Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjelmaa 6-vuotissynttäreille?

01.11.2007 |

Meillä lähestyy pojan ekat kaverisynttärit ja jotain ohjelmaa olisi kiva keksiä. Mutta mitä?! Koskaan aikaisemmin en siis ole kaverisynttäreitä järjestänyt eikä poikani ole sellaisilla käynyt, joten pää lyö tyhjää. Antakaa ideoita!

Vieraiksi tulee kolme 6-vuotiasta poikaa, lisäksi menossa ovat mukana päivänsankarin 4- ja 1,5-vuotiaat pikkuveljet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikittiin meillä 6-vuotissynttäreillä. Poika piirsi itse " aasin" ja siihen hännän. Vuosi sitten piirustustaidoton äiti meni matalasta aidasta ja käytti paperilautasta, johon isä (!) piirsi silmät ja suun. Punainen kevyt pallo toimi nenänä, joka kiinnitettiin sinitarralla pahvilautaseen. Lapset tykkäsivät leikistä kovasti.

Leikimme myös pullonpyöritystä: synttärisankari avasi sen lahjan, johin pullonsuu osoitti. Lahjat siis avattiin vasta kun kaikki vieraat olivat saapuneet.

Kim-leikkiä leikimme myös, osa vieraista. Siis: joitakin tavaroita pöydällä, leikkijät sulkevat silmänsä ja leikinjohtaja ottaa yhden tavaran pois. Se joka arvaa ensimmäisenä, mikä tavara puuttuu, saa ottaa seuraavan tavaran pois.

Meillä oli juhlijoita 8 (vieraita ja sisaruksia, 1,5-7v.), joista osa leikki yhteisiä leikkiä, osa leikki lastenhuoneessa. Toimi hyvin. Juhlat kestivät 1,5h, mutta 1h olisi riittänyt myös hyvin.

Täältä löytyi vinkkejä: http://www.carneval.net/

Googletin muistaakseni myös sanalla " lastenkutsut"

Vierailija
2/2 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää 7v ja eskarilaisia kavereita tulossa juhliin.

Poika itse keksi semmoisen että piilotetaan tikkareita ja lapset etsivät niitä ja sitten kun ne on löydetty niin ne jaetaan kaikkien etsijöiden kesken.

Muuta ohjelmaa ei ole vielä synttäreille keksitty...Kovassa mietinnässä siis tääläkin.

Itse ostimme kaupasta 0.10¿ maksavia tikkareita eli ei tule kovin kalliiksi kuitenkaan tuo leikki vaikka ostaisi useammankin tikkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla