Tuleekohan perhe kaupan päälle, jos ostan tämän asunnon?
"Luotamme asiakkaiden arviointikykyyn emmekä ala stailaaman asuntoa esittelyä varten, voit tulla katsomaan milloin vain, jos saat sijaa kolmen lapsen leluvuoren keskeltä, ja koiran ja kissan karvat eivät häiritse sinua. Myymme asunnon itse ilman välittäjää. Valokuvia lähetetään lisää sähköpostilla"
Minä haluaisin nähdä isän suihkussa ja äidin pesemässä lattioita, pitäisiköhän pyytää kuvia?
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartm…
Kommentit (5)
Ei vaan kovin informatiivinen itse asunnon suhteen, perhe tulee kyllä tutuksi ja kuva että sielä on mukava elää, ja kiva järjestää juhlia ja mahtuu hyvin leikkimään.
Asunto kuulostaa juuri sellaiselta mitä ollaan etsitty ja jos ei olisi jo ostettu toisaalta, olisi menty kyllä varmasti katsomaan.
laittaa lasten kuvia nettiin, kun ilmoituksessa on vielä osoitekin.
asuntoa perhealbumin perusteella. Asuntokuvien ottaminen ei vie tolkuttomasti aikaa.
Sen varmaan muistaa erilailla kuin sata muuta ilmoitusta jotka ovat kuin kloonattuja.
Todelliset ostajaehdokkaat varmaan ottavat yhteyttä sähköpostitse ja pyytävät lisätietoja.
Valtaosahan näillä sivuilla pyörivistä ei ole vakavasti tällähetkellä ostoaikeissa vaan katselevat/ arvostelevat sisustuksia ja toisten koteja. Tämmöistä tirkistelykulttuuria. Eli ilmoitus antoi juuri sitä mitä haettiin.
Pohjapiirustus olisi kyllä ollut kiva jo esittely vaiheessa.
hinta putoaa? Haluaisin mieluummin tyttölapsia ja kauniita kissoja, onnistuukohan se?