no nythän se myrkyn lykkäs...
Joo mulla on menkat ollut aina säännölliset. 28 on kierto ja sillä siisti. Ekat lapsen jälkeen 6/05 käytin ehkäisynä ehkäisypiikkiä.Huhtikuun 20.pvä en enää mennyt ottamaan piikkiä, vaan vauva on nyt tervetullut jos on tullakseen.
Mutta. Ensinnäkin toukokuun aikana mulla oli kahteen otteeseen menkat. Kp 13-16 ja nyt on jo kp 33. Eilen tein testin, mutta puhdas nega pätkähti ruutuun.
Että pikkusen on laittanut menkat sekaisin se piikki. En muuta kyllä keksi! Ja mitähän nytten?
Kommentit (3)
niin siis. ekat menkat sen piikin jälkeen tuli 13pvän päästä ja seuraavat 16 päivän päästä. Niistä viimeisimmistä menkoista on nyt niin kuin se 33kp. et sillai.
mä en oo tommosia piikkejä kokeillu, mutta aikanaan pillerien lopetus jätti yhdet kokonaan välistä ja heti tietysti luulin olevani raskaana ja toivoin, mutta ei.en uskonut edes negatiiviseen tulokseen ennen kun kävin neuvolassa kuulemassa saman tuomion. Tulin sitte pian raskaaksi ihan oikeesti.nyt noita on jo kaks ja kolmas tulee kun on sen aika.
Käsitinköhän ihan oikein, että sulla oli ne toiset menkat tavallaan kp 13-16?
Jos näin on niin lisäisin siihen sen 28 päivää mikä on normaali kiertosi ja jos ei menkkoja kuulu niin sitten testaisin. :)
Vielä ei välttämättä raskaus testissä näy jos sellainen on juuri alkanut.