Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen kyhmyistä!!AHDISTAA!!

Vierailija
03.11.2007 |

siis mua ahdistaa..jokapuolella toitotetaan, että tutki rintasi...minä aloin tutkia ja tunnen kyhmyjä tms, jokapuolella, erityisesti vasemmasta rinnasta olen löytänyt jo vaikka mitä. Minulla on pienet A/B-kupin rinnat, joten kaikki tuntuu tosi helposti. Ovatko rinnan " normaalit" kyhmyt/tiehyet symmetrisia? Voiko rinta ärtyä jatkuvasta " tutkimisesta" ? Siis tämä on ahdistava...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorilla voi olla kyhmyiset rinnat. tutkituta jollain lääkärillä rintasi, niin saat mielenrauhan

Vierailija
2/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia petteja tms. voi hyvin olla rinnoissa. Jos painaa mieltä, käy tutkituttamassa lääkärillä. Niin mäkin tein. Ja omani kipeytyi aktiivisesta tutkinnasta... Lääkärin mukaan kaikki ok. Rauhoitti mieltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ovat maitorauhasia. Niitä on molemmissa rinnoissa ja koko rinnan alueella, jos olisi noin paljon syöpäkasvaimia niin olisi jo muunkinlaisia oireita. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi