Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUUT tiistaina

30.10.2007 |

Ja ketäs on jäljellä???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kellään enää montaa päivää aikaa kasvatella pinoja, joten kaikki nyt mars mars pinoooooooon!

Tännepä ei mitään uutta. Ei supistele kipeesti jne. Mutta vauva on alottanu iltasin tosiaan semmosen jytäjumpan että oksat pois. Sattuu melkein enemmän mitä synnytyssupistukset! Eilen jo ekaa kertaa ukolle totesin että eikö se isänpäivä vois olla jo vaikka huomenna, eli alkaa meikälläkin mieli muuttua tuosta hyvästä synnytysajankohdasta :) :S. Eikös ne kaikki yleensä sano että vauva rauhoittuu ennen synnytystä :D, buahahaaaaaa siinä tapauksessa tää kaveri on niin kuin siskonsa eikä halua tulla pois ilman että se pakotetaan siihen..

Joo mut nyt tää taas hyppää fillarin selkään ja lähtee kouluun..

Väpä ja touho 40+1

Vierailija
2/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne vaan perjantaina alkaneet supistukset, johti siihen, että lauantaina mentiin päivällä synnärille.

Lauantai-iltana meille syntyikin tummatukkainen ja tomera poika, 3390g ja 51cm viikoilla 40+2. Synnytyksen kokonaiskesto oli noin 8h, salissa olin 5h.

Eilen päästiin jo kotiin ja Nyt totutellaan eloon tissitakiaisen kanssa :)

myrskyruusu ja poika 3vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myrskyruusulle! Me muutama hassu lokakuinen täällä vaan roikutaan. Voi kun alkais jo tapahtua jotain. Ei mitään uutta. Aamulla kävin kaupungilla shoppailemassa, muutama kivuton suppari siitä ja nyt armoton väsymys.

Ilmoitelkaa nyt vielä olemassaolostanne loput kokonaiset jos enää ketään mun ja väpän lisäksi on.

Nezzie 40+3

Vierailija
4/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne kaikki ny ole samana päivänä synnyttämään lähteneet :D... vai onko?? :)

No Nezzie, roikutaan me sitten sinne marraskuulle ja pidetään yllä megapinoja :P.

Jaahas mahassa alkaa taas jytinä, voi ei.. minnuu nykyään jo vähän pelottaa kun tuo jytä alkaa, tekee niin paljon kipeetä että.

MYRSKYRUUSULLE ONNITTELUT!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, ei tietoakaan supistuksista. Kaikki keinot on muuten kokeiltu, ässät (paitsi sauna, kun ollaan ulkomailla), yrttikylvyt, teet, kävelyt, rentoutumiset, vyöhyketerapia ja akupisteiden painelu. Eli olen luovuttanut viimeisenkin toiveen siitä, että voisin saada itse homman jotenkin käyntiin. Huijausta kaikki tyynni. Yritän olla koko ajan odottamatta sitä ekaa kivuliasta supistusta, mutta silti huomaan kuulostelevani vartaloani koko ajan.

TAUSTAILIJAT KEHIIN. Samaa mieltä. Ymmärrän kyllä, jos ei huvita kirjoitella, toisaalta ei tapahdu mitään positiivista ja toisaalta kyllä mua rehellisesti myös masentaa nähdä, miten muut saa nyytin kainaloon, mutta itse täällä kärvistelen selkäkivuissa....

Mutta eiköhän meitä täällä vielä muutama ole.... Oliskohan pitänyt alunperinkin mennä marraskuun pinoon, olisi ollut kiva sitten saada vaavi ekojen joukossa, hehe.... ;)

AJL 40+

Vierailija
6/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei tapahdu mitään, hyvin pilvinen päivä ja kävin tos vähän kävelemäs, mutta kauas ei voi lähteä, on toi kävely niin vaikeaa....

Oon tässä ajatellu tulevaa isänpäivää, ensimmäinen sitten meillä kun tuo maha-asukki vain suostui tulemaan ennen sitä. Ei oikein vielä osaa päättää ostaa mitään netistäkään isänpäiväksi.

Mä oon ollut nyt niin kauan kotona, että mulla ei kertakaikkiaan oo täällä enää mitään järjestämistäkään, kun muutettiin jo heinäkuulla uuteen vuokrakämppään. Tuntuu niin pitkälliseltä, kirjastosta on koluttunu kaikki uusimmat kirjat ja nettikään ei aina huvita.

Käsityöt multa jää aina kesken, en aloita nyt mitään, joten onko teillä jotain uusia vinkkejä miten nää viimeset päivät ennen syntymää saa kulumaan muutaku nukkumalla ?????

Keno100 RV40+3

Vierailija
7/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina jo ehdin palstailemaan aamusta ja huokailemaan kun mitään ei tapahdu....No iltapäivästä alkoi tapahtua rytinällä....

Terve poika syntyi klo 20.28 pe 26.10. Synnytyksen kesto n. 7h, josta sairaalassa 1h20min=) Pikkumiehen mitat: 3850g ja 54cm!

Eilen päästiin kotiin, nyt harjoitellaan eloa kahden pojan vanhempina=)

Aikamoista vilskettä tähän asti, mutta eiköhän tämä tästä....

Onnea Myrskyruusullekin!! Taisi olla jo muitakin vauvautuneita....Kirjoittelen myöhemmin tarinaa synnytyksestä....

TSEMPPIÄ lopuille lokakusille!!!!

Kiiuli&pikkumies 4vrk

Vierailija
8/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä taustailija hyppää mukaan ketjuun. Olen seuraillut lokauisten keskusteluja jo kuukauisia, mutta en ole osallistunut keskusteluun aikaisemmin.

Olen 35-vuotias, asun Saksassa ja odotamme toista lasta. Esikoinen on 2-vuotias, syntyi luomusti tasan laskettuna aikana! Tämä kakkonen ei käyttäydy yhtä hyvin... Nyt on jo 41+2 ja suppareista ei tietoakaan (harjoitussuppareita on muutama ollut). Syntyyköhän tämä vauveli koskaan!?! Kaikki arvot ovat erittäin hyvät, joten käynnistyksen kanssa ei ole lääkärin mukaan kiirettä. Itsekin kovasti toivoisin luomusynnytystä, mutta katsotaan nyt.

Lääkäri suositteli tänään oreganon syöntiä ja vadelmalehtiteenjuontia, kuulemma saattaisi auttaa. No, minä en nyt tuollaisiin keinoihin ole koskaan hirveästi uskonut, mutta epätoivoinen kun olen, niin söin tänään kokonaisen oreganon (siis tiedättehän, sellaisen ruukussa kasvavan oreganon...). Hullua menoa, tiedän. No, suppareista ei tietenkään tietoakaan...

Tsemppiä teille kaikille, toivottavasti meillä kaikilla alkaa tänään tai ihan viimeistään huomenna ripeät synnytykset! Yhtään päivää ei enää jaksaisi tätä!

Terveisin

Maritta, 41+2.

Vierailija
9/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyyhän niitä muitakin vielä pinoon!

MARITTALLE teretulemast kirjottelemaan viime metrien kuulumisia! Siula taitaakin sitten olla meistä kaikkein eniten viikkoja kasassa. mitens ne siellä saksanmaalla käynnistelevät synnytystä? Suomessahan se taitaa hyvin pitkälle olla se rv 42 lähi tuntuma, vähän ennen tai vähän jälkeen.

MUUT TAUSTAILIJAT myös messiin mukaan, jookos kookos???

Miula tuota paksuu limaa tulee kokoajan (jo pari viikkoa), mutta varsinaista limatulppaa ei kyllä oo näkyny. Istuminen sattuu.. kait se kaverin nuppi on niin syvällä tuolla että tää asento ei ole enää kovinkaan hyvä...

näin turhaa juttua sitten... jos vaikka nyt kuitenkin harjottelisin noita lääkelaskuja jos vaikkas menis huominen tenttikin läpi.

Vierailija
10/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä Saksassakin käynnistelevät, kun 42 viikkoa on täynnä, tai saattavat odottaa vähän ylikin, jos arvot ovat ok.

Vierailija
11/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro!

en ole aikasemmin kirjotellut,ainoastaan käynyt lukemassa.minulla on nyt viikkoja 41+5.to aika käynnistykseen.

en ole vaan saanut aikaiseks kirjautua sisään ni siks en ole kirjoitellut tänne.

toivottavasti te muut saatte pian pungerrettua vauvelinne pihalle koska tiedän että tämä odottelu ei ole herkkua:)

Vierailija
12/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi kuin syntyikin tyttö sunnuntain puolella tasan laskettuna päivänä. Synnytys kesti ensimmäisestä kivuliaasta supistuksesta 2h30min. Tänään tultiin kotiin suloisen prinsessan kanssa.

Tsemppiä teille kaikille vielä odottaville, olen hengessä mukana ja käyn lukemassa teidän viimeisten kuulumiset. Tiedän hyvin miltä tuntuu odottaa, odottaa...kun kakkonen syntyi 2vk lasketun ajan yli.

t. DorisDay ja tyttö 2vrk

Vierailija
13/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa vielä viluilemaan onko täällä ketään - yllättävän vähän on enää lokakuisia yhtenä kappaleena! Esikkoa kun aikoinani odotin, oli la kuun viimeisenä päivänä ja siitäkin mentiin sitten se 9 päivää yli, silloin oli jo pinossa todella hiljaista... Vaan älkää vaipouko epätoivoon, kyllä se siitä (vaikkei millää uskoisi)!

Ja on siitä hyötyäkin kun saa nyyttinsä viimeisten joukossa: onpahan ainakin tuolla vauvapuolella sitten jo keskustelut täydessä käynnissä ja saa heti " kokeneita" neuvoja jos joku juttu käy mietityttämään. Tai niin ainakin itse silloin koin asian...

Toivottavasti tavataan pian vauva-puolella! :)

Suhni & Elvi (melkeen 3 viikkoa jo, uskomatonta!)