voi miten onnellinen olen!
halusin vain kirjoittaa kertoakseni miten onnellinen olen ja miten paljon lastani rakastan.
Mulla on siis asperger-lapsi, jonka suhteen on ollut paljon huolta. No ainahan häntä rakastaa siitä huolesta riippumatta, mutta koko viikon hän on ollut aivan ihana, hyvinkäyttäytyvä niin kuin hän parhaimmillaan voi olla. TOi matematiikankin kokeesta kotiin kympin - hän on aina hyvä matematiikassa, mutta kokeet usein menevät pieleen koska jos ekana on jotain vaikeaa, hän ei pysty siirtymään seuraavaan tehtävään kun joku pakkomielle sanoo, että tehtävät on tehtävä järjestyksessä. Nyt hän näyttää päässeen jopa siitä ohi, sillä kokeessa oli yksi opettajan moka ja asia, jota ei vielä oltu edes opetettu näille lapsille ja siis tehtävä jota lapset eivät siis pystyneet tekemäänkään. Normaalisti tämmöisessä tilanteessa meidän poika olisi rypistänyt koko koepaperin ja heittänyt seinään, mutta nyt meni kaikki hyvin.
Kyllä elämä on ihanaa...
Kommentit (3)
Mukavaa, että osaat iloita, silloin pitääkin kun siihen on aihetta. Iloista joulunodotusta sinulle ja koko perheellesi!
ai miten ihanaa!
Ja kakkonen, kyllä teillakin näitä hetkiä tulee, eikö vaan!
Olen iloinen sinun puolestasi. On ihanaa, että erityislapsella menee jokin asia nappiin ja siitä osaa iloita kaksinverroin enemmän.
T: Erityislapsen äiti