Blackmore's Night
Kuka poistaa noita neitsyt-naisen keskusteluita, tylsää?
"Nice!!! En ole kirjaimellisesti koskaan tällä tavalla "randomilla" tavannut ketään muuta suomalaista, joka kuuntelisi Blackmore's Nightia. :D Onko sinulla mitään tiettyjä lempibiisejä, ja muistatko mikä oli ensimmäinen minkä kuulit?
Itse kuulin Ghost of a Rosen jo joskus ala-asteella, ja se oli menoa se. :D Muita "nuoruuden" suosikkeja olivat mm. Loreley, Way to Mandalay, Home Again, Under A Violet Moon ja The Clock Ticks On. Nykyiset lempparit varmaan Darkness ja Fires at Midnight.
Ap"
Tähän olin vastaamassa. Törmäsin bändiin ekan kerran varmaan parikymmentä vuotta sitten, taisi olla Shadow of the Moon, joka on edelleen yksi lemppareistani. Sitten meni kauan etten juuri kuunnellut, mutta muistin/löysin sen uudestaan muutama vuosi sitten. Muita lempi biisejäni on mm. Ghost of a Rose, Under a Violet Moon, Play Minstrel Play, Home Again, Fires at Midnight, Self Portrait-cover.
Kommentit (10)
Blackmore's Night?
Eilen täällä ei tunnettu edes Black Sabbathia.
Kiitos kun jaksoit vielä vastata tätä kautta!
Olen koko illan taistellut noita täysin mielivaltaisia poistoja vastaan, mutta kohta varmaan jo uni kutsuu, kun masentaa ettei mistään ehdi keskustella kun kaikki menee luiskaan.
Varsinkin, kun siinä edellisessäkin oli vain tuntikaupalla mukavia juttuja, retkeilystä ja musiikista sun muusta.
Mutta kiitos kaikille osallistuneille! <3 Voin vielä pitää tätä silmällä ja vastailla tänne, jos joku sattuu vielä olemaan juttutuulella. :P
Vierailija kirjoitti:
Blackmore's Night?
Eilen täällä ei tunnettu edes Black Sabbathia.
Ehkä täällä ei joka päivä ole samat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko illan taistellut noita täysin mielivaltaisia poistoja vastaan, mutta kohta varmaan jo uni kutsuu, kun masentaa ettei mistään ehdi keskustella kun kaikki menee luiskaan.
Varsinkin, kun siinä edellisessäkin oli vain tuntikaupalla mukavia juttuja, retkeilystä ja musiikista sun muusta.
Mutta kiitos kaikille osallistuneille! <3 Voin vielä pitää tätä silmällä ja vastailla tänne, jos joku sattuu vielä olemaan juttutuulella. :P
Niinpä, se oli kiva ketju, ei luulisi ketään ärsyttävän. Vaikutat kivalta tyypiltä, hyviä unia, itsekin täytyy tästä kohta joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, se oli kiva ketju, ei luulisi ketään ärsyttävän. Vaikutat kivalta tyypiltä, hyviä unia, itsekin täytyy tästä kohta joutua.
Ehkä toisaalta ihan hyvä, etteivät kaikki syvimmät salaisuudet jää mihinkään palstalle pyörimään, haha. Mutta kuin myös! Kiitos paljon seurasta ja hyviä öitä sinnekin.
N30
Olen nähnyt bändin kolme kertaa livenä. Ariel ehdoton suosikki. Ritchie on vaan sellainen äkäpussi, ettei yleisöä kumartele. Soittaa mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toisaalta ihan hyvä, etteivät kaikki syvimmät salaisuudet jää mihinkään palstalle pyörimään, haha. Mutta kuin myös! Kiitos paljon seurasta ja hyviä öitä sinnekin!
Kiitos!
Täytyy kyllä ihmetellä miksi joku haluaa kiusata poistamalla tuollaisia keskusteluita?