Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä en tykkää sexsistä

Vierailija
31.10.2007 |

halailu,hieronta mukuvaa, olen sellanen sylikissa. kolmekymppinen nainen, aina ollu tämmönen. Onkohan se kovinki outoa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta läheisyydestä tuli peikko, en tajua miksi.

Vierailija
22/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ierailija:

Vierailija:

en minäkään. Nuorempana vielä tykkäsin, ihan siis joskus 17-19-vuotiaana, mutta nykyään en yhtään.

Koska olet joskus tykännyt seksistä. Nyt on sitten jotain syitä miksi seksi ei maistu. Minä, siis tuo jolla on noita ongelmia miehen & seksin kanssa, en ole koskaan piitannut seksistä vähääkään. Kertaakaan en ole suudellut tai harrastanut seksiä muuten kuin " pakosta" . Eikä kyse ole siitä etten ole löytänyt oikeaa miestä tms. Varmasti minulla on myös traumoja, koska en pidä edes läheisyydestä. Mutta siis uskon että voi olla olemassa ihmisiä, joita seksi ei vaan oikeasti kiinnosta. Asiaa on tutkittu joillakin lampailla muistaakseni, ja joukossa on muutama prosentti, joita ei kiinnosta sekstailu kummankaan sukupuolen kanssa. Miksei ihmisellä voisi olla sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuuden kanssa on tehtävä töitä ja pidettävä haluja yllä. Ihan itsensä takia, ei sen takia että miehellä ois kivaa. Vaanoman hyvinvoinnin vuoksi. Tutkimukset osoittavat, että sekswi on terveellistä, pitää yllä mielenterveyttä ja fyysistä terveyttä. Edellyttäenh, että seksi on kumppanin kanssa terveellä pohjalla, ettei kukaan käytä hyväksi ketään.

Borgå72: