Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua olen viikonloppuna sekä syönyt että shoppaillut yksinäisyyteen ja rakkaudenpuutteeseen

Vierailija
08.10.2023 |

Kroppa on huutanut viikon lohtukorvapuusteja. Enkä tiedä että tuleeko syömisestä/ostoksista loppupeleissä edes hyvä olo.
Miten estää ettei tuosta tule tapa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat miehiä.

Vierailija
2/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt sitä samaa, eli shoppaillut yli puoli vuotta. Rahaa on mennyt vaatteisiin jo lähes 1000 euroa. Suosittelen muille samaa, eli lopettamaan shoppailun, eli tuhlailun. Rahat vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä? Söin pussillisen korvapuusteja, jotka vielä lisäksi dippasin valmiiseen vaniljakreemiin suoraan purkista. Lisäksi on uponnut pizzaa, pastaa ja sipsejä sekä paketillinen Jaffa-keksejä. Vihaan itteäni!

Vierailija
4/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 000€ velkaa shoppailusta ja ruoka-addiktiosta :( miten tästä kierteestä pääsee pois? Tunnen oloni riivatuksi.

Vierailija
5/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta herkkujen vetämiseen saattaa vaikuttaa myös vuodenaika. Onko sulla ystäviä/läheisiä, joita voisit tavata? Minulla sosiaaliset kontaktit vähentää herkkujen ja ostelun tarvetta. Entä onko mieluisaa liikuntaharrastusta? Siitäkin voi saada endorfiineja.

Vierailija
6/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Söin pussillisen korvapuusteja, jotka vielä lisäksi dippasin valmiiseen vaniljakreemiin suoraan purkista. Lisäksi on uponnut pizzaa, pastaa ja sipsejä sekä paketillinen Jaffa-keksejä. Vihaan itteäni!

Oih, kiitos tästä vinkistä!

Vierailija
7/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä.

Vierailija
8/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat miehiä.

Vihaan? Miksi mä niitä vihaisin? Ap

Vierailija
9/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle ratkaistu. Se ei ole sitä mitä haluaisit, mutta se auttaa.

Urheile.

Ole hyvä.

Vierailija
10/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta herkkujen vetämiseen saattaa vaikuttaa myös vuodenaika. Onko sulla ystäviä/läheisiä, joita voisit tavata? Minulla sosiaaliset kontaktit vähentää herkkujen ja ostelun tarvetta. Entä onko mieluisaa liikuntaharrastusta? Siitäkin voi saada endorfiineja.

Sivusta vastaan, että ei ole sosiaalista elämää käytännössä lainkaan eikä se ole oma tahto. Shoppailuaddiktion olen onneksi saanut suitsittua (vähän pakkokin koska oikeasti alkaa olla kaikki nurkat pyöreinä sisustustavaraa ja vaatetta) eikä herkuttelukaan ole kuin satunnaista, mutta silloin se kyllä lähtee ihan käsistä ja näin syksyllä tuntuu olevan aina hankalinta hillitä itseään.

Ja niin se liikunta.. Hirmuisesti ei mieltä ylennä lenkkeily täällä ankealla pk-seudulla kun ei pääse kunnolla metsään ja sellaiseen omaan rauhaan, mutta kyllä sitä silti ihan oman jaksamisen/terveyden takia on vaan pakko jaksaa suorittaa.

Olisi ihanaa kun pääsisi liki suoraan ulko-ovesta jonnekin polkujuoksemaan sekä talvella hiihtämään ja lumikenkäilemään. Onneksi en sentään ole ostanut vielä suksia johonkin nurkkaan odottamaan sitä hetkeä että se omannäköinen elämä vihdoin alkaisi ;-)

Vierailija
11/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä syntisen hyvää! :D Ihan vasta tajusin tehdä noin ja mennyt jo kaksi purkillista vaniljakreemiä.

Vierailija
12/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kaveri, mutta he pariutuneet parin vuoden sisällä ja heillä nyt omat kuviot kumppaneidensa kanssa. Kavereitakin kyllä vähän ikävä.

Pari krt viikossa käyn salilla, ja teen kyllä yksinkin asioita, eilen kaupoilla, tänään leffassa. Ap

Vierailija
13/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova k yrpä auttaa tällaiseen ahdistuksiin, ei vaadi parisuhdetta vaan kunnon toimintaa...

Vierailija
14/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä syntisen hyvää! :D Ihan vasta tajusin tehdä noin ja mennyt jo kaksi purkillista vaniljakreemiä.

Kohta luetaan lehdistä kuinka kauppiaat on aivan kummissaan vaniljakreemin yhtäkkisestä menekistä..