Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä en tykkää sexsistä

Vierailija
31.10.2007 |

halailu,hieronta mukuvaa, olen sellanen sylikissa. kolmekymppinen nainen, aina ollu tämmönen. Onkohan se kovinki outoa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdonkin! ei musta outoa, kaikki erilaisia

Vierailija
2/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla lailla kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pakkohan" sitä on parisuhteessa seksiin suostua. Miehellä omat tarpeet. Pakkopullaa, en nauti. Se totta et naiset suostuu seksiin saadakseen hellyyttä, miehet antaa hellyyttä saadakseen seksiä

Vierailija
4/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä teillä aivot pöksyissä (pikkasen provoo) päätöksenteko tapahtuu " alakerrassa" . Jos " kompanssi" näyttää tonne, sinne siis :D

Vierailija
5/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan paljon? Mulle asia on kyllä aiheuttanut todella paljon ahdistusta ja huonommuuden tunteita.

Vierailija
6/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tällänen, minkäs teet. Kuka sen määrittää mikä on " normaalia" Tämä normaalia mulle. helpottaa usein kun laskee leikkiä vaikeistakin asoista. nuorempana tunsin itseni oudoksi, en enää

Vierailija
7/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö hän silti nauttimaan? Saatko orgasmin jne?

Meillä seksi on karseaa pakkopullaa, jossa nylkytetään menemään jyyst jyyst jyyst eikä kumpikaan saa. Toivotonta..

Vierailija
8/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että nauttii. Enhän mä nyt kumminkaan ole niin että hohhoijaa, vaan yritän " päästä tunnelmaan" . meillä kaikkea muutakin " kivaa" kun pelkkää seksiä. Kaikestahan saa ongelman, jos sen tekee.

Vierailija
9/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta. Mutta sitten mies sanoi ettei tykkää siitä että teeskentelen. Enkä ole koskaan hirveästi edes liioitellut, koettanut vaan vähän näyttää siltä että tykkään. Että en tiedä miten pitäis sitten olla. Kun mitään ei tunne ei tunne. Ja jos teeskennellä ei saa, niin...

Vierailija
10/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyse teeskentelystä. sille tielle ei kannata lähteä. Kyse toisen huomioimisesta. Mutta uso pois, tiedän kyllä mitä meinaat! Ei sitten ykskään mies " uskaltanu" vastata.. :(

Vierailija
11/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos yritän olla jotenkin kiimaisempi että miestä kiihottaisi enemmän, siitä paistaa teeskentely, ja edelleenkään mies ei saa. Nykyään inhoan seksiä syvästi. Eilen mies laittoi kädet hartioille -> seksi mielessä, koska mistään muusta syystä mies koske. I swear to god, teki mieli PURRA kuin koira.

Vierailija
12/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin aivan hyvin elää ilman seksiä loppuelämäni, ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
13/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koske muuten kun seksi mielessä..no huh. Sun tilanne ihan toinen. Mä en tiedä mitä sanoa, veti hiljaseks

Vierailija
14/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano sitä, etteikö ole normaalia olla kiinnostumatta seksistä. Mulla ei ole kovinkaan paljon tietoa asiasta.

Seksi on mahdollista olla voimavara joillekin ja ilon asia. Kannattaa tutkia josko jokin asia plokkaa tämän mahdollisuuden.

Vierailija
15/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti, niin henkisesti ei ollut ikinä läsnä. Luki vaan lehteä ja katsoi uutisia, ja murahteli kun piti liian kovaa meteliä... Uskon että tuo vaikuttaa ainakin mulla. 17

Vierailija
16/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä käsitellään seksuaalisuutta parisuhteessa.

Vierailija
17/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästiin asian ytimeen. Mä näin lapsena seksiä, traumoja, Isä löi äitiä, jos ei suostunu seksiin. Seksi oli meillä hävettävä asia

Vierailija
18/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee siitä ihan kamalan ahdistunut olo, tuntuu siltä, että on pakko päästä pois.

Vierailija
19/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuspsykologi tai seurakunnan psykologi tulee mieleen jos ei ole rahaa laittaa terapiaan.

Mulla on samoantyyppisiä kokemuksia lapsuudessa. Äidillä vaihtuvia kumppaneita ja näin tietenkin kaikenlaista. Isä välinpitämätön ja tunnekylmä. Setä lapsista kiinnostunut väärällä tavalla (joka ei kylläkään muistaakseni koskenut muhun, mutta oli paljon mun kanssa.) Välinpitämättömyyttä ja kylmyyttä ja heitteillejättöä paljon. Siinä sitä on selvittelemistä. Olen käynyt terveyskeskuspsykologilla muutamia kertoja ja eräässä naisten keskusteluryhmässä, missä näitä on purettu.

Vierailija:

päästiin asian ytimeen. Mä näin lapsena seksiä, traumoja, Isä löi äitiä, jos ei suostunu seksiin. Seksi oli meillä hävettävä asia

Vierailija
20/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en minäkään. Nuorempana vielä tykkäsin, ihan siis joskus 17-19-vuotiaana, mutta nykyään en yhtään.

Koska olet joskus tykännyt seksistä. Nyt on sitten jotain syitä miksi seksi ei maistu. Minä, siis tuo jolla on noita ongelmia miehen & seksin kanssa, en ole koskaan piitannut seksistä vähääkään. Kertaakaan en ole suudellut tai harrastanut seksiä muuten kuin " pakosta" . Eikä kyse ole siitä etten ole löytänyt oikeaa miestä tms. Varmasti minulla on myös traumoja, koska en pidä edes läheisyydestä. Mutta siis uskon että voi olla olemassa ihmisiä, joita seksi ei vaan oikeasti kiinnosta. Asiaa on tutkittu joillakin lampailla muistaakseni, ja joukossa on muutama prosentti, joita ei kiinnosta sekstailu kummankaan sukupuolen kanssa. Miksei ihmisellä voisi olla sama juttu.