Miksi jotkut pihtaa ja jotkut ei?
Lähinnä kiinnostaa naisten mielipiteet, koska en ymmärrä miten seksin pihtaaminen voi olla niin tärkeää, silläkin hinnalla että sillä saa parisuhteensa pilalle..
-nainen itsekin
Kommentit (53)
Juuri näin, juuri näin. Näin tämä kuvio toimii.
Tämän yhtälön kun suhteen osapuolet tajuaisivat niin suhde sujuu useimmiten mainiosti. Meillä tämä ei mene perille vaikka rautalangasta vääntää tai alleviivaa ja tavuttaa sanoman.
M32
Vierailija:
Meillä ainakin on suhteessa aina ongelmia samantien kun seksi loppuu.. Sitten kun pillua tulee tiiviisti niin olen mukava ja autan mielelläni kodin askareissa ja molemmat on paremmalla tuulella...
parisuhteessa ei ole seksiä niin sitten ei tosiaankaan suju mikään!
Olen itse huomannut sen. Mies on paljon mukavampi kun saa seksiä tarpeeksi. Ja onhan itselläkin mukava olo kun on saanut.
Ja älkää naiset nipottako siitä nettiseksin katselusta, ei siinä ole mitään pahaa! Kurkatkaa itse joskus kyseisille sivuille, ei niillä sivuilla nainenkaan kylmäksi jää! Jokaiselle löytyy jotakin, nam!
N31
Itse tulen vihaiseksi, jos en saa, oikein alkaa päätä särkemään ja tekee mieli tiuskia.
Olen siis nainen.
Miehestäni kuultaa läpi se, että häntä vähän jo kyllästyttää. Hän ottaa niin sairaanlaiset paineet pikkuveljensä suorituksesta ja kun on sellainen ujolainen. Mua ärsyttää välillä ihan todella hänen rautakangella kampeamisensa mukaan pehkuun.
Hän ei ole enää hetkeen minua edes suudellut himokkaasti tai oma-aloittesesti " sillä tavalla" saatika sitten kehunut ulkonäköäni tms. Luulee varmaan, että ne suhteen alkuaikoina kuullut kehut vielä mua lämmittää. Asia on niin, että naista pitää vähän liehakoida ja haluta näkyvästi. Ainakin minua, että en tunne itseäni raiskaajaksi?!
1) Seksuaaliset tarpeemme eivät sovi yhteen, haluamme aivan erilaista seksiä. Mies ei tykkää minun tavastani ja minä en tykkää miehen tavasta. Ongelma on tullut esille vasta nyt kun mies on avautunut haluistaan ja ilmoittanut seksimme olevan tylsää ja ettei hän siitä nauti. Minulle riittäisi mainiosti vuodesta toiseen suuseksi ja yhdyntä, mies kaipaa anaalia, naamalle laukeamisia, temppuja ja showmeininkiä.
2) Muutenkaan ei tee mieli, en ole jaksanut masturboida viimeisen vuiden aikana kuin ehkä kymmenen kertaa. En tiedä miksi.
3) En ole koskaan erityisesti nauttinut seksistä, saan kyllä orgasmin, mutta silti pidän seksiä suhtkoht laimeana juttuna. Ja orkut voin hommata itsekin paljon paremmin ja nopeammin kuin miehen kanssa.
Nuo " pihtarivaimot" on jo legenda, mutta sitten miettii että miksi tälläinen seksuaalisesti hyvin halukas nainen päätyy yhteen miehen kanssa, jonka halut vähenevät vuosi vuodelta.. Välillä naurattaa tätä lukiessa, että pitäisi pihtarimiehet- ja naiset laittaa keskenään pariskunniksi, ja halukkaat taas omiksi pareikseen. Voi sitä auvoisuutta, ei tarvitsisi enää kenenkään valittaa :).
Voi olla että tietyn elämänvaiheen jälkeen suhteen osapuolien seksuaalisuus muuttuu niin radikaalisti että halut eivät enää mene tasan, vaikka ne aiemmin ovat niin tehneetkin.
Jos suhteen toinen osapuoli on seksuaalisesti halukas ja toista ei seksi kiinnosta ollenkaan, on tilanne ongelmallinen. Tämä väistämättä pistää ajattelemaan ylipäätään parisuhteen merkistystä, arvoa ja ihmisen luonnetta seksuaalisena olentona. Ehkäpä ihminen ei alunperinkään ole yksiavioinen vaan moniavioinen eläin, joka on tarkoitettu vaihtamaan pariaan sykleissä. Eihän elämän sentään pitäsi perustua pihtailuun, valittamiseen, kärvistelyyn, tyytymättömyyteen ja odotteluun, vaan antamiseen, iloon ja nautintoon.
M32
Vierailija:
Nuo " pihtarivaimot" on jo legenda, mutta sitten miettii että miksi tälläinen seksuaalisesti hyvin halukas nainen päätyy yhteen miehen kanssa, jonka halut vähenevät vuosi vuodelta.. Välillä naurattaa tätä lukiessa, että pitäisi pihtarimiehet- ja naiset laittaa keskenään pariskunniksi, ja halukkaat taas omiksi pareikseen. Voi sitä auvoisuutta, ei tarvitsisi enää kenenkään valittaa :).
Meidän perheessä ei ole sellaista asiaa jossa syy tai vika ei olisi minussa. Jos olen poissa esimerkiksi töissä tai matkoilla, niin syy voi olla se etten ollut paikalla...
Haluttomuuden syy on milloin mikäkin asia jonka olen tehnyt väärin. Ollut liian aktiivinen enkä antanut vaimolleni aikaa ja rauhaa, tai sitten liian välinpitämätön ja poissaoleva. Joko liian määräilevä tai liian nöyrä. Jos yritän huumorilla niin panen parisuhdetta ronskisti halvalla tai sitten olen liian tosikko jolla ei ole pilkettä silmäkulmassa.
Oli asia ja vinkkeli mikä tahansa, syy on aina miehessä.
Olisi kai hyvä aika opettaa pojillekin tämä tosiasia ennen kuin aikuisena joutuvat karvaasti sen kokemaan.
Annan sinulle yksinkertasen vinkin.. HAKKAA SE ÄMMÄ niin loppuu se piipitys. Naiset tarttee kuria! ei saa löysätä liikaa nuoraa tai nainen alkaa käyttäytymään juuri tuolla tavalla.. Kuvittelee että hänellä on jotain helvetin oikeuksia heheh ei tässä kämpässä ei todellakaan.
Vaikka tuskin tuo vastaus oli kovinkaan vakavasti tarkoitettu.
Väkivaltaa suhteessamme oli kyllä aikaisemmin, vaimoni taholta. Hän löi vihaisena, ja kehtasi jopa väittää minua väkivaltaiseksi kunnes lopulta aloin kysymään häneltä muistuuko mieleen milloin olisin häntä lyönyt. En ikinä. Minulla sen sijaan on ollut paljon mustelmia hänen lyömisistään ja potkimisistaan. Kun hän joutui tunnustamaan tämän terapeutille fyysinen väkivalta loppui.
jos useampi suomalainen mies osaisi puhua ja pitäisi tunteiden näyttämistä ja romantiikkaa normaalina toimintana.
Samoin, jos useampi suomalainen nainen lakkaisi olemasta itsekäs ja oikukas pirttihirmu ja relaisi tiskipöydän kiillottamisessa.
meilläkin olisi helpompaa, kun mies kertoisi enemmän MIKSI on passiivinen ja ujo?!? MIKSI stressaa itseään ja mahaansa tmv minun, lähimmän ihmisensä seurassa?? Miksi panttaa intohimoa ja kiihkoa jossakin " loukossa?! haluaisin VAIN TIETÄÄ!!
Kovasti on tämä keskustelu keskittynyt pihtarinaisiin. On näitä miehissäkin. Meillä mieheni kanssa ollaan asiasta keskusteltu. Hän on todennut, että ei vaan halua seksiä niin kovin usein. Hyppäämme sänkyyn kerran tai kaksi kuussa. Lopun ajan sitten huolehdin itse itsestäni. Välillä tilanne on stressannut pahan kerran, mutta kun keskustelussa selvisi, että tilanne häiritsee miestänikin, helpotti kovasti. Itsetuntoahan tuo toisen pihtaaminen eniten kaihertaa.
Mies tai nainen, melkein kaikilla on joskus sellainen hetki, että seksi ei haluta. Välillä innostaa sitten enemmän ja välillä vähemmän. Sellaista elämä on. Pääasia, että keskusteluyhteys ja läheisyys säilyvät. Pettäminen johtuu uskoakseni useimmiten vain siitä, että asioista ei ole osattu keskustella!
Se on kyllä jännä miten monesti toi naisten haluttomuus saadaan kännettyä jollain tavalla miehen viaksi.. Vaikka suurinosa noista ongelmista korjaantuis sillä kun annettas pillua. Miehestä tulee kaikinpuolin vittumainen kun ei saa edes pillua koska kyllähän se siltä tuntuu että koko suhteessa ei ole järkeä ja miksi yrittää mitään kun ei se mitään muuta.. Uskon että haluttomuus on suurimmaks osaks kiinni hormoneista ja sitten vaan uskotellaan itselle että vittukun mies tekee sitä ja tätä ja ei voi koskaan tehdä sitä että vähemmästäkin menee halut.. Kannattaa juoda alkoholia useammin niin johan alkaa pimpero kostumaan ;) Meillä ainakin on suhteessa aina ongelmia samantien kun seksi loppuu.. Sitten kun pillua tulee tiiviisti niin olen mukava ja autan mielelläni kodin askareissa ja molemmat on paremmalla tuulella...