Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisesta haaveilevia

02.11.2007 |

Onko muitakin? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppa keskustelemaan tuonne enskat/ensikot pinoon, sieltä löytyy :)

Vierailija
2/16 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta haaveillaan.

Joten nuo yrityksestä,kiertopäivistä yms puhumiset tuntuu niin kaukaselta...

Kait täällä nyt muitaki on? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan Dalvicci!

Oletko kenties sama ihminen joka kirjoittelee myös kaksplussan sivuilla? :P

Kuulin että täällä on hyvät keskustelu-palstat ni oli pakko tulla kattomaan :)

Vierailija
4/16 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vasta tosiaan haaveilen. Ei olla ruvettu vielä yrittämään, koska minulla on opiskelut kesken. Toisinaan olen hyvinkin asennoitunut siihen, että vielä pitää odottaa, mutta toisinaan taas tunteet ja haaveet nousee niin pintaan, ettei muusta elämästä meinaa mitään tulla! Mikäs tilanne sinulla?:)

Vierailija
5/16 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks haaveilija ilmoittautuu !

Mä olen kyllä töissä ja mieskin on, mutta ollaan niin vähän aikaa vasta tunnettu,eikä olla keritty yhteen edes muuttamaan :) Se on suurin jarruni tässä kuumeilussa ! Mut ainahan sitä saa kuumeilla ja haaveilla ! Siksi mäkään en tonne enskoihin halua kirjoitella,kun ei oo sellasta konkreettista kirjoteltavaa yrityksestä ja oviksesta jne :D Minkäs ikäisiä olette ?

Vierailija
6/16 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen myös esikoisesta.. itse opiskelen ja mies on töissä, ollaan vähän kahdenkympin suuremmalla puolella.. ollaan puhuttu asiasta lähes päivittäin mun aloitteesta perheenlisäystä kohtaan, mutta näillä näkymin tulis odottaa suunnilleen neljä vuotta... on kyllä vaikea tottua ajatukseen ja asennoitua siihen positiivisesti... mutta minkäs voi jos mies ei ole siihen vielä valmis... onneksi haaveitani ei kukaan voi multa pois viedä...=)

Vierailija
7/16 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerää,kun järki ja tunne ei kulje käsikädessä... Onko sulla kauan koulua sitten jäljellä?

Mä olen pohjustanut asiaa niin että toisilla menee vuosia yrittäessä..että jos nyt aloittaa niin...ei välttämättä heti tärppää :P

Mä olen 22 :)

Vierailija
8/16 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on vielä noin neljä vuotta koulua... mies haluais lapset sit kun mä oon valmistunut jotta sillon ois työt molemmilla ja voitas hankkia asunto.. onhan se ihan järkevää, mutta jos ne ei sitten tulekaan heti ekoilla yrityksillä ja joutuu monta vuotta yrittämään.. en haluis olla kolmekymppinen kun alan niitä vauvoja " tekemään" , vaikka ei siinä siis mitään pahaa ole jos siinä iässä haluaa niitä vasta saada, mutta omalla kohdallani haluaisin olla hieman nuorempi..=) montakohan riitaa ja itkua sitä vielä tän asian suhteen kerkiää siihen neljään vuoteen kokemaan... monen monta mut tuntien...=( mutta toivossa on hyvä elää...

Vierailija
9/16 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuo miehet taitaa muutenkin aina olla se " järjen ääni" ! Mä uskon sellaseen hitaaseen asian kypsyttelyyn...kyllä se ajatus varmasti sunkin miehesi mielessä pyörii kun salakavalasti siitä aina välillä puhelet ;)

Se vaan ei aina pidä paikkaansa ,että kun on asiat oikeen " pedannut" lasta varten, niin sitten ei onnistu. Monesti se stressi vaikuttaa raskautumiseen.

Minä olen kanssa samalla linjalla että nuorempana haluaisin lapset saada...:)

Vierailija
10/16 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullaki on koulu vielä kesken...Keväällä valmistun ja olis kiva jos pääsis töissä olemaan vähän aikaa :)

Mulla ikää 19 ja ukolla 23.

Jos löytyy porukkaa niin laitetaanko jotain pinoo tähän...Niin on selkeempi?

-Dalvicci-

Vierailija
11/16 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips !

Oon pinossa mukana ! Eikö ois kivempi pistää tällänen pienempi pino pystyyn , voihan sitä olla toinenkin esikkojen pino- eri nimellä vaan ;) ?

Vierailija
12/16 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vasta haaveilen vaavista, kun mieheni ei kuulemma ole vielä valmis, eikä osannut sanoa mitään aikaa milloin voisi olla valmis tj..

En millään malttaisi odottaa..

Luulin joku aika sitten että mieheni olisi lämpiämään päin, mutta se taisi olla vain harhakuvitelmaa..

Ei oo kivaa ei.

Kun on itse aivan valmis, mutta toinen ei ole..

Huoh, hankalaa.. On tässä itkuakin väännetty ja muuta..Kylläkin vain sellain että mieheni ei ole ollut näkemässä. On siitä meinannut riitaakin tulla, mutta olen hillinnyt itseni, onneksi.

Olen 20 ja mieheni on 23, että ainakaan iästä ei pitäisi olla kiinni..

Haluaisin niin olla sellainen nuori-äiti, mutta ei taida onnistua.

Vierailija
13/16 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun pinoon myöskin :)

Vierailija
14/16 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täälläkin. Oikeastaan ei ole muuta estettä kuin että -pakko myöntää- pelottaa. Oon kohta 25, mies on 25, oomme naimisissa, on omakotitalo, koira, kummallakin työ, miehel vakituinen. Kumpikin haluis lapsen. Eli miksei pillerit ole jo vedetty wc:stä alas. En osaa sanoa.. :(

Vierailija
15/16 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jarruna mies myöski.. mut nyt tosin oon oireillu siihen malliin et voisin jopa olla..sanoin että jätän ehkäisyn pois(pillerit ei vaan sovi mulle) mutta eihän ainakaan mitään vastaan laittanut kun sitten pupuiltiin..noh saa nyt nähdä,onko nää NIITÄ oireita vai jotain pms yms..huoh,vk pitäs vielä odottaa et saa testin tehtyä.Toedän vaan et kuitenkin karvas pettymys sieltä tulee!

No pidän toivoa yllä,sen jälkeenkin..

tuntuu että miehille tulee lapsi-kypsyys myöhemmin,mistäköhän mahtaa johtua?

Vierailija
16/16 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin täällä piinailen, ei olla pariin kuukauteen käytetty mitään ehkäisyä ja nyt pari päivää sitten pupuiltiin kyllä niin oikeeseen aikaan ( tai ainakin musta tuntui ovikselta....) et saa nähä miten käy !

Kertokaahan missä kiertopäivissä meette ? Mä oon nyt 17/24-30. Mulla toi kiertokin heittelee häränpyllyä,joten ovista on tosi vaikee bongata....

Ihan hirveää kun tätä asiaa ajattelee koko ajan..ja mies vielä heittää vielä löylyä kiukaalle lisää ja jauhaa samasta asiasta jännityksissään :D

Mä luulen et se perustuu ihan tähän naisten hoivaviettiin...se että nää meidän jäyhät ihanat ukkoset lämpenee hitaammin perheenlisäykselle. Ja miehillä ei se biologinen kello tikitä silleen kun naisilla...miehet aattelee JÄRKEVÄSTI...Onko rahaa jne :D