta vahvoille ne ei pärjää!

Vierailija
2/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puolustaudun?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät sille mistä kana pissii!! Tietty se on vaikeaa,jos on herkempi ihminen,kun taas mulle se on ihan luontasta: Mutta älä anna kenenkään pomppia silmilles

Vierailija
4/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan parhaan vinkin: älä välitä, älä kuuntele, älä katso. Kuvittele ympärillesi muuri kun olet samassa tilassa hänen kanssaa. Lisäksi tuollaiset kusipäät ei koskaan siedä sitä, että joku ei reagoi ollenkaan. Se on kaikista ärsyttävintä hänelle;)

Vierailija
5/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkamme kovaäänisin naisihminen - ja myös fyysiseltä olemukseltaan iso.

Todella uhkaava siis jo pelkällä olemuksellaan. Ja hän tietää sen.

ap

Vierailija
6/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entinen naapuri oli tollanen ja lisäks tosi kyylä ja kyllä mä otin aina yhteen sen naisen kans, koska mä en kuunnellut sen papatuksia ollenkaan ja kerran sanoi sille, että vois joskus pysähtyä miettimään mitä suustaan päästää niin muija rupes ihan änkyttämään,kun oli tottunut siihen että kaikki kumartaa hänen edessään

Vierailija
7/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap